Skocz do zawartości

PROBLEM Z SILNIKIEM KTM LC4 620 SC 97 ROK


machmed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich u których zamiast krwi w żyłach płynie benzyna :crossy:

Jestem szczęsliwym albo juz nie szczesliwym posiadaczem KTM 620 sc z 97 roku od listopada.

Nigdy na motor nie narzekalem pomijajac odpalanie po wywrotce lub po zalaniu ale to w sumie normalka...

w ostatnia niedziele zaplanowalem z kolega wyjazd do lasu po ujechaniu paru kilometrow zaniepokoila mnie strasznie glosna praca silnika , zdjalem kask i naluchiwalem tych dziwnych dzwiekow, nie wiem czy dokladnie uda mi sie to opisac ale sprubuje ... wiec wyglada to tak motor chodzi jak chodzil na mocy nie stracil nie kopci pali od kopa itp .... ale zaczal naprawde glosno pukac tak jakby zawory . ale to nie wszystko po dodawaniu gazu naprawde dziwnie wyje , huczy i ten stukot jakby w glowicy . pali normalnie od kopniecia , zauwazylem na sucho bez odpalania ze jak kopie na dekompresorze to tez jest jakis dziwne tarcie i dzwiek ktorego nie bylo przedtem , podpowiem ze ostatnio sciagalem kopulke od strony magneta i zauwazyle ze simering na wale troszke sie poci nie wiem czy to ma jakis zwiazek ze sprawa . to chyba wszystko co moge powiedziec , prosze was jesli ktos sie juz w to bawil lub mial podobne przezycia o pomoc w okresleniu co moglo sie zepsuc

 

dzieki pozdrawiam machmed

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz zdjac dekioel pokrywy glowicy i ocenic organoleptycznie czy cos sie nie zaciera albo nie urwalo. Moze ci sie korba konczy i dlatego stuka

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie jest tak, ze jak sie korba konczy, to slychac walenie na wolnych obrotach, ktore jednak cichnie po wejsciu silnika na obroty? :D

 

ja obstawiam nieprawidlowosci w rozrzadzie.. luzy zaworowe to pierwszorzedna sprawa, a poza tym sprawdz stan napinacza, moze lancuszek jest do wymiany?

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie jest tak, ze jak sie korba konczy, to slychac walenie na wolnych obrotach, ktore jednak cichnie po wejsciu silnika na obroty? :icon_rolleyes:

 

ja obstawiam nieprawidlowosci w rozrzadzie.. luzy zaworowe to pierwszorzedna sprawa, a poza tym sprawdz stan napinacza, moze lancuszek jest do wymiany?

 

 

 

mam kolege mechanika motocyklowego ktory bedzie mi robil motor , tylko narazie ma 6 maszyn w kolejce wiec musze troszke poczekac , oczywiscie napisze co sie stalo i co bylo do wymiany , ja nie jestem mechanikiem ale grzebalem kiedys w motorach ktore mialem w przeszlosci ...obstawiam na korbowod lub ewentulanie lancuch rozrzadu , pozdrawiam dzieki za info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...