Skocz do zawartości

X11 vs XJR1300 vs GSX1400 - różnice, podobieństwa, wady, zalety


Rekomendowane odpowiedzi

Czolem!

 

Z dynamicznych czopkow jest jeszcze Honda 750 Magna. Ma cos kolo setki konikow bodajze.

 

Pozdrawiam

 

A to prawda, tylko jak Magny to 1100. Z tego co mi wiadomo to silniki tych modeli miały problemy ze smarowaniem, potwierdziło to kilku włascicieli tych sprzętów których spotkałem w życiu. Mowa o starszych modelach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

michorg,

widzę, że podążasz ścieżką, która nie jest mi obca

 

ja przesiadłem się z Drag Star'a 650 na XJR1300

na celowniku oprócz sprzętów, o których piszesz (XJR, GSX i X11) miałem jeszcze Monstera, R1150R.

Monster był moim faworytem ale z racji gabarytów (moich nie jego :banghead:) musiałem szukać czegoś innego. Ale przyjdzie taki moment, że Duc stanie w garażu..

R1150R - poza zasięgiem finansowym, a urokliwy to sprzęt..

Na V-Max'a jestem "za krótki" motocyklowo, więc nawet nie myślałem.

 

XJR'ka zrobiłem dotychczas kilkanaście km więc trudno o wyczerpującą opinię.

Pozycja wygodna, choć podnóżki, jak dla mnie, stosunkowo wysoko (ale kładę to na karb przyzwyczajenie do jazdy z nogami do przodu na DS).

Z moimi 2m wzrostu XJR jest jak szyta na wymiar.

Mocy i momentu obrotowego jak dla mnie wystarczająco. Myślę, ze jeszcze trochę potrwa zanim zacznę to wykorzystywać w pełni.

 

pozdrawiam

 

PS. Popatrz w wyszukiwarce, Zbycho sporo pisał o XJR. Ja na tym skorzystałem, może i tobie się przyda..

Edytowane przez umberto69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie, jeszua tak ma, że każdego posta zaczyna od "użyj wyszukiwarki"... Wiesz jedni mówili że "Aleksandria musi zostać pokonana" pozdroo :banghead:

 

Kartagina nie Aleksandria, raczej zniszczona niz pokonana. Tak skromnie na marginesie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięx umberto :icon_biggrin:

 

Ja nie mam zamiaru rezygnować z Shadowki bo to moja miłość od wielu lat, garażyk pomieści dwa śprzenty, po prostu szukam urozmaicenia, sporo też latam po mieście i wydaje mi się, że naked do takiej jazdy będzie wygodniejszy.

 

Wczoraj byłem w salonie yamahy, przymierzałem się do XJR-ki, jeżeli chodzi o pozycję za kierą - dla mnie bomba, szkoda że nie mają opcji jazdy próbnej :wink:

 

Jestem coraz bliżej podjęcia decyzji, w moim rankingu nieznacznie prowadzi XJR przed x11, Suzi jakoś nie nabija punktów.

 

przeglądam forum codziennie, stare posty też, niemniej za wpisy w tym temacie też jestem bardzo wdzięczny.

 

umberto - napisałeś, że czujesz się "za krótki" na V-maxa - co masz na myśli?

Edytowane przez michorg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

umberto - napisałeś, że czujesz się "za krótki" na V-maxa - co masz na myśli?

 

V-Max to sprzęt wymagający od drivera sporych umiejętnoiści (tak przynajmniej wynika z opinii tych, którzy mają doświadczenie z tym "bydlakiem") a ja znam swoje. A raczej wiem, że jeszcze sporo mi brakuje..

 

BTW - a MT-01..? Godny sprzęt..

Edytowane przez umberto69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Z trzech moto ,które sobie upatrzyłeś wybrałbym pomiędzy X 11 a gsx 1400.

Jeżeli chodzi o poręczność, dynamikę i prowadzenie ,to każdy ( nawet ciężki naked) będzie zdecydowanie lepszy od choppera czy cruisera.

Te motocykle są zbliżone gabarytami (ciężar, zbiornik paliwa),gsx ma może wygodniejszą kanape pasażera.

X11 ma nieco większą moc ,gsx troszke większy moment (ale przy niższych obrotach,co daje mu lepszą dynamike od samego dołu)Różnią się też sposobem chłodzenia(X11 chlodzone cieczą,GSX to olejak)

Obydwie maszyny posiadają wtrysk,a xjr-ce dali dopiero w 2007r. Niewiem jak X 11 ,ale GSX-sa miałem okazje dosiadać i gwarantuje że szczęka Ci opadnie ( dreszcze murowane ,zwłaszcza po przesiadce z VT 11)

Moto nadają się też do turystyki (zasługa dużego momentu, nietrzeba mielić dzwignią zmiany biegów)

O usterkowości niewiele mogę powiedzieć,ale nie slyszałem o poważnych wadach konstrukcyjnych X11 i GSX-sa.

Mnie z tych motocykli bardziej podoba się GSX 1400 (klasyczny naked), ale nad gustami się nie dyskutuje.

 

PS W klasie ciężkich nakedow moim faworytam jest i tak CB 1300.

Pozdrawiam. :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...