Piotr Dudek Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 W niektórych instrukcjach montażu filtra K&N podają potrzebę przeregulowania gaźników i trzeba to po prostu sprawdzić a potem zrobić synchronizację. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 16 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 dziękuję za podpowiedzi,dziś czytam o gaźnikach (dzięki marcpol) a nie orientujecie sie ile mniej wiecej by to kosztowało??chyba że jest ktoś z Wawy kto mógłby mi pomóc?? thx :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piekarz Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Witam wszystkich i prosze o pomoc lub chociaż podowiedzi.Dziś zrobiem pełny serwis moto (płyny, flitry klocki itp.)Mam problem na pierwszym biegu z ruszaniem: żeby w miare ruszyć z pierwszego biegu musze dość znacznie podkręcić obroty (do 4 -6 tys). Jadąc bez gazu z prędkością spacerową gdy chce go odkręcić to coś sie dławi ale jak wcisnę znowu sprzęgło i wtedy dodam gazu, potem następuje puszczeni sprzegla jest wszystko ok.czy może to zła regulacja gazu?? przy manetce mam jakąś nakrętkę na lince.? z góry dzieki jedz do serwisiu w którym robiłeś ustawienia i niech poprawiają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 17 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 jedz do serwisiu w którym robiłeś ustawienia i niech poprawiają nigdzie nie robiłem ustawień, filtry i płyny zmienialem sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gienek Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 (edytowane) Miałem kiedyś horneta - podobny silnik, gaźnikowy.Może masz oprucz K&N dysze dynojet - pod tego k&n'a i pytanie czy z takim filtrem jak masz teraz moto będzie chciało gadać jak należy? Najprościej byłoby wsadzić na chwilę zpowrotem k&n /tylko go umyć/ i zobaczyć czy się poprawi. Edytowane 17 Marca 2008 przez Gienek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 18 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 dobra myśl Gieneka czym myć filtr?? są jakieś specyfiki czy zwykła water wystarczy?? to jest chyba filtr olejowy bo był tłusty.co do dysz dynojet, to jak je mam rozpoznać (o ile się da) ??moto ma troche wiecej koników jak w serii wiec może to też być pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 ale Ty leniwy jesteś...http://www.allegro.pl/show_item.php?item=324898175 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.