jabol115 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 (edytowane) Witam. Niedawno kupilem ww motocykl. Przy zakupie sprzedajacy poinformowal mnie, ze sa w nim do regulacji zawory, wiec po przywiezieniu do domu postanowilem od razu wstawic go do warsztatu i naprawic te drobne usterki. Niestety po niedlugim czasie okazalo sie, ze nie klepia w nim zawory, a jest to bardziej skomplikowana sprawa. A mianowicie wyrobily sie prowadnice (nie wiem dokladnie jak to sie nazywa) walkow rozrzadu i teraz walki maja luz. W zwiazku z tym mam do was pytanie czy da sie to w jakis sposob naprawic (tulejowanie?) i gdzie to zrobic? Poniewaz nie stac mnie teraz zeby wylozyc kolo 2000zl na nowa glowice. Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam jabol115 Edytowane 16 Marca 2008 przez jabol115 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Oddać razem z wałkiem do specjalistycznego warsztatu Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 kup głowice do klx z całymi panewkami! Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Swiatek w bydgoszczy robi takie cuda , zadzwon i zapytaj .Glowicy raczej nie kupi KLX y malo spotykane , wiec i czesci nie ma z 2 reki. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.