Gość gutierrez Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Cześć, przeszukałem forum, ale nie znalazłem takiego samego problemu, a w każdym razie nie znam się na tym na tyle żeby zidentyfikować to jako taki sam. w trakcie dzisiejszej przejażdżki (2x25 km) jakieś 2 kilometry po ruszeniu (już bez ssania, AFAIR) w trakcie jazdy około 60 kmph, obroty około 4-5 tysiecy moto zaczęło słabnąć, aż w końcu mogłem sobie odkręcać manetkę ile chciałem, a obroty i tak spadały, aż zgasło.(Rano było jeszcze dość zimno, myśle że ze gdzieś między 0 a 2 stopnie.)Zjechałem na bok. Nie chciał odpalić, ale w końcu zajarzył. Spróbowałem ruszyć, ale momentalnie zgasł.Nie znam sie na mechanice, ale wykoncypowałem sobie, że to "musi być coś z paliwem"... Przekręciłem kranik na rezerwę (ale paliwa na pewno jest na tyle dużo że to nie problem rezerwy...). Odpalił i odjechał.Po jakichś 20 kilometrach znowu to samo (cały czas na rezerwie), zatrzymałem się. Starter, odpalił bez większych negocjacji i odjechał.Dojechałem do miejsca docelowego, postawiłem moto na 3-4 h. W drodze powrotnej już wszystko było w porządku.Moto niedawno kupiłem, a z racji pogody jeździłem okazyjnie raz na tydzień i zrobiłem około 200 km, do tej pory wszystko było ok.Ktoś ma jakiś pomysł z czym to może być związane? Może syf w baku, bo paliwo jest jeszcze z zimowania? Jeszcze przy okazj,i żeby nie śmiecić w innych tematach zadam tutaj kilka pytań świeżaka :biggrin: :1. coś psuję odpalając z rańca moto z lekkim gazem? (jakoś tak łatwiej wtedy odpala...)2. jak kończę używać moto w danym dniu to kranik zostawiam w pozycji "on" czy przekręcam na "off"?3. niedziałający licznik kilometrów [prędkościomierz działa] to droga sprawa? :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...