Skocz do zawartości

Pinlock czy nosek ?


Rekomendowane odpowiedzi

To ja mam do Ciebie pytanie zalmen3.

Do mojego shoei xr1000 gość w salonie yamahy w wawie nieudolnie założył pinlock- był od razu nieszczelny. Kupiłem drugi i założyłem sam. Dociskałem siliconik ile miałem pary w łapach- rzeczywiście pinlock dobrze działał przez 2-3 miesiące chyba. Ostatnio mi się rozszczelnił-siliconik odkleił się od szybki głównej w miejscu w, w którym chwytam szybkę rękawicą by ją przymykać/otwierać (choć zawsze chwytam szybkę ostrożnie starając się nie dotykać pinlocka). Czy można taki pinlock "uratować" jakoś? Czy muszę kolejną stówkę wywalić? Może to przykleić na stałe jakąś kropelką do szybki? I kurcze ciekaw jestem jak Ty to robisz, że co 2 lata zmieniasz, jeśli mnie po 2 miesiącach się odkleił? Czy jeździsz w deszczu i zimą czy tylko jak jest ładna pogoda i ciepło?

 

"piny" trzymające Antifoga zwykle są asymetryczne -obracając je można regulować siłę docisku wkładki do szybki... sam silikon nie klei się do niej - jest dociskany przez sprężynującą wkładkę...

 

aha - i zakładając wkładkę zwróć uwagę na jej ułożenie....przesuwając ją lekko w górę spowodujesz mocniejsze dociśnięcie dolnej krawędzi a lżejsze górnej...

 

 

w kwestii folii przylepianej od środka... miałem taką fabrycznie ( HJC FG14 ) - chroni przed parowaniem sporo słabiej... w końcu zdjąłem ją i zamontowałem Antifoga od kasków Lazera... jest duuużo lepiej...

 

 

 

:buttrock: ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

w kwestii folii przylepianej od środka... miałem taką fabrycznie ( HJC FG14 ) - chroni przed parowaniem sporo słabiej... w końcu zdjąłem ją i zamontowałem Antifoga od kasków Lazera... jest duuużo lepiej...

:icon_twisted: :icon_twisted:

 

Interesujące ..

jak montuje sie antifoga w Lazerze? folia "naklejana" czy tak jak w shoei PIN-Lock ?

 

Ja mam shoja z USA a tam nie ma pinlocka w standardzie .. a jak patrze na szybke to nie widze zadnych pinów gdzie mógłbym przyczepić antifoga .. wiec rozważam opcje z fogcity

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec dokupilem antifoga FOGCITY i to jest dopiero rewelacja, kosztuje na allegro 60zl i dziala wspaniale

 

Mam to samo i jest ok ale też się rysuje. Poza tym po pewnym czasie się odkleiło lekko w środku przez co dostaje się tam woda przy myciu i trudno tak wyczyścić szybkę by nie było zacieków :clap: Ale ogólnie jestem bardzo zadowolony ;)

 

 

PS. Ciesze się panie Lenar, że też Ci podpasowało ;P

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Interesujące ..

jak montuje sie antifoga w Lazerze? folia "naklejana" czy tak jak w shoei PIN-Lock ?

 

Ja mam shoja z USA a tam nie ma pinlocka w standardzie .. a jak patrze na szybke to nie widze zadnych pinów gdzie mógłbym przyczepić antifoga .. wiec rozważam opcje z fogcity

 

 

no to Cię pocieszę - w moim HJC też nie było pinów... ( zresztą chyba nie przypuszczasz że zerwałbym sobie oryginalną folię żeby nakleić inną ?? :clap: )

 

...ale były w komplecie z Antifogiem Lazera ( identyczny Pin-Lock jak Shoei ), a ja mam w domu wiertarkę i komplet małych wierteł... chwilka strachu i stałem się posiadaczem ślicznych dziurek w szybce - w sam raz pod piny... trzeba tylko zwrócić uwagę na kształt ( profil ) szybki - najlepiej przymierzyć wcześniej Antifoga "na sucho i zobaczyć czy pasuje....mi podpasował Antifog od Lazera, nie wiem co pasuje do Twojego Hełmofonu..

 

W Lazerze Vertigo otworki pod pinlock są w standardzie...w innych modelach - nie wiem...

 

;) :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo i jest ok ale też się rysuje. Poza tym po pewnym czasie się odkleiło lekko w środku przez co dostaje się tam woda przy myciu i trudno tak wyczyścić szybkę by nie było zacieków ;) Ale ogólnie jestem bardzo zadowolony ;)

PS. Ciesze się panie Lenar, że też Ci podpasowało ;P

 

oj baardzo podpasowalo :flesje: :flesje: :flesje: juz zamowilem nastepnego FOGCITY do drugiej szybki :) , dzieki za wskazowki, mam tylko nadzieje ze lepiej od Ciebie to przykleilem :P i bedzie "zawsze czysto , zawsze sucho , zawsze pewnie" :biggrin:

 

a co do rysowania to niestety prawda, juz nigdy nie tkne antifoga chocby najdelikatniejsza szmatka... bo nawet od takiej mikro-ryski sie robia :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

no a ja zwątpiłem... moj N102 chyba nie ma jednak pinlocka...

caly czas kombinowalem co on mi tak paruje...

stary przymały shoei duotec lepiej sie zachowywal...

wyglada na to ze trza dokupic pinlocka :-(

CZ 175 '1961 -> Honda VT600c '1999 -> BMW F650GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w moim szuju RF-1000 nie mam narazie nic antyfogowego i daje rade ... ale wiedze problem i prędzej czy późnije musze wybrać jedną ze słusznych dróg ..

1. kupic samego szujowego pinlocka i wiercić otworki w szybce

2. kupić nową szybke z pinami i pinlock .. tylko to mi sie wydaje drogie szczególnie ze juz mam 2 szybki - clear i dark smoke

3. Fogcity ... ale co do skuteczności to nie do końca jestem przekonany... ale pewnie sie będę musiał przekonać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fogcity ... ale co do skuteczności to nie do końca jestem przekonany...

 

...bo nie uzywales, wiec zaufaj przekonaniu tych ktorzy zastosowali i sa zadowoleni -w tym temacie takich nie brakuje :crossy: ja jak narazie wieeele starania wlozylem w to by Fogcity zaparowal i patrz -nie dalem rady :) moze moja para jest za malo skuteczna :crossy: :crossy:

poza tym kazdy antifog ma swoje wady, jak nie ogranicza pola widzenia to znow po pewnym czasie moze sie odklejac lub bedzie sie rysowal

 

zycze dobrego wyboru :crossy:

pozdrawiam.lenar

Edytowane przez LENAR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...bo nie uzywales, wiec zaufaj przekonaniu tych ktorzy zastosowali i sa zadowoleni -w tym temacie takich nie brakuje :) ja jak narazie wieeele starania wlozylem w to by Fogcity zaparowal i patrz -nie dalem rady :)

 

Ja dałem radę, w zimie przy -5 to i Fogcity zaparuje na światłach. Ale i tak dużo mniej niż bez folii. IMO systemy z podwójną "szybką", czy to Fogcity, czy Pinlock, czy podwójna szyba w Uvexach to jedyne sensowne rozwiązanie jak ktoś chce jeździć w zimę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...