Pawlo190i Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Witam was. mam huśkę wrk 125 , po czyszczeniu filtra zamula. odpala na kopa ale nie ma przyśpieszenia (nawet na 1 biegu nie zakopie).Co może być przyczyną ???odpiszcie!!! próbowałem czyszczenia filtrów ,nawet w baku, czyściłem cały gażnik z dyszami i filtr między gażnikiem a cylindrem(w tym gumowym kolanku) :icon_mrgreen: wymieniłem świece, ale troche dało bo wcześniej jak wykonałem nagły ruch manetką to gasł i strzelał z tłumika.Rególowałem powietrzem ale to nic nie daje. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 (edytowane) A nasączyłeś filtr czymś? PS. Nie husqvarna WRK 125 tylko WR :icon_mrgreen:) Edytowane 16 Marca 2008 przez WLD_Wlodi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo190i Opublikowano 16 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 myłem w ludwiku i wysuszyłem chyba nie za bardzo ?nasączyłem go w oleju (bo mechanik tak mówił)specjalnym do cross. troche pojeżdziłem z 2 godz i odstawiłem na 2 dni a potem stał się słaby w dowodzie mam husqvarna wrk 125 1991rok to ten starszy typ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 sprawdz jeszcze raz ten filtr... regulowałes gaznik po czyszczeniu filtra?? jak wyglada swieca?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo190i Opublikowano 16 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 świece wymieniłem dzisiaj jest nowa pali na kopa ale nie ma mocy i przyśpieszenia , gażnik rególowałem filtr mam jeszcze raz wyczyszczony i już niczym nie nasączony jak wtedy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 a jak wygladala swieca??była mokra? filter nasaczyłes olejem do filtrow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Pawlo190i zmierz kompresję. WLD_Wlodi WKR to taki bliźniak mojej WMX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo190i Opublikowano 16 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 filter nasaczyłem olejem do filtrow(specjalny za30zł).kiedy świeca mokra? jak zmierzyć tą kompresję??? byłon z pół roku po remoncie(nikasil, tłok pierścienie) po co mierzyć i jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Manometrem/ ciśnieniomierzem, aby sprawdzić, czy podczas czyszczenia filtra do cylindra nie dostały się zanieczyszczenia powodujące uszkodzenie pierścieni, co spowodowałoby utratę kompresji, a dalej mocy silnika. Oczywiście przy założeniu, że już na pewno wykluczyłeś układ paliwowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo190i Opublikowano 16 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Może być przyczyną sprzęgło? bo jak bo jak na postoju włącze bieg to lekko ciągnie do przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Wątpię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo190i Opublikowano 17 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 chyba trzeba zajrzeć pod cylinder (może od tego oleju pierścienie sie zapiekły) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo190i Opublikowano 27 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 Już zdjąłem głowice i cylinder i okazało sie że pierścień już jest troche wytarty bo w rowku na tłoku ma prawie 1mm luzu. już zamówiłem tłok z pierścieniami ! :bigrazz: dzięki za chęć pomocy wszystkim :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 proponuję się zastanowić nad przyczynami tego padniętego pierścienia...coś mi się wydaje że filtr nie podziałał jak trzeba i pojeździłeś w terenie bez jego udziału, co załatwiło pierścień (kurz)... lepiej sprawdź czy szczelnie go założyłeś, czy jest dobrze nasączony i na pewno nie dziurawy :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.