Ryjek Ocw Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Czy założenie sportowego gaźnika ma jakieś znaczenie ? :flesje: Bo chciałbym kupić i nie wiem czy nie lepiej było by kupić od razu sportowy ? :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Jesli masz wszystko seryjne w silniczku to moze to zwiekszyc spalanie, lub pogorszyc prace silnika.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Ocw Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Mam. ale zamierzam go trochę przerobić dlatego pytam czy ma to wszystko sens :crossy: Mam już stożkowy filtr powietrza. Zamierzam kupić sportowy wydech i zastanawiam sie czy kupić sportowy gaźnik czy nie. Bo obecny mam dobry i jeśli sportowy gaźnik nic mi nie da to sobie odpuszczę i zostanę przy tym czy mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Przy stożkowy filtrze, sportowym tłumiku, wymiana na większy gaźnik jest wskazana, choć nawet sama wymiana dyszy na większa mogła by wystarczyć, ale jesli wymienisz gaźnik na większy i DOBRZE wyregulujesz na pewno motor stanie się bardziej elastyczniejszy, ale spalanie również się zwiększy.Pamiętaj dobrze wyreguluj gaźnik, żeby przy stożku nie było za dużo powietrza w stosunku do paliwa w mieszance, bo wtedy mocno zubożeje mieszanka i przegrzejesz silnik, nie mówiąc o wypaleniu tłoka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Mi sie wydaje ze nie ma sensu, nie ma to jak niemiecki gaznik a nie jakies chinskie/polskie gówno. Simsonowski gaznik mozna spokojnie rozwiercic do 17-18mm ale to nie ma sensu przy seryjnym cylkiem.Zmien tylko dysze na 72 i dobrze go wyczysc,wyreguluj i ustaw poziom paliwa. I wywal ten stozek!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Ocw Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 A co jest nie tak ze stożkiem ? :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 dostaje sie przez niego kupe brudu, nie masz full tuningu ze potrzebujesz dodatkowo wiecej powietrza.Tłumik mozesz syryjny dobrze wymyc i rozciac go i wyciagnac ktoras z komor albo w koncowce tłumika te "wygłuszenie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 brudzi sie cholernie, chyba ze markowy gąbkowy, a mniemam iż posiadasz ten za 10-20 zl z allegro lub cos takiego. Przy wiekszym cylindrze "sportowy" gaznik sie sprawdzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Ja też nie jestem zwolennikiem takiej wymiany gaźnika, lepiej miec fabryczny do którego możesz większa dyszę założyć, zawsze jeszcze na iglicy możesz poziom paliwa podnieść dodatkowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Ocw Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Okej to wezme Filt stożkowy zdejmę skoro tak radzicie. No ja mam już ten tłumik przerabiany. Mam wyciętą jedną z komór i fajnie bryka. Ale mowia ze sportowy daje wiecej mocy dlatego sie zastanawiam nad jego kupnem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Nie warto, chyba ze Leo vice ;) ale to wydatek ponad 200zł.Jak juz tak bardzo chcesz zyskac na mocy to zdjemij cylinder zanies go do zakładu ktory ci wybije tuleje, powiekszy kanały ,zrobi szlif i dasz nowy tłok , gaznik rozwiercisz na 17. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Mialem oryginalny nie grzebany wydech w simku i kupilem sportowy. Oprocz wiekszego halasu, takiego "dzyndzania" nie odczulem nic. Nie ma mowy o zwiekszeniu mocy. Przy tych wydechac do 100zl. Moze te leovince do simkow co robia to cos dadza, ale wywalac kolo 500zl na wydech do simka to sie nie bardzo oplaca. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Ocw Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Na mocy mi aż tak strasznie nie zalezy... predzej na prędkości by mi zależało. ;) Macie jakiś pomysł co do prędkości. ? ;] Hm... no to teraz nie wiem czy kupić orginalny czy sportowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Jak ci zalezy na predkosci to zmien zebatki (najpierw policz jakie masz) ,zrob tak jak ci mowiłem kup wieksza dysze 72 (2zł) ustaw dobrze gaznik i hejaaa! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Ocw Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Mam 16 a największa do simsona jest 17 ;) :wink: No to zobacze jak bede na giełdzie albo w sqlepie to zapytam i jak cos to kupie :bigrazz: A co do tego tłumika to co proponujesz? ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.