blacha Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Czy ma ktoś pomysł na nie odpalającego Suzuki GSR600 2007 rok. Zaraz po przekręceniu kluczyka zapala się licznik i wywala komunikat CHEC, po czym wisi tak bez końca. Nie pomaga przełącznik zapłony- bez względu czy jest na ON czy OFF informacja ta nie gaśnie. Rozrusznik kręci, lecz nie podaje iskry, co wydaje się być oczywiste przy tym komunikacie. Pytanie, za co się zabrać? Sprawdziłem już całą instalację i nie widać nigdzie przerwanego kabla lub uszkodzonej wtyczki. Pozostaje jedynie podłączenie go pod kompa. Może ktoś z Was spotkał się z taką awarią?Za wszelkie pomysły jestem wdzięczny. Pozdrawiamblacha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Witam moze zrobil jakas zwieche, sproboj odpiac aku i poodlacz spowrotem po paru minutach, czasami pomaga... pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacha Opublikowano 4 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Ten triks też już przerabiałem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoTroll Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 Motocykl normalnie jeździł i nagle odmówił posłuszeństwa? Komputer pokaże błędy tak jak kontrolka FI (nic o niej nie piszesz) jak ona sie nie pali to może być kłopot . Działanie przełącznika sprawdziłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacha Opublikowano 5 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Jak już pewnie czytaliście motocykl ten ma problemy z ramą :icon_biggrin: I takie też uszkodzenie przydarzyło się tej sztuce. Rama pękła poprzez niewinną jazdę na kole. Status CHEC świeci 5sek po przekręceniu kluczyka i nie przechodzi dalej, nie pokazuje w ogóle FI niestety. Co do przełącznika to wydaje mi się że działa bo gdyby nie to nie pokręcił by rozrusznikiem (na OFF oczywiście nie kręci). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Jak ma problemy z rama to rownie dobrze moze mieć uszkodzoną instalację. Bez przeswietlenia wszystkich mas i przewodow oraz złaczy sie nie obejdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacha Opublikowano 5 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 To też już studiowałem, kabel po kablu :icon_razz: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuoix Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 a instrukcja obslugi nie radzi nic sensownego?skoro to moto z 2007, to pewnie jest gwarancja do 2009... jezeli nic sam nie grzebales, to wg mnie sprawa jak najbardziej do zalatwienia w serwisie bez kosztów dla Ciebie.powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacha Opublikowano 5 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Taaaa, zwłaszcza jak moto jest po pęknięciu ramy :icon_biggrin: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Taaaa, zwłaszcza jak moto jest po pęknięciu ramy :) Pozdrawiam nabroiles to masz :) zostaje Ci wiec odplatne podlaczenie maszyny do komputera w serwisie suzi Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wayne2up Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Wyswietlany napis CHEC informuje o bledach jakie nalezy sprawdzic, jak to w suzuki w starszych modelach ( od 2000r) wystarczy do sprawdzenia tych bledow polaczyc dwa przewody ( umieszczone w kostce w zadubku) i wtedy wyswietlaja sie w kolejnosci bledy, tak bylo w starszych wersjak , a jak jest w 2007 , moze zostawili ten latwy sposob sprawdzenia bledow, ale pozatym musisz znalez z mamual service oznaczenia tych bledow, a napewno dojdziesz co go boli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacha Opublikowano 6 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Kabelki w kostce też już zwierałem zgodnie z serwisówką którą mam po włosku :icon_razz: . Niestety nie reaguje na prośbę wyświetlenia błędu i nie wyświetla nić interesującego poza CHEC ;) . Pytanie:-W jakiej kolejności trzeba zewrzeć kableki? -Zanim przekręcę zapłon czy po? -A być może po przekręceniu kluczyka? PozdrawiamRobert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoTroll Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Wyjmij ten przełącznik i na 100% sprawdź czy działa! jak działa to komputer zdechł! do wyświetlenia kodów musisz wałczyć zapłon czyli ON bez zapłonu powinno pokazać położenie TPS-a czyli C z kreseczką ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacha Opublikowano 6 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Przełącznik zapłonu działa na bank bo sprawdzałem. Wspomnę jeszcze że nie załącza pompy paliwa i przepustnicy bo wcześniej o tym nie napisałem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoTroll Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 a alarm masz lub był??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.