Prałat Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Od jakiegoś czasu coś mi łazi po głowie... samochodem mało jeżdżę, więc zużycie paliwa nie jest najwazniejsze. I delikatnie korci coś z VW z silnikiem 2,8. Stare Vento/Golf III. Ktoś z Was miał doświadczenie z takimi wozami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Tak mój kolega miał (sprzedał) Golfine 3 VR6.Jazda- zajebista. Bezawaryjność- niestety ten silnik nie zna tego słowa(poczytaj dokładnie co najcześciej pada). A spalanie nie strasznie,przy spokojnej jeździe 11l gazu, przy adekwatnej do możliwości samochodu- 17 litrów gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomano Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Jeżeli chcesz sobie szybko pośmigać i nie jednej beemce dać powąchać spaliny , to mogę polecić Hondę CRX VTI , fajnie pop....la :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinhc Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Tak mój kolega miał (sprzedał) Golfine 3 VR6.Jazda- zajebista. Bezawaryjność- niestety ten silnik nie zna tego słowa(poczytaj dokładnie co najcześciej pada). A spalanie nie strasznie,przy spokojnej jeździe 11l gazu, przy adekwatnej do możliwości samochodu- 17 litrów gazu. Jak był zagazowany to calkiem mozliwe, że sprawa bezawaryjnosci wyglądała faktycznie kiepsko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 (edytowane) stary ma takiego w pasaacie z 95 - silniki znane z bezawaryjnosci i mocnego dolu , spalanie rowniez nie duze jak na taki silnik z automatyczna skrzynia wychodzi srednio 10/100 - ogolnie bardzo trwale i udane silniczki warte polecenia. Z tym ze w budzie golfa , to nie bardzo ma ses , bo glofina bedzie latal po drodze nie jechal :D. Edytowane 14 Marca 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 dobre i b. ekonomiczne jak na tą pojemność ... Super sprawa w budzie Corrado, naprawde potrafi namieszać na drodze :icon_mrgreen: Ale w passtuchu B4 także b. zadowalający silnik, osobiście wole jak mi pod machą rechocze i mało pali :cool: Pzdr Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plakatufka Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Witam! Mam taki w Sharan-ie. Prawie 2 tony, ale silnik daje radę. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vfts Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 ... spalanie rowniez nie duze jak na taki silnik z automatyczna skrzynia wychodzi srednio 10/100 - ogolnie bardzo trwale i udane silniczki warte polecenia.kurde stary no chyba sobie jaja robisz, że średnio auto z silnikiem 2.8 i w automacie spali dychę :icon_mrgreen: Może w trasie przy jeździe autostradowej to spoko. Passat 1.8 pali dychę zupy w mieście, a jak go deptasz to nawet ponad 12 i wcale nie jest to wina nadmiernego zuzycie czy rozregulowania silnika. VR6 w mieście poniżej 12 chyba jest nierealne, no chyba że jezdzisz jak emeryt, ale nie do takiej jazdy sie kupuje auto z takim silnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plakatufka Opublikowano 19 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2008 Witam! Sharan w mieście pali do 15l/100 km. Na trasie 10,5l/100km, ale waży 1850kg i można mu to wybaczyć. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 pisalem srednio . w miescie 12 lyknie , nikt nie wiezy w to spalanie ale to prawda. Silniki VW 1.8 to jedne z bardziej , jak nie najbardziej zarlozcznych silnikow VW , kolezanka miala koncowke golfa 3 z tym motorkiem przebieg prawdziwy 70 tys , automat , plail tyle co ojca pasek VR6. Maly silnik w duzej budzie zawsze bedzie zarl paliwa, odwrotnie jest z duzym gdzie gazu dajesz aby aby. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 pisalem srednio . w miescie 12 lyknie , nikt nie wiezy w to spalanie ale to prawda. Silniki VW 1.8 to jedne z bardziej , jak nie najbardziej zarlozcznych silnikow VW , kolezanka miala koncowke golfa 3 z tym motorkiem przebieg prawdziwy 70 tys , automat , plail tyle co ojca pasek VR6. Maly silnik w duzej budzie zawsze bedzie zarl paliwa, odwrotnie jest z duzym gdzie gazu dajesz aby aby.No prosze Cie-1,8 za maly do Golfa III?? Rozumiem jakbys mowil o 1,4-ale to co piszesz to lekka przesada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaskier Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Prałat, jakie koszta zakupu fury wchodzą w grę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 nie on nie byl za maly , ale byl zarloczny jak wszystkie 1.8 VW z tamtych lat. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolb123 Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 (edytowane) . Z tym ze w budzie golfa , to nie bardzo ma ses , bo glofina bedzie latal po drodze nie jechal :icon_twisted:. Da rade. Kolega jeszcze ma w Haldexie i jakoś nie lata. W sumie to nie Torsen ale Haldex w małym aucie daje rade z tą mocą, ale jeszcze on ma 2.9 . Jak byś łykną 2.9 vr Syncro to by było coś, ale wyszukać dobrą sztuke graniczy z cudem. Silnik podatny na tuning, ale drogi w tuningu. Dzwięk silnika to dla mnie Mozart. Spalanie w mieście licz na 13l, ale to i tak nie dużo jak na 2.8. A nie myślałeś nad czymś innym. Np. Audi Coupe 2.3 Ng 133KM R5 dzwięk nie do opisania( jezdze nim co dzień) Edytowane 22 Marca 2008 przez karolb123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroMCZ Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Tak jak kolega pisze w mieście 13L to minimum, dla kogoś kto mało jezdzi a jak już jedzie to "cieszy się jazdą" :icon_razz: W golfie niezle to wymiatało... Trza się tylko namęczyć, zeby kupić auto po "normalnym" właścicielu... Syncro było by the best. Moje zdanie jest takie , ze jak chcesz coś sportowego i szybkiego to szukaj w japońcach. Pojemności przeważnie do 2,0L , mocne , oszczedne i niezawodne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.