GhostRider84 Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 odpowiadam na pytanie stuki wzrastaja wraz z predkoscia obrotowa silnika kamil 79 wszystko jest w porzadku nic nie rzezi tylko te stuki nie wiem czy to prawda ale dowiedzialem sie ze fzr z silnikami 3HE mialy mankament otoz pekala im panewka na 3 korbowodzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil79 Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Nie chcę cię straszyć ale musisz przyjąć że na 90 % przytarła się panewka. Jeśli dźwięk jest rytmiczny i stuka wraz ze wzrostem obrotów to wszystko wskazuje na awarię układu korbowego. Ciężko jest doradzać przez internet ale może niech się wypowiedzą forumowi specjaliści. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Eeee aż tak to nie przesadzajcie. W obu przypadkach mamy silniki spalinowe działające wg tej samej zasady. Różnica jest w rozwiązaniach konstrukcyjnych ale zjawiska występują te same, może tylko w róznym stopniu.Dobry, doświadczony mechanik samochodowy poradzi sobie w wielu przypadkach z problemami przy silnikach motocyklowych. Nie mówię, że zawsze i ze wszystkim bo nikt nie jest alfą i omegą.Tak samo i odwrotnie, mechanik motocyklowy puche też może naprawić. To wytłumacz nam wszystkim dlaczego PF126P ma 24 kM z 2 cylindrów a Honda CB500 ponad 50kM tysz z 2 cylindrów albo Poldek 1600 ma ich 80 a ZX10R o dużo mniejszej pojemności 190 ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GhostRider84 Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 dzieki kamil Piotr nie bede udzielal odpowiedzi na twoje pytanie bo to nie wyklad z budowy pojazdow tylko forum jezeli nie wiesz to opracuje specjalnie dla cieibie prace z tego zakresu pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekbuli Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 dzieki kamil Piotr nie bede udzielal odpowiedzi na twoje pytanie bo to nie wyklad z budowy pojazdow tylko forum jezeli nie wiesz to opracuje specjalnie dla cieibie prace z tego zakresu pozdrawiam o kurna :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GhostRider84 Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 ooooo kurde Piotr przepraszam myslelem ze to do mnie sorki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 dzieki kamil Piotr nie bede udzielal odpowiedzi na twoje pytanie bo to nie wyklad z budowy pojazdow tylko forum jezeli nie wiesz to opracuje specjalnie dla cieibie prace z tego zakresu pozdrawiam Czytaj uważniej do kogo się zwracam a potem dopiero pisz chyba że Ty i Luca to ta sama osoba. Cała ta dyskusja jest nic nie warta bo po usłyszeniu stuków z karteru silnika silnik powinieneś wyjąć z ramy i rozebrać. Zapytać na 4um dopiero po znalezieniu powodów stukania. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GhostRider84 Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 dzieki trzeba bedzie tak zrobic bo takie gdybanie to nic nie da mam serwisowke i moze jakos dam rade a jak nie to poprosze jakiegos mozga o pomoc jak bede cos wiedzial dokladnie to sie odezwe poki co dzieji wielkie za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.