Tomasz_XX Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Witam, mam problem w kupionej KTM-ce. Po kilku minutach od uruchomienia zapala się lampka sygnalizująca przegrzanie się silnika i włącza sie wentylator. Oczywiście sprawdziłem poziom płynu itp. Co ciekawe-brak jest termostatu. Przy jakiej temperaturze powinna się zapalić ta lampka i co powinnienem jeszcze sprawdzić ? Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 luzy zaworowe, stan swiecy zaplonowej.moze masz zle wyregulowany gaznik?odpala normalnie? moze rozrzad jest przestawiony.. u mnie jak jezdzilem na przestawionym to grzal sie na postoju momentalnie. Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kula26 Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Moze czujnik tempertury padl :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Witam moze uklad masz zapowietrzony... pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 (edytowane) W takim brutalu zwłaszcza przy obecnej temperaturze to wręcz nierelane zagotować taki silnik.Najpierw płyn, może jest go za mało albo faktycznie powietrze tam krąży. A tego termostatu nie ma w oryginale?Bo troche to dziwne moim zdaniem. Może ktoś tam babrał i jest tam załączony tylko mały obieg cieczy.Silnik grzeje się generalnie od ubogiej mieszanki, wczesnego zapłonu lub jak w twoim przypadku ewidentnie coś z układem chłodzenia. Spróbuj pokręcać rozrusznikiem przy odkręconym korku chłodnicy ,może się odpowietrzy. A jeszcze jedna kwestia, co z pompą wodną? Może się upindoliło śmigełko i płyn w ogóle nie krąży. Lepiej to sprawdź zanim zatrzesz silnik, bo ja bym obstawiał tą wersje. Edytowane 3 Marca 2008 przez ventura Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Co ciekawe-brak jest termostatu. TomekTo masz wsadzoną zaślepkę w głowicy czy jakiś inny patent? Tak wygląda (30) termostat i powinien być zamontowany po prawej stronie głowicy. Po drugiej stronie masz pompę wody (1), sprawdź czy z nią wszystko ok, tak jak pisze ventura. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 lampka powinna palic sie przy 105 - 110 stopniach C , najlepiej bylo sprawdzic , wkladajac do chlodnicy szklany termometr ze skala do 100 stopni. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.