Skocz do zawartości

VR6


Prałat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak mój kolega miał (sprzedał) Golfine 3 VR6.

Jazda- zajebista. Bezawaryjność- niestety ten silnik nie zna tego słowa(poczytaj dokładnie co najcześciej pada). A spalanie nie strasznie,przy spokojnej jeździe 11l gazu, przy adekwatnej do możliwości samochodu- 17 litrów gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mój kolega miał (sprzedał) Golfine 3 VR6.

Jazda- zajebista. Bezawaryjność- niestety ten silnik nie zna tego słowa(poczytaj dokładnie co najcześciej pada). A spalanie nie strasznie,przy spokojnej jeździe 11l gazu, przy adekwatnej do możliwości samochodu- 17 litrów gazu.

 

Jak był zagazowany to calkiem mozliwe, że sprawa bezawaryjnosci wyglądała faktycznie kiepsko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stary ma takiego w pasaacie z 95 - silniki znane z bezawaryjnosci i mocnego dolu , spalanie rowniez nie duze jak na taki silnik z automatyczna skrzynia wychodzi srednio 10/100 - ogolnie bardzo trwale i udane silniczki warte polecenia. Z tym ze w budzie golfa , to nie bardzo ma ses , bo glofina bedzie latal po drodze nie jechal :D.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobre i b. ekonomiczne jak na tą pojemność ... Super sprawa w budzie Corrado, naprawde potrafi namieszać na drodze :icon_mrgreen: Ale w passtuchu B4 także b. zadowalający silnik, osobiście wole jak mi pod machą rechocze i mało pali :cool: Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... spalanie rowniez nie duze jak na taki silnik z automatyczna skrzynia wychodzi srednio 10/100 - ogolnie bardzo trwale i udane silniczki warte polecenia.

kurde stary no chyba sobie jaja robisz, że średnio auto z silnikiem 2.8 i w automacie spali dychę :icon_mrgreen: Może w trasie przy jeździe autostradowej to spoko. Passat 1.8 pali dychę zupy w mieście, a jak go deptasz to nawet ponad 12 i wcale nie jest to wina nadmiernego zuzycie czy rozregulowania silnika. VR6 w mieście poniżej 12 chyba jest nierealne, no chyba że jezdzisz jak emeryt, ale nie do takiej jazdy sie kupuje auto z takim silnikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pisalem srednio . w miescie 12 lyknie , nikt nie wiezy w to spalanie ale to prawda. Silniki VW 1.8 to jedne z bardziej , jak nie najbardziej zarlozcznych silnikow VW , kolezanka miala koncowke golfa 3 z tym motorkiem przebieg prawdziwy 70 tys , automat , plail tyle co ojca pasek VR6. Maly silnik w duzej budzie zawsze bedzie zarl paliwa, odwrotnie jest z duzym gdzie gazu dajesz aby aby.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pisalem srednio . w miescie 12 lyknie , nikt nie wiezy w to spalanie ale to prawda. Silniki VW 1.8 to jedne z bardziej , jak nie najbardziej zarlozcznych silnikow VW , kolezanka miala koncowke golfa 3 z tym motorkiem przebieg prawdziwy 70 tys , automat , plail tyle co ojca pasek VR6. Maly silnik w duzej budzie zawsze bedzie zarl paliwa, odwrotnie jest z duzym gdzie gazu dajesz aby aby.

No prosze Cie-1,8 za maly do Golfa III?? Rozumiem jakbys mowil o 1,4-ale to co piszesz to lekka przesada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie on nie byl za maly , ale byl zarloczny jak wszystkie 1.8 VW z tamtych lat.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. Z tym ze w budzie golfa , to nie bardzo ma ses , bo glofina bedzie latal po drodze nie jechal :icon_twisted:.

 

 

Da rade. Kolega jeszcze ma w Haldexie i jakoś nie lata. W sumie to nie Torsen ale Haldex w małym aucie daje rade z tą mocą, ale jeszcze on ma 2.9 . Jak byś łykną 2.9 vr Syncro to by było coś, ale wyszukać dobrą sztuke graniczy z cudem. Silnik podatny na tuning, ale drogi w tuningu. Dzwięk silnika to dla mnie Mozart. Spalanie w mieście licz na 13l, ale to i tak nie dużo jak na 2.8.

A nie myślałeś nad czymś innym. Np. Audi Coupe 2.3 Ng 133KM R5 dzwięk nie do opisania( jezdze nim co dzień)

Edytowane przez karolb123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolega pisze w mieście 13L to minimum, dla kogoś kto mało jezdzi a jak już jedzie to "cieszy się jazdą" :icon_razz: W golfie niezle to wymiatało... Trza się tylko namęczyć, zeby kupić auto po "normalnym" właścicielu... Syncro było by the best. Moje zdanie jest takie , ze jak chcesz coś sportowego i szybkiego to szukaj w japońcach. Pojemności przeważnie do 2,0L , mocne , oszczedne i niezawodne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...