michal_dh Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 lej 1:30 na dotarciu... 1:20 to mooocno za duzo :icon_biggrin: Ja ciagle latam na 1:30 i moim zdanie jest ok co do docierania to 3/4 baki od 2 juz odkrecaj tylko nie przegrzewaj.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Witam!!Miałem identyczna sytuacje w swoim sx-ie, moto strzelało z wydechu ,okazalo sie ze pierścień sie zapiekl, kupiłem nowy wossera za 306zl, docierałem może z jeden bak, i moto zajebiście lata do dziś, z tym że motor rozgrzewam od 10 do 15min i dopiero potem zaczynam użytkować swoja setke zgodnie z jej przeznaczeniem :cool: , mieszanke zarówno na docieraniu jak i teraz robie 1:35, chociaż jest to dosyć duzo bo czasami swiece zarzuca olejem i trzeba zrobic przegazowke na postoju żeby ja przepalic :icon_rolleyes: a i najważniejsze dobry olej to podstawa, oczywiście full syntetykpozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 no na 10 l benzyny leje zawsze 200ml oleju full syntetyk mobil ... czyli to jest stosunek 1:20 nie ?? czyli na dotarciu ile mam w końcu lać na 10l beny?? castrol jest dużo lepszy od mobila ?? bo chciałem zacząć lać castrola ale nigdzie nie moge go dostać;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 to jest 1:50 :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Jak bys lał 1;20 to na 10l benzyny dawal bys 0.5l oleju. z tego co piszesz że na 10l benzyny dajesz 200ml oleju to jest 1:50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Jak bys lał 1;20 to na 10l benzyny dawal bys 0.5l oleju. z tego co piszesz że na 10l benzyny dajesz 200ml oleju to jest 1:50 Podsumowując:1:50 to znaczy 1 litr oleju na 50 litrow paliwa. Czyli 100ml => 5 litrow. Czyli jak Ci koledzy radzą 1:30 to jest 1 litr na 30 litrow paliwa wiec mieszanka bogatsza => 100 ml na 3 litry => 333 ml na 10 litrow paliwa wychodzi. Nie rozdrabniajac sie wiec mozesz lac 350 ml oleju na 10 litrow paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 To pewnei dlatego przytarles jak lales 1:50 :crossy: Ja swojego tak zatarlem i juz wiecej tego bledu nie zrobie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 no to sie zmartwiłem zę lałem za mało oleju ;) ..musiało go boleć :):D .. czekam na tłoczek :) w poniedizałek powinien już przyjść :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 (edytowane) ilość paliwa dzielisz np przez 40 jeśli ma być 1:40 i masz ile oleju masz wlać . np 7L / 40 = 0.175 L oleju czyli 175ml na 7L beny Edytowane 15 Marca 2008 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 czyli na docieranie 1:30/1:35a na normalną jazde jaki stosunek oleju ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo190i Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Po remoncie moto się cierpliwie dociera a nie ,,Gaz do oporu" i miałeś szczęście że nie zatarłeś tłoku :biggrin: PS. pierścienie do ktm-a nie są aż takie drogie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszfazer Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Prawidłowe docieranie silnika tzn.Jezeli jest nowy tłok cylinder powinno trwac ok 1000Km zeby bylo wszytsko ok! Nie powinno sie piłowac sprzeta , jezdzic zmiennymi predkosciami.tzn.powoli przyspieszyc przychamowac i znow tak na okragło wtedy sprzet sie dobrze dotrze! do pierwszych 500km nie wychodzic poza 5 tys obrotów potem potem powoli dojsc do 6 gora 7 tys , raz na jakis czas mzona odkrecic ale nie na maksa tylko z umiarem.Mieskzanke stosowac 1:35 a po totarciu 1:30 lub 1:25! stosowac tylko najlepsze oleje ful syntetyczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Napisales ze 1:35 na dotarciu.. A pozniej wiecej.. Przeciez to trzeba dac wiecej na dotarciu bo wtedy mamy wieksze opory i silnik sie mocniej grzeje.. GLowna zasada docierania to nie przegrzewac !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk3860 Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Tak jak napisałeś docieranie pierścieni i cylindra trwa ok 1000km jeżeli jest tuleja żeliwna ale w tym przypadku docieranie będzie trwało znacznie krócej z uwagi na wymianę samego tłoka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 po pierwsze, ktoregos kolege z gory chyba ladnie w banie grzeje, nie full syntetyk tylko mineral, nie 1000 tylko 200-500, dla takiego motocykla to 4-5 bakow na luzie a pozniej pelna maneta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.