bauer Opublikowano 22 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2003 Czym wyczyścić cylinder i głowicę między żebrami?? Pytanie dla niektórych może banalne ale szukam dobrego sposobu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redas Opublikowano 22 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2003 Cylinder do piaskowania ,a potem malowanie na czarno,a glowice mozna oddac do szkiełkowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randy T. Opublikowano 22 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2003 Tak, pisakowanie to najlepsza metoda. Głowica po piaskowaniu wygląda ciekawie, trzeba ją tylko dobrze zabezpieczyć przed tym zabiegiem tak żeby nie trzeba było potem poprawiać przylgni.To samo dotyczy cylindra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 22 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2003 A ja mam pytanie czy tak tez by sie dalo wyczyscic glowice i cylinder w ogarze ? Czy piasek by nie uszkodzil zeber w cylindrze (wiadomo ogar nie junak i takich masywnych i duzych zeber nie ma). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randy T. Opublikowano 22 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2003 Drobny piasek + dobry operator piaskarki i myśle że nie powinno być problemu :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szable Opublikowano 22 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2003 mozna tez uzyc myjki Kärchera, choc to nie ten efekt co szkielkowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Serek Opublikowano 22 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2003 Pewnie wyda się wam to głupim pytaniem, ale czy przy piaskowaniu nie zostanie uszkodzona gładź clindra? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randy T. Opublikowano 22 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2003 Przed piaskowaniem trzeba odpowiednio zabezpieczyć gładź i przylgnie cylindra, podobnie jak w przypadku głowicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Serek Opublikowano 22 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2003 No tak, ale jak to zrobić? Czy wsadzić jakiś walec rozmiaru tłoka tylko że dłuższy tak żeby osłonił całą gładź, czy są inne (napewno są :notworthy: ) prostrze sposoby zabezpieczenia? I jak zabezpieczyć przylgnię? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randy T. Opublikowano 22 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2003 Wystarczy np. umiejętnie i dosyć grubo owinąć ważne miejsca dobrą taśmą samoprzylepną (choćby taką typową szarą do pudeł kartonowych), a otwory zaślepić np. stalową pokrywką. Piaskowanie drobnym piaskiem to nie to co śrutowanie i nie trzeba się aż tak bardzo bać o uszkodzenia.Ktoś kto ma piaskarke na pewno wie jak zabezpieczyć ważne miejsca więc nie powinno być problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekk Opublikowano 3 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2004 Witam!!!Jeżeli jednak ktoś che wyczyścic przestzreń między żebrami to można do tego uzyc czyścików hydraulicznych trzeba je tylko troche sklepać mozna czyścić. Troche to żmudne ale jak sie nie ma dostępu do piaskarki albo pieniędzy. Pozdrawiam :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kiwigips Opublikowano 27 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2004 Przy glowicach i innych elementach pamietac, Z piaskiem z daleka! piasek i aluminium nie lubia siebie ;) najwyrzej szkielkowanie lub orzeszkowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 27 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2004 to można do tego uzyc czyścików hydraulicznychcoz to takiego te czysciki?ja widzialem jak koles kiedys czyscil cylindry takimi malymi drucianymi szczotkami nakladanymi na wiertarke! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randy T. Opublikowano 27 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2004 Przy glowicach i innych elementach pamietac, Z piaskiem z daleka! piasek i aluminium nie lubia siebie ;) najwyrzej szkielkowanie lub orzeszkowanie. Oj kiwi, za długo przebywałeś chyba na liście "dzikusów" :lol: Co masz na myśli mówiąc to co zacytowałem?? Ja osobiście piaskuje głowice z powodzeniem i nie uszkadzam ich ani nie niszcze jeśli mowa o oryginale... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kiwigips Opublikowano 28 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2004 To nie z listy tylko z swoich doswiadczen po piaskowaniu aluminium wyglada tragicznie, mozna piaskowac (a nawet trzeba) przed spawaniem, ale do czesci kosmetycznych to wyglada jak ksierzyc. Wzery sie robia, a cala powierzchnia jak papier scierny, jak kropelka tluszczu spadnie to koniec.Zalerzy tez jakim cisnieniem sie to robi, delikatnym mozna tam leciutko popiescic, ale lepsze jest wodne szkielkowanie, nie zostawia takich wzer ani nie zmienia powierzchni (za bardzo). I tez niedoswiadczony nacisnie na pedal za mocno i ladne latki sie porobia a nawet niskie cisnienie czasem nie pomorze, a komus oddac totrzeba szukac a szukac az komus bedzie sie chcialo z tym bawic, wiec najlatwiej jest szkielkowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.