Wieniek Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 (edytowane) Smigaliśmy dziś z kumplami, i właśnie jednemu padł aku w DS 650. Na popych, klasycznie, nie da rady tego odpalić :icon_razz: , silnik raczej ma zamontowane sprzęgło antyhoppingowe :D . Po kilku próbach odpaliliśmy go jednak, ale sposobem, kolega siadł na moto, a reszta (4 osoby) pchnęły go od razu z biegu, bez dotykania klamki sprzęgła (3 bieg). Edytowane 30 Marca 2008 przez Wieniek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaKu Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Spotkałem się kiedyś z takim problemem w Drag Starze: rok temu podczas wyjazdu do Częstochowy, jednemu z mniej doświadczonych kolesi urwał się Lightbar (blacha nie wytrzymała drgań), a koleś nie wyłączając świateł gmerał przy tym żelastwie. Jak do niego podjechałem (i odciąłem mu ten zestaw - w drodze nie było innej rady, trzeba było to schować do sakwy) to się okazało, że aku siedzi i nie mam możliwości odpalenia moto. Więc pierwsza myśl: na popych. I tu mnie lekko wcięło: zapinam 1-kę, wciskam sprzęgło, gość robi za siłę napędową zestawu RaKu-DragStar :) , ja puszczam sprzęgło, a tu nic - zero oporu na kole, tak jakby w ogóle nie był zapięty bieg. A teraz ciekawostka - jak się zatrzymałem (cały czas włączona 1-ka) i chciałem popchnać moto bez sprzęgła, to się nie dało: wtedy trzymała skrzynia biegów. Stwierdziłem, że jest chyba w tej Yamaszce jakieś zabezpieczenie przed uruchamianiem na popych. Historia skończyła się zholowaniem moto do Wrocka na busie. Może jednak ktoś wie o co w tym chodzi i podzieli się wiedzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merlin Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Tak na marginesie, jaka jest moc alternatora w DS 1100 ? Czytałem gdzieś, że 350 W a z tego wynika, że nawet jazda z lightbarami nie powinna wyczerpać aku. Nawet 3 x 65 W z przodu (długie) i 5 W z tyłu (postój) + operowanie kierunkowskazami 21 W i stop 21 W, razem to daje 242 W (a przecież na raz wszystko się nie świeci), czyli jeszcze jest około 110 W na doładowywanie aku i zasilanie układu zapłonu. Czy tak mozna liczyć?Sam mam z przodu 3 światła i załączaja się jednocześnie głównym włącznikiem (nie da się oddzielnie wyłączyc lightbarów) jak na razie nie miałem problemów ani podczas jazdy w mieście ani na trasie.Proszę o opinie.Merlin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirex Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Mam założone lightbary i nigdy nie rozładował mi się aku,zrobiłem mały knyft zamieniłem żarówki H3 55W na H3 35W są do dostania w sklepach motoryzacyjnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walko69 Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Wczoraj miałem to samo. Postałem chwilę na włączonych światłach i d..pa. Nie zakręcił . pchaliśmy z kolegą , ale nie zatrybił.(chyba faktycznie slizgało się sprzęgło) Odpaliłem na ukumulatorze kolegi , a potem podmienilismy akumulatory z powrotem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 20 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2008 Coś słabo popychaliście,kolegi Wild Stara zapaliliśmy na popych bez problemu. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedarek Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 Kiedyś odpaliłem swojego DS650 na pych. Znalazlem lakko pochyły zjazd na boczną droge, 2-bieg, rozpęd, strzal ze sprzęgla z jednoczesnym naciśnięciem rozrusznika i zapalił. Najlepsze było to że to była moja pirwsza w życu wycieczka motocyklowa na pierwszym motocyklu z aku ktory wczesniej bardzo niefachowo reanimowałem. Maiłem do wyboru pchanie 3km do domu lub odpalenie na pych. Pewnie stres dodał mi mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.