machmed Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Witam wszystkich u których zamiast krwi w żyłach płynie benzyna :crossy:Jestem szczęsliwym albo juz nie szczesliwym posiadaczem KTM 620 sc z 97 roku od listopada.Nigdy na motor nie narzekalem pomijajac odpalanie po wywrotce lub po zalaniu ale to w sumie normalka... w ostatnia niedziele zaplanowalem z kolega wyjazd do lasu po ujechaniu paru kilometrow zaniepokoila mnie strasznie glosna praca silnika , zdjalem kask i naluchiwalem tych dziwnych dzwiekow, nie wiem czy dokladnie uda mi sie to opisac ale sprubuje ... wiec wyglada to tak motor chodzi jak chodzil na mocy nie stracil nie kopci pali od kopa itp .... ale zaczal naprawde glosno pukac tak jakby zawory . ale to nie wszystko po dodawaniu gazu naprawde dziwnie wyje , huczy i ten stukot jakby w glowicy . pali normalnie od kopniecia , zauwazylem na sucho bez odpalania ze jak kopie na dekompresorze to tez jest jakis dziwne tarcie i dzwiek ktorego nie bylo przedtem , podpowiem ze ostatnio sciagalem kopulke od strony magneta i zauwazyle ze simering na wale troszke sie poci nie wiem czy to ma jakis zwiazek ze sprawa . to chyba wszystko co moge powiedziec , prosze was jesli ktos sie juz w to bawil lub mial podobne przezycia o pomoc w okresleniu co moglo sie zepsuc dzieki pozdrawiam machmed Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 zawory wyregulowane prawidlowo? Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Jezeli masz miske olejowa ze sruba spustowa to odkrec, zlej olej i sprawdz czy nie ma zlotego koloru, opilkow itd.Jak sa to rozbiorka silnika. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 (edytowane) musisz zdjac dekioel pokrywy glowicy i ocenic organoleptycznie czy cos sie nie zaciera albo nie urwalo. Moze ci sie korba konczy i dlatego stuka Edytowane 12 Marca 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 a nie jest tak, ze jak sie korba konczy, to slychac walenie na wolnych obrotach, ktore jednak cichnie po wejsciu silnika na obroty? :D ja obstawiam nieprawidlowosci w rozrzadzie.. luzy zaworowe to pierwszorzedna sprawa, a poza tym sprawdz stan napinacza, moze lancuszek jest do wymiany? Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machmed Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 a nie jest tak, ze jak sie korba konczy, to slychac walenie na wolnych obrotach, ktore jednak cichnie po wejsciu silnika na obroty? :icon_rolleyes: ja obstawiam nieprawidlowosci w rozrzadzie.. luzy zaworowe to pierwszorzedna sprawa, a poza tym sprawdz stan napinacza, moze lancuszek jest do wymiany? mam kolege mechanika motocyklowego ktory bedzie mi robil motor , tylko narazie ma 6 maszyn w kolejce wiec musze troszke poczekac , oczywiscie napisze co sie stalo i co bylo do wymiany , ja nie jestem mechanikiem ale grzebalem kiedys w motorach ktore mialem w przeszlosci ...obstawiam na korbowod lub ewentulanie lancuch rozrzadu , pozdrawiam dzieki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.