loczek218 Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 (edytowane) A moze cewka padla Po jezdzie w deszczu zamokla i klapa Zdarzylo mi sie kilka razy ze cewka pekla i wilgoc doatajaca sie do wnetrza powodowala przebicie Motocykl chodzil nierowno. Sprawdzic nie zaszkodzi. Edytowane 22 Marca 2008 przez loczek218 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 Co naprawde bylo problemem oprocz swiecy i za co cie nie skasowali ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spman Opublikowano 22 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 (edytowane) A moze cewka padla Po jezdzie w deszczu zamokla i klapa Zdarzylo mi sie kilka razy ze cewka pekla i wilgoc doatajaca sie do wnetrza powodowala przebicie Motocykl chodzil nierowno. Sprawdzic nie zaszkodzi. Myślę ze to nie cewka gdyz mam dwie cewki a jak by padla jedna to by chodzil motor na conajmniej 2 gary i watpie zeby to sie objawilo nagle, bez przerywania i szarpania. Ale kto wie, moze dwie padly. Co naprawde bylo problemem oprocz swiecy i za co cie nie skasowali ? Adam M. Kontrola cewek, kontrola przewodow, ponowne czyszczenie i regulacja gazników oraz sprawdzenie pompy paliwa za to nie zaplacilem. Wiecej mi nic nie mowili. mysle ze to jakas glupota, albo cos z wezykiem miedzy kranikiem a pompa albo przewod zasilajacy z pompy spadl. zobaczymy co powiedza w serwisie. Problemem byl zle ustawiony jeden plywak, zalewal i dlatego swieca padla. Edytowane 22 Marca 2008 przez spman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spman Opublikowano 24 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 podbijam temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spman Opublikowano 28 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 Myślę ze to nie cewka gdyz mam dwie cewki a jak by padla jedna to by chodzil motor na conajmniej 2 gary i watpie zeby to sie objawilo nagle, bez przerywania i szarpania. Ale kto wie, moze dwie padly.Kontrola cewek, kontrola przewodow, ponowne czyszczenie i regulacja gazników oraz sprawdzenie pompy paliwa za to nie zaplacilem. Wiecej mi nic nie mowili. mysle ze to jakas glupota, albo cos z wezykiem miedzy kranikiem a pompa albo przewod zasilajacy z pompy spadl. zobaczymy co powiedza w serwisie. Problemem byl zle ustawiony jeden plywak, zalewal i dlatego swieca padla. Przyczyną usterki była pompa paliwa. Mimo że chłopaki ją sprawdzali to jednak ona nawaliła, a raczej styk pompy. Styk był nadpalony i zwarł sie. Po wymianie styku na nowy pompka chodzi jak nóweczka. Przejechałem dziś ok 50km i zero problemów. Podobno w tych pompach częstą wada wlasnie jest ten stycznik, prawda? A tak apropo. Czy termostat w motocyklu działa tak samo jak w samochodzi? Tzn, ze pozwala na zagrzanie silnika do 90st C i potem utrzymuje te temperature bez wzgledu na to czy motocykl stoi czy jedzie 150km/h? U mnie chyba nie ma termostatu lub sie zawiesil bo gdy motocykl zagrzeje to jak pojade tak ok 80km/h i wiecej to temp spada do minium, a gdy postoje to rosnie normalnie. Mechanicy mówia zebym olal to i jezdzil, ale ja chyba ednak bym wolal zeby to bylo tak jak powinno. Z tym termostatem to juz stara baśń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazan Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 Przyczyną usterki była pompa paliwa. Mimo że chłopaki ją sprawdzali to jednak ona nawaliła, a raczej styk pompy. Styk był nadpalony i zwarł sie. Po wymianie styku na nowy pompka chodzi jak nóweczka. Przejechałem dziś ok 50km i zero problemów. Podobno w tych pompach częstą wada wlasnie jest ten stycznik, prawda? A tak apropo. Czy termostat w motocyklu działa tak samo jak w samochodzi? Tzn, ze pozwala na zagrzanie silnika do 90st C i potem utrzymuje te temperature bez wzgledu na to czy motocykl stoi czy jedzie 150km/h? U mnie chyba nie ma termostatu lub sie zawiesil bo gdy motocykl zagrzeje to jak pojade tak ok 80km/h i wiecej to temp spada do minium, a gdy postoje to rosnie normalnie. Mechanicy mówia zebym olal to i jezdzil, ale ja chyba ednak bym wolal zeby to bylo tak jak powinno. Z tym termostatem to juz stara baśń. no temp. powinna dochodzić tak nawet troszkę wyżej jak 90 ale to ile to już zależnie od moto a przy obecnych temperaturkach na dworzu to normalka, że jak jedziesz to temperatura spada, oby nie jakoś drastycznie ale na 90 to jej nie utrzymasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mako_15 Opublikowano 28 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2008 W moim kawasaki podczas postoju temperatura rosnie w chlodnie dni do ok. 76 stopni, a podczas jazdy do 60 i nizej spada nawet wiec to normalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.