Gość gutierrez Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Cześć, przeszukałem forum, ale nie znalazłem takiego samego problemu, a w każdym razie nie znam się na tym na tyle żeby zidentyfikować to jako taki sam. w trakcie dzisiejszej przejażdżki (2x25 km) jakieś 2 kilometry po ruszeniu (już bez ssania, AFAIR) w trakcie jazdy około 60 kmph, obroty około 4-5 tysiecy moto zaczęło słabnąć, aż w końcu mogłem sobie odkręcać manetkę ile chciałem, a obroty i tak spadały, aż zgasło.(Rano było jeszcze dość zimno, myśle że ze gdzieś między 0 a 2 stopnie.)Zjechałem na bok. Nie chciał odpalić, ale w końcu zajarzył. Spróbowałem ruszyć, ale momentalnie zgasł.Nie znam sie na mechanice, ale wykoncypowałem sobie, że to "musi być coś z paliwem"... Przekręciłem kranik na rezerwę (ale paliwa na pewno jest na tyle dużo że to nie problem rezerwy...). Odpalił i odjechał.Po jakichś 20 kilometrach znowu to samo (cały czas na rezerwie), zatrzymałem się. Starter, odpalił bez większych negocjacji i odjechał.Dojechałem do miejsca docelowego, postawiłem moto na 3-4 h. W drodze powrotnej już wszystko było w porządku.Moto niedawno kupiłem, a z racji pogody jeździłem okazyjnie raz na tydzień i zrobiłem około 200 km, do tej pory wszystko było ok.Ktoś ma jakiś pomysł z czym to może być związane? Może syf w baku, bo paliwo jest jeszcze z zimowania? Jeszcze przy okazj,i żeby nie śmiecić w innych tematach zadam tutaj kilka pytań świeżaka :biggrin: :1. coś psuję odpalając z rańca moto z lekkim gazem? (jakoś tak łatwiej wtedy odpala...)2. jak kończę używać moto w danym dniu to kranik zostawiam w pozycji "on" czy przekręcam na "off"?3. niedziałający licznik kilometrów [prędkościomierz działa] to droga sprawa? :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robson63 Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 (edytowane) Wygląda to tak jakby paliwo wolno napływało do komór pływakowych Sprawdz na początku podstawowe rzeczy: zbiornik paliwa(znieczyszczenia na dnie) filtr kranika i odstojnik ,zaworek podciśnieniowy (jak jest) i same komory pływakowe (może woda itp.) Pozdrawiam Edytowane 30 Marca 2008 przez robson63 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Prawdopodobnie masz zatkany korek wlewu paliwa i powstaje podciśnienie w zbiorniku paliwa Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.