cybermoto Opublikowano 29 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2008 Witam. Posiadam Yamahe TZR 80 RR.Nie ma alternatora. Mam nowy akumulator, sprawdzałem cewki ładowania i po samych cewkach jest prąd przemienny który wynosi mniej wiecej 10,14,16,20,25v itd. zalezy od obrotów silnika, przy 6 tys ma np okolo 20v. czyli cewka jest sprawna, ten kabel idzie do regulatora napięcia, przy samym regulatorze też jest takie napięcie, czyli to nie są przerwane kable, złe styki itd. Na aku mam np 12v, odpale silnik i przy obrotach około 8tys wzrośnie może z 12v na 12,6v. Myślę że to regulator napięcia, ale dostałem od kolegi regulator do TZR 50, on jest o połowe mniejszy, ale wtyczkę miał taka samą, założyłem go i na nim jest to samo, ale nie mam pewności czy on jest sprawny. Co to może być? kupować regulator? Mogę kupić regulator używany za 50zł, założe go i np. będzie dalej to samo i w tedy już nie będę wiedział, czy kolejny spalony regulator czy to co innego... Nowy regulator kosztuje 380zł ;/ Jak można się dowiedzieć co jest przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 moze gdzies styki masz zasniedziale? sprawdz dokladnie kabel po kablu gdzie traci prad. Dokladnie przeczysc styki i sprawdz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 w opisanerj przez ciebie sytuacji wynika że albo regulator albo.....akumulator ile kabli wchodzi do regulatora ?? 3 ?? odłacz akumulator i zobacz jakie wtedy będzie napięcie .... bardzo rzadko zdarza się zwarte cele w aku wtedy akumulator stanowi zwarcie i od razu uszkadza regulator podaj ile kabli wchodzi bedziemy dalej myśleć Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybermoto Opublikowano 31 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Do regulatora wchodzą 4 kable. Akumulator jest nowy.i napewno to nie są żadne styki, połączenia itd. Bo przy samym regulatorze na czerwonym kablu jest pra z akumulatora, a na białym jest prąd zmienny z cewki który jest dory, wychodzi na to że to regulator, ale dziwi mnie to że od TZR 50 założyłem i tez nie działało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 innego wyjścia jak regulator nie ma Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.