motocrosss Opublikowano 8 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 oczywiscie ze tak tylko ja myslem zeby wybrac huske która by mi dawala frajde z jazdy wiec dla mnie ja sie za....scie jezdzilo(450)ale planuje znalesc 510 i ja zakupic ale jak nie bedzie to 450 napewno pojezdze ze 3 lub 4 sezony i bede wiedzial czym jezdze bo wszystko bedzie wymieniane na bieżąco. Planuje kupicc drugi komplet felg i zrobic tak jak na focieNiezle to wyglada ale pewnie kijowo sie smiga po piasku na tym. Ale cóz mozna zawsze sprawdzic . http://w1.bikepics.com/pics/2006%5C04%5C04...556291-full.jpghttp://w1.bikepics.com/pics/2006%5C02%5C19...524894-full.jpghttp://w1.bikepics.com/pics/2006%5C03%5C25...548389-full.jpghttp://w1.bikepics.com/pics/2006%5C02%5C19...524889-full.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
de Fresz Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 (edytowane) Nie poszukuje innego moto. Najbardziej interesuje mnie 450. Nie sa strasznie agresywne i mocy maja pod dostatkiem. No to musze Cie rozczarowac - to sa bardzo agresywne motocykle z silnikiem ktory lubi sie krecic i moc oddaje w brutalny sposob. TAk to pierwsze moto ale prosze sie tym nie sugerowac. Ja bym Ci jednak na poczatek polecal LC4 ("zwykla" 640 SM, zadne tam SMC czy SMR) lub jak koledzy DR-Z SM. Dodatkowym plusem beda znacznie rzadsze przeglady (co 2-3 kkm), a na asfalcie przy codziennym uzytkowaniu motogodziny strasznie szybko leca. Jest duza szansa, ze wyczynowa 450 czy 510 niezle Cie sponiewiera. Z nowych Husek wbrew nazwie najlagodniejsza jest 610 - to taki dosc spokojny kon dla amatora. EDIT:I jak bedziesz szukal, to raczej odrazu czegos na kolach SM. Jak bys sam chcial przerabiac, to dolicz ze 2-3k zl na kola, plus pare stowek na opony, tarcze i kombinacje z zaciskiem - fajnie jak uda sie znalezc sam adapter, jak nie, to trzeba szukac calego zacisku, optymalnie odrazu z pompa (ulatwia to szybkie przekladki). PozdrodeF Edytowane 10 Marca 2008 przez de Fresz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 oczywiscie ze tak tylko ja myslem zeby wybrac huske która by mi dawala frajde z jazdy wiec dla mnie ja sie za....scie jezdzilo(450)ale planuje znalesc 510 i ja zakupic ale jak nie bedzie to 450 napewno pojezdze ze 3 lub 4 sezony i bede wiedzial czym jezdze bo wszystko bedzie wymieniane na bieżąco. Nie będzie Ci się zajebiście jeździło na 450 albo 510 bo sponiewierają Cię te motocykle przy próbie zrobienia czegoś więcej niż odkręcanie gazu na prostych. To nie jest sprzęt na początek. Naprawdę nie polecam, w teren to jeszcze do zniesienia, ale po ulicy w wersji supermoto to samobójstwo. Pewnie i tak pomyślisz że gadam głupoty i kupisz to co chciałeś od początku, więc jeśli miałbyś wybierać między 450 a 510 to weź 510, to jest czołg nie do zajechania. Aha i miej na uwadze że części do Husek zwykle kosztują 2 razy więcej niż innych producentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motocrosss Opublikowano 10 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 (edytowane) gdzies czytalem odpowiedzi tez o husce i kazdy pisal ze niby to ktm-a beda 2 razy drozsze niz do husake ale mniejsza z tym. Juz jezdzilem 450 huski i ktm i powiem ze bardzo ladnie sie smiga nimi po lakach i piaskach. Równiez myslalem nat lc4 ale to poprostu troche przyduze. Wymiany moze zadziej ale co do czego jak w terenie lipnie smiga pewnie po jakis polach , zwirowniach itp. O czesci sie zapytam u zycha moze bedzie mial. P.S.Jka jest z wymiana tloka w tym motorze. Co ile bys ie przydalo go wymienic. Czy taki tlok starcza na sezon jeden czy nie. Jazda po asfalcie 90% a reszta postój i teren. Co ile tlok, korbowód i cylinder. Jak jest z tym w husqvarnie te 450, smr 510 i smr450 Edytowane 10 Marca 2008 przez motocrosss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fajka Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 CześćWidzę, że szukasz tutaj odpowiedzi i raczej są mętneMam Huske TE 510 i to jest mój pierwszy motor w życiu i jakoś dalej żyję. Jeżeli chcesz jeździć więcej po asfalcie to 510 będzie super.Najlepiej wersja SMR ponieważ dokupienie kół jak pisali wyżej trochę kosztuje. Wszystko chodzi bez zarzutu. Mimo ,że wielki nie jestem palę ją z kopki bez odprężnika bez problemu. Cena części jak w innych. 2 razy droższe to banialuki. Nie będę się rozpisywał bo rozmowa może pójść w zła stronę.Podam Ci parę linków gdzie jest prowadzona rozmowa o Huskach 4T i powinieneś pogłebić swoją wiedzę bo idziesz w dobrą strone. Czyli HUSKA !! - http://www.motox.com.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=2198- http://www.motox.com.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=5658- http://super-moto.pl/index.php?module=foru...at=post&id=2187 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motocrosss Opublikowano 11 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 akurat te wklasnie sledze bo sa zalozone przez mego kolege który tez bedzie kupowal ta huske i mamy obaj dylematy. Ona tam zalozyl a ja na tym wiec dziekówka ale umiem szukac po internecie zeczy . To co ile ten tlok sie wymienia, korbe i cylek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fajka Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Ona tam zalozyl a ja na tym wiec dziekówka ale umiem szukac po internecie zeczy . To co ile ten tlok sie wymienia, korbe i cylek. W linku, który podałem wyżej jest podane co ile tłok !!!??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motocrosss Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Jakos nie moglem znalesc. Na górze napisali ze co 10kkm tlok w sm na asfalcie a jak jest z silnikiem od te450 jak po asfalcie śmiga czy tez po 10kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fajka Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Wg serwisówki dla modeli 2005 wynika ze: - dla TE/TC 250,450,510cylinder 80h/40h - sprawdzenie (zawsze)tłok 64h/32h - sprawdzenie (zawsze)80h/40h - wymiana (zawsze) - dla SMR 400,450,510 - jazda w wyścigucylinder 15h - sprawdzenie (zawsze)tłok 15h - wymiana (zawsze) - dla SMR 400,450,510 - jazda po drodzecylinder 10000km - sprawdzenie (zawsze)tłok 10000km - wymiana (zawsze) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.