the-one Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 (edytowane) Witam. Mam na oku jedną CBR. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M687955 Ogladajac ogloszenie dotyczace motocykla zauwazylem na fotkach ze jest naklejka na ramie. Zadzwonilem i wypytalem wlasciciela czy przypadkiem naklejka nie ukrywa jakichs wad? Mowi ze naklejki byly juz w salonie w niemczech zalozone i pod palcem nie wyczuwa zadnych zaglebien, wyszczerbek itd. Do Warszawy mam 400km i zapytalem czy moge dostac dodatkowe wyrazne fotki motocykla na co wlasciciel bez problemu sie zgodzil. W meilu z fotkami wlasciciel zaznaczyl ze jednak cos nie tak jest z ta naklejka czego nie zauwazyl :lalag: Mianowicie chodzi o to ze widoczne jest przetarcie na ramie nie zauwazyl tego w rzeczywistosci, dopiero widac to po wywolaniu zdjec. Sprzedajacy zadzwonil do poprzedniego wlasciciela (niemca) i dowiedzial sie, ze przetarcie mialo jeszcze miejsce w salonie podczas transportu, ale szczegoly nie sa znane. Na baku sa numery salonu i sprzedajacy powiedzial, ze postara sie dowiedziec o co chodzi. Tak wyglada to cacko http://img296.imageshack.us/img296/499/dscn5538lk3.jpg Szukam sprzetu na lata, nie wiem czy cos takiego dyskwalifikuje tą sztukę. Wlasciciel zaznaczyl ze z powodu tej naklejki Mozecie cos doradzic? Jakies sugestie? Dzieki i pozdrawiam Edytowane 26 Marca 2008 przez the-one Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 (edytowane) No fakt. Ta naklejka napewno nie jest przyklejona dla ozdoby tylko dla zamaskowania...Tylko pytanie czego :icon_biggrin: - grubszej rysy,- wgniotu,- spawu. W grę wchodzi tylko zerwanie naklejki i zobaczenie co jest pod spodem. Rzadne dzownienie do serwisu nie ma sensu...Zerwać naklejkę i bedziesz wiedział czy rama sie nadaje do uzytkowania czy nie.A czy to uszkodzenie powstało podczas mycia drucianą szczotką, wywrotki a może upadku z 10 piętra jest bez znaczenia bo kupujący raczej będzie starał się CI powiedzieć to co zabrzmi jak najmniej bolesnie dla ucha :cool: Albo rama ma jakieś drobne przetarcie, zarysowanie lub podrapanie na które można przymknac oko albo ma zaszpachlowanego wgniota lub spaw który dyskwalifikuje motocykl z dalszej jazdy. Krótko i na temat:Zerwać i zobaczyć :icon_biggrin: Edytowane 26 Marca 2008 przez MłodyWilk22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 W ciekawym miejscu tak naklejka. Jesli moto mialo szlifa i ma pzretarta rame w tak specfyiwcznym miejscu, to czemu bak jest niektniety :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 W ciekawym miejscu tak naklejka. Jesli moto mialo szlifa i ma pzretarta rame w tak specfyiwcznym miejscu, to czemu bak jest niektniety :icon_rolleyes: a kto powiedzał ,ze dokładnie ten bak był na tym moto pdczas wypadku?? Wez kolego zadzwoń do goscia i powiedz mu poprostu,ze jak moto jest taki jak opisuje to go bierzesz.Powiedz ze chcesz sciągnąc (przy nim) te naklejki i jesli oczywiscie nic niepokojacego pod nimi nie ma to łykasz moto.Zobaczysz co koles powie. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the-one Opublikowano 26 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Jutro beda fotki bez naklejki na ramie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 A pytałeś czy do tego moto dodaje tego lachona jako gratis :icon_mrgreen: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the-one Opublikowano 28 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 Ta CBR z Warszawy sprzedana. Jest kilka CBRek z Rzeszowa lub okolic. Nie wiem co jest z tym Rzeszowem ze ich tam tak sporo. W kazdym badz razie mam kilka na oku. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M689238Sprowadzony z Anglii. Opony z 2006 roku, sprzedajacy zapewnia ze moto chodzi bardzo ładnie, niebite itp itd... szpilka. Jedynie przebieg 39 000 mil co na km wychodzi cos okolo 60 000 km. Przebieg wydaje sie byc realny, wiem ze powinno sie patrzec na stan techniczny a nie na przebieg, ale co o tym sądzicie? Mowi ze owiewki mozemy zdjac ze nie ma nic do ukrycia http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M700846Motocykl sprowadzony z Włoch i tu juz nie jestem przekonany o realnosci tego przebiegu. Sprzedajacy mowi ze to rowniez igła ;) Za duzo nie pytalem jak bede na miejsu to poprostu podjade obejzec i tyle. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M694647No i ta sztuka. Sprzedajacy mowi ze kolega mu sprowadzil, on kupil i nic wiecej na temat tego motocykla nie wie :) Co o tym sadzicie? Nie wiem na co sie nastawiac. Czy przebieg 60 000 km nie wiedzac jak motocykl byl uzytkowany wyklucza bezawaryjnosc na dlugie lata? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.