Skocz do zawartości

Glowica klx 250


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Niedawno kupilem ww motocykl. Przy zakupie sprzedajacy poinformowal mnie, ze sa w nim do regulacji zawory, wiec po przywiezieniu do domu postanowilem od razu wstawic go do warsztatu i naprawic te drobne usterki. Niestety po niedlugim czasie okazalo sie, ze nie klepia w nim zawory, a jest to bardziej skomplikowana sprawa. A mianowicie wyrobily sie prowadnice (nie wiem dokladnie jak to sie nazywa) walkow rozrzadu i teraz walki maja luz. W zwiazku z tym mam do was pytanie czy da sie to w jakis sposob naprawic (tulejowanie?) i gdzie to zrobic? Poniewaz nie stac mnie teraz zeby wylozyc kolo 2000zl na nowa glowice.

 

Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam jabol115

Edytowane przez jabol115
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swiatek w bydgoszczy robi takie cuda , zadzwon i zapytaj .Glowicy raczej nie kupi KLX y malo spotykane , wiec i czesci nie ma z 2 reki.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...