Brt Opublikowano 10 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2003 Chcialbym zrobic szkielkowanie silnika(podobno jest lepsze od piaskowania). Tylko niewiem jak sie do tego zabrac. Czy sa w Warszawie jakies warsztaty zajmujace sie szkielkowaniem silnikow :?: Ile takie szkielkowanie moze kosztowac :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 11 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2003 Poszukaj w archwium grupy pl.rec.motocykle (http://groups.google.com). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 11 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2003 szkielkowanie z tego co wiem to nie jest tania sprawa dokladnie ci nie powiem bo ani nie mam takiego warsztu ani osobiscie tego nigdy nie robilem...co do warsztatow... sprzet jest chyba indentyczny albo bardzo podobny jak przy piaskowaniu tylko zamiast pisku leci taki sobie szklany "granulat" (taki najodpowiedniejszy wyraz jaki znalazlem :D ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 12 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2003 Szkiełkowanie super sprawa, tyle że to dosyć droga impreza.Szkiełkowanie np. silnika urala to koszt rzędu 700 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brt Opublikowano 12 Grudnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2003 Kto wykonuje szkiełkowanie? Fachowców jest mało' date=' a to ze względu na to, że w Polsce nie jest dostępny granulat do szkiełkowania i trzeba go sprowadzać z Niemiec. Godnym polecenia fachowcem jest Darek Palmowski z Łodzi. Zawsze można go znaleźć w jego pubie Iron Horse niedaleko dworca Łódź Fabryczna, lub pod telefonem (0-prefix-42) 611-10-61 lub 0601-234-824. Darek jest dodatkowo starym wyjadaczem motocyklowym i na pewno gdy dostanie elementy motocykla to dokładnie będzie wiedział co ma z tym zrobić. to jest cytat Ile to kosztuje?Jak zawszy w takich sytuacjach jest to cena umowna. Za silnik od Jawy TS350 w 2002 roku zapłaciłem 450 zł. Szkiełkowaniu podlegały kartery z zewnątrz i częściowo wewnątrz (po stronie pracującego łańcucha oraz wnętrze skrzyni korbowej, oba dekielki, króciec ssania, dwa cylindry, dwa elementy mocujące kolanka wydechów oraz dwie głowice. Większy silnik typu bokser od ruska – kosztuje jakieś 500 – 600 zł. Czy to dużo czy mało każdy musi odpowiedzieć sobie sam. Jeżeli robi się motor dla siebie, a nie na sprzedaż, jeśli ma się jakiegoś strasznego brudasa, jeśli remontuje się jakiś cenny zabytek to warto się o to pokusić. Stosunkowo drogie są elementy żebrowane – takie jak cylindry, czy głowice – ze względu na duży nakład pracy jakiego wymagają. Kartery i dekle, choć są większe – szkiełkuje się łatwiej. to też jest cytat[/quote'] http://republika.pl/ts_350/Stronka "Milimetra". Tez to czytalem i prawdopodobnie skorzystam z uslug Pana Darka. Chyba ze ktos zna innych fachowcow troche blizej niz Lodz! PS. Jak zrobie szkielkowanie to wrzuce pare fotek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba6 Opublikowano 18 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2003 właśnie jestem na etapie szkielkowania częśći do Osy, i tak np. głowice do DKW = 50 zł. silnik junak jakieś 400, numer do gościa który profesjonalnie odnawia samochody i wykonuje szkiełkowanie to: 0503779822www.oldtimer.republika.pl Cytuj Nowoczesne telewizory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.