Skocz do zawartości

Gsx600f jajko


Djobeł
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak masz motocykl w garazu to wykrec swiece i pokrec rozrusznikiem, a kolega nich przylozy palec do otworu swiecy zeby sprawdzic czy jest jakies sprezanie i tloki sie ruszaja.

Jak nic sie nie dzieje to sprzeglo rozrusznika, jesli wszystko dobrze chodzi i sprezanie jest to zmiana swiec na Denso i bedzie hulal :biggrin:

Swiece kupisz wysylkowo od Piotrusiagsx z forum.

 

Adam M.

 

Dziękuje serdecznie za radę, zaraz wybieram się do garażu! Żywię nadzieje, że będzie to rzeczywiście drobnostka, pozdrawiam!

 

A sprawdzałeś czy dostaje paliwo?

 

tak, na pewno dostaje :biggrin:

 

jezeli teraz kręcisz rozrusznikiem i masz iskre to wał musi sie obracać... inaczej nie mialbys iskry....

 

jesli sie nie obraca wał, to sprzęgiełko rozrusznika... jesli wal sie obraca ale bardzo lekko to urwal sie lancuszek, ale.... jesli by sie urwal to i tak czesc zaworow zostalaby zamknięta.... a wiec kompresja na ktoryms garze musi byc...

 

Dzięki bardzo za odpowiedz, prawdopodobnie dzisiejszy dzień ujawni jakie licho wzięło mój motocykl:(

V-TWIN wanker

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli faktycznie połączenie rozrusznik - wał jest OK i silnik normalnie kręci i jest iskra to podczas odpalania psiknij do airboxu autostartem. powienien zaskoczyc po kilku obrotach.

Ja tak odpalałem po zimie XJ .. Wydoiłem aku , nowe świece pozalewane i nie chiała zapalić.

Psiknąłem autostartem i zagadała od razu.

Teraz opdala za każdym razem z rana od strzała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam wszystkich, którzy próbowali pomóc w momencie "kryzysu" jajka!

 

Trochę zwlekałem z wyjaśnieniem całej sytuacji, ale już pisze (może będzie to dla kogoś pomocne). Przyczną objaw wymienionych przeze mnie na poczatku było...uwaga...przestawienie rozrządu! Mogłem mówić o dużym szczęściu, bo zerwanie łańcuszka rozrządu i kupno nowego bądź cała wymiana silnika nie uśmiecha się nikomu! Sam silnik jajka w zimnych temperaturach często miał problem z odpalaniem, nieźle się trzeba było naczekać, żeby wszedł powyżej 1000 tys. obrotów. Bezpośrednią przyczną (stwierdzone przez mechanikera) był wzięcia grata na pych...trochę mnie to zdziwiło przyznam szczerze, ponieważ myslałem, ze ten problem dotyczy raczej silników typu DIESEL. Cała awaria skończyła się dla mnie szczęśliwie, po serwisie, wszyszystkich regulacjach - do tej pory przejechałem 3500 kkm i jajko funkcjonuje całkowicie prawidłowo:)

 

Dzięki raz jeszcze wszystkim, którzy pomagali w szukaniu przyczyn!

 

Pozdrawiam, Djobeł

V-TWIN wanker

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...