blacha Opublikowano 6 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Ano był, lecz został wymontowany. Poprzedni właściciel go zabrał! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoTroll Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 a czy jak on zabrał to ten motocykl palił ??? i przypadkiem nie była to META SYSTEM ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Miałem podobnie w swojej cbr f4 sport... wszyscy mówili mi że to moduł padł, a okazało sie że to był przekaźnik pompy ... obok tego przekaźnika jest identyczny przekaźnik awaryjnego wyłączania silnika... zamieniłem tylko je miejscami i moto odpaliło... przyczyną załatwienie przekaźnika było zwarcie w instalacji jakie zrobiłem podczas ładowania aku ... może i w Suzi padł przekaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacha Opublikowano 6 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 1. Nie mam pojęcia jakiej firmy był alarm. 2. Co do zamiany przekaźników to zaraz śmigam do moto i sprawdzę ten temat. Dzieki za podpowiedz jeśli nawet nie zatrybi. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoTroll Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 pytałem o alarm bo może miał z oryginalną wtyczką i jak koleś wypioł alarm to masz dokładnie takie objawy jak opisujesz .......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wayne2up Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 No alarm, a raczej jego brak mogl narobic swoje :/ A ze tak spytam bezpeiczniki masz OK?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 pytałem o alarm bo może miał z oryginalną wtyczką i jak koleś wypioł alarm to masz dokładnie takie objawy jak opisujesz .......... Też bardzo prawdopodobne.. kiedyś kumplowi w Kawie padł alarm... byliśmy w górach w Szkocji... na totalnym pustkowiu... w takich okolicznościach najbardziej lubi wszystko padać... no myśleliśmy że to tylko bateria w pilocie...ale baterię skombinowałem (pojechałem po nią do najbliższego miasteczka ..jakieś 30 mil) zakładamy .. okazuje się że nic... alarm uzbrojony wyje i motocykla za cholerę odpalić się nie da... no to krótka decyzja wywalamy cały alarm... obcążki i jedziemy poobcinaliśmy przewody wywaliliśmy cholerstwo... na rozrusznik nie kręci... aha po wywaleniu alarmu trzeba ponownie połączyć przewód z modułu do stacyjki.. potem kręci ale nie ma iskry... aha jeszcze jeden przewód ... i po połączeniu dwóch przewodów moto odpaliło i pojechaliśmy dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacha Opublikowano 7 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 1. Bezpieczniki OK. 2. Przerobiłem też temat zamiany przekaźników ale nic to nie pomogło. Przekaźniki są w porządku bo wpiąłem je do innej SUZI i śmiga. Po rozdarciu kawałka wiązki przewodów przy główce ramy zauważyłem zmostkowane kable lecz wyglądają na oryginalne połączenia tym bardziej że przewody są w tych samych kolorach. Jeden wyróżnia się tylko tym że jest pomarańczowy z brązowymi kropkami spięty razem z jednolitymi pomarańczowymi. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoTroll Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Poszukaj z tyłu czteropinowa kostka 4 czarne kable - ;+ po stacyjce i dwa od ECM te od kompa muszą mieć mostek, obok powinien być jeden przewód zakończenie białą kostką (stały +) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacha Opublikowano 7 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Sprawdzę- Dziękuje za wskazówkę. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacha Opublikowano 8 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Poszukaj z tyłu czteropinowa kostka 4 czarne kable - ;+ po stacyjce i dwa od ECM te od kompa muszą mieć mostek, obok powinien być jeden przewód zakończenie białą kostką (stały +) Dziękuje kolego!! Pełen szacunek dla Ciebie za wskazówkę, którą mi dałeś. Co prawda dotarłem jeszcze do uszkodzonego przekaźnika i zwartych kabli w instalacji, lecz ta wskazówka była najważniejsza. Moto śmiga! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metiu Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Blacha co Ty piszesz o problemach z pękniętą ramą?Pękła Tobie podczas jazdy, czy kupiłeś z pękniętą? opisz proszę to dokładnie. pzdr.Metiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacha Opublikowano 14 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Kupiłem z pękniętą ale pękła od normalnego stawiania motocykla na gumę! Te motocykle mają wadę konstrukcyjną! Jest o tym mnustwo na forum- poszukaj w tematach. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metiu Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Kupiłem z pękniętą ale pękła od normalnego stawiania motocykla na gumę! Te motocykle mają wadę konstrukcyjną! Jest o tym mnustwo na forum- poszukaj w tematach. Pozdrawiam Fakt zgadzam sie że jest mnóstwo ale plotek.tak naprawdę pokazało się kilka zdjęć w necie a cała reszta to właśnie tylko plotki.Pytam się bo właśnie takiego kupiłem i byłem ciekaw czy Tobie właśnie pękła. Motor kupiłeś od jakiegoś znajomego? przepraszam że tak sie pytam ale zastanawiam się na ile te ramy pękają po dzwonach a na ile od rzeczywistego użytkowania. pozdrawiamMetiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacha Opublikowano 14 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Fakt zgadzam sie że jest mnóstwo ale plotek.tak naprawdę pokazało się kilka zdjęć w necie a cała reszta to właśnie tylko plotki.Pytam się bo właśnie takiego kupiłem i byłem ciekaw czy Tobie właśnie pękła. Motor kupiłeś od jakiegoś znajomego? przepraszam że tak sie pytam ale zastanawiam się na ile te ramy pękają po dzwonach a na ile od rzeczywistego użytkowania. pozdrawiamMetiuMotocykl kupiłem od faceta, który nic nie ukrywał. Powiedział mi szczerze, w jaki sposób motocykl pękł. I uwierz mi, na słowo że nie było to wynikiem żadnej stłuczki a zwykłe stawanie na gumie i być może mało umiejętne opuszczanie motocykla z koła. Motocykl nie posiada żadnych innych śladów uszkodzeń poza tym pęknięciem. Niestety sprzęt ten nie jest dopracowane (być może konstruktorzy nie wzięli pod uwagę triksów , lub gość stawiał go na flaku). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.