Icea_PL Opublikowano 25 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2003 Icea no nie wiem co w tym smiesznego. Przeciez duża część crossów to 4T. 4T widze bardziej jako "turystyczne" silniki endurakowe. 2T bardziej mi pasuja na tor ... szybka jazda/szybki remont/szybka kasa :D)), tylko z tym ostatni jest czesto nie lada problem :D Pomimo wszystko wole 4T ... sa takie, hm... dostojne :D. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 25 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2003 A tam dostojność. Żadnej dostojnośći nie zastąpi nowiutka CR125 :twisted: - moje marzenie zresztą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 25 Grudnia 2003 Administrator Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2003 4T widze bardziej jako "turystyczne" silniki endurakowe. 2T bardziej mi pasuja na tor ... szybka jazda/szybki remont/szybka kasa :D))' date=' tylko z tym ostatni jest czesto nie lada problem :D Pomimo wszystko wole 4T ... sa takie, hm... dostojne :D.[/quote'] Bardziej turystyczne? Nie kumam, szczerze mówiąc...YZ25-F 4T łoi skórę równo wszystkim 2T w motocrossie, nie wposminając o YZ450F i SX450Racing. Z turystyką nie ma to nic wspólnego. Co więcej, te motocykle, w wersji homologowanej, czyli odpowiednio WR450 i EXC450, poza zwiększoną w stosunku do crossówek wagą, niewiele się od tych bestii różnią - tak samo mocne, tak samo wyczynowe, tylko lampki mają i lusterko. O ile się nie mylę, to z wielkich Europejczyków jeżdżących na 2T w motocrossie ostał sie ino Pichon na RM, ale zanim wróci do pełnych sił po kontuzji i tak juz będzie miał kontrakt na 4T. Everst, Smets i inni wielcy już jeżdżą na 4T. Tylko w Stanach, gdzie normy dot. spalin są nieco łagodniejsze, nadal w motocrossie i supercrossie śmigają głównie na 2T, ale zaobserwowałem ostatnio, że i tak czterosuwów jest znacznie więcecej. Także zupełnie nie zgadzam się z opinią, jakoby silniki 4T miały być gorsze, słabsze, czy mniej wyczynowe niż 2T. To o wiele elastyczniejsze i dające o wiele więcej możlwości w podnoszeniu mocy, niż silniki dwususowe. Zresztą, doskonale to widać po klasie MotoGP w wyściach szosowych - kiedyś, gry była stara klasa 500, większość ścigała się na 2T. Czy teraz w ogóle jakiś dwusuw w klasiie MotoGP się jeszcze ściga?pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 25 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2003 A tam dostojność. Żadnej dostojnośći nie zastąpi nowiutka CR125 - moje marzenie zresztą. A no BA... to nie tylko twoje marzenie. Bardziej turystyczne? Nie kumam, szczerze mówiąc... To byly tylko moje odczucia stad cudzyslowy, gdy slysze 4T zawsze kojaza mi sie z chopperkami i golasami ... pewnie dla tego iz jeszcze blakam sie w swiecie 50cc > 2T. YZ25-F 4T łoi skórę równo wszystkim 2T w motocrossie, nie wposminając o YZ450F i SX450Racing. Z turystyką nie ma to nic wspólnego. Co więcej, te motocykle, w wersji homologowanej, czyli odpowiednio WR450 i EXC450, poza zwiększoną w stosunku do crossówek wagą, niewiele się od tych bestii różnią - tak samo mocne, tak samo wyczynowe, tylko lampki mają i lusterko. O ile się nie mylę, to z wielkich Europejczyków jeżdżących na 2T w motocrossie ostał sie ino Pichon na RM, ale zanim wróci do pełnych sił po kontuzji i tak juz będzie miał kontrakt na 4T. Everst, Smets i inni wielcy już jeżdżą na 4T. Tylko w Stanach, gdzie normy dot. spalin są nieco łagodniejsze, nadal w motocrossie i supercrossie śmigają głównie na 2T, ale zaobserwowałem ostatnio, że i tak czterosuwów jest znacznie więcecej. A tutaj dominiku po prostu mnie zatkales ... szczerze mowiac nie interesuje sie na bierzaco rozwojem motoryzacji, ale widze ze jestem zbyt duzo do tylu...A jednak cross = 4T 8O :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 25 Grudnia 2003 Administrator Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2003 No więc właśnie - wszystkie sporty motocyklowe wędrują ku czterosuwom, włącznie z motocrossem. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 25 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2003 No więc właśnie - wszystkie sporty motocyklowe wędrują ku czterosuwom' date=' włącznie z motocrossem. pzdr[/quote'] motocrossem i mna ... na nastepny sezon planuje przesiasc sie ma jakiegos 125cc - 4T, heavy enduro tylko nie mam pojecia na co... moze DR125 BIG ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 25 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2003 Jeżeli DR 125 to już nie BIG :D Bigi to 750 i 800.Taka DR125 jest fajniutka: Icea czemu nie chcesz Tuarega? Bardzo przyzwoity motocykl, coprawda bardziej na ulice niż w teren (za ciężki). Sam miałem takiego kupować, ale wyszło troche inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wawrzyn15 Opublikowano 25 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2003 Touareg to jest juz kawal enduraka...bywaja tez Pegaso 125 ale nie wiem czy to jest 4T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 25 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2003 Touareg to jest juz kawal enduraka...bywaja tez Pegaso 125 ale nie wiem czy to jest 4T Tuareg 125 to dwusuw. Tak samo Pegaso 125. Dopiero Tuareg 350 i 600 to 4T. Tak samo dopiero 'duża' Pegaso to czterosuw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 25 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2003 Tak swoją drogą, Dominik słyszałeś kiedyś o Hondzie SL230? To był pierwszy motocykl na którym uczyłem się jeździć - rewelacyjne moto a nie ma go wogole w Polsce 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 25 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2003 Jeżeli DR 125 to już nie BIG Bigi to 750 i 800. a niech to.......Mysle nad czyms w miare tanim i trwalym. Najmilej by bylo gdyby to "cos" mialo takze stala lampe i spory gabarytowo bak :D Icea czemu nie chcesz Tuarega? Bardzo przyzwoity motocykl, coprawda bardziej na ulice niż w teren (za ciężki). Sam miałem takiego kupować, ale wyszło troche inaczej. Moj qmpel ma tuarega ETX 50cc i moja DT porownaniu do tego "turystyka" jest o niebo wygodniejsza - to raz. Silnik minareli moim zdaniem nie nadaje sie do endurka > ponizej 4 000 rpm z miejsca tym nie ruszysz (nie wiem jak w silnikach ROTAX`a - slyszalem ze lepiej). A po za tym to 2T ... a ja mam troche dosyc tych popizdziawek :D i 6l. / 100km. http://www.sztyber.host.sk/site/images/mot...iends/pawel.jpg <--tuareg Jezeli tuareg to tylko WIND lub RALLY ale chyba tego pierwszego nie dostane wersji 125 a drugi z kolei pije jak smok... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wawrzyn15 Opublikowano 25 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2003 Moze ja to nie Dominik..ale nie zdaje sie na takich motocyklach prawka? model taki obil mi sie kiedys o uszy i tak mi sie skojarzylo.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 25 Grudnia 2003 Administrator Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2003 Tak swoją drogą' date=' Dominik słyszałeś kiedyś o Hondzie SL230? To był pierwszy motocykl na którym uczyłem się jeździć - rewelacyjne moto a nie ma go wogole w Polsce 8O[/quote'] Nie spotkałem się. Masz jakieś fotki tego moto?pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 25 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2003 Icea to najpierw przymierz sie do Tuarega 125. Ja nie mialem jemu nic do zarzucenia a maly nie jestem. Pozycja wygodna, finezyjne dwie okragle lampy z przodu jak w Africetwin. Troche ciezki jak na tą moc ale jeździ przyjemnie. Silnik pracował równo i bez zarzutów. Nie trzeba go było wcale kręcić żeby ruszyć. Wiadomo 125cc - wiekszy moment. A no i te wszystkie Tuaregi 50cc to zupełnie inna bajka. Tuareg Rally 50 strasznie mi się nie podoba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wawrzyn15 Opublikowano 25 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2003 tak wyglada ten sprzet: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.