dafi.26 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 (edytowane) 300/35/18 Edytowane 14 Maja 2013 przez dafi.26 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Bo to jest fotel jednoosobowy.Poza tym można czasem wyrwać używkę w okolicach 100$. Ja kupiłem sobie za ok 200 a koledze za jedyne 70 :P, ale widze, że teraz susza na ebayu.Ten fotel nie pasuje do Warriorow po 2003 roku ale po małej przeróbce już jak najbardziej.Fotel wygodny i dobrze trzyma d..e przy ostrych startach :P.Osoby wyższe niestety już nie wleza tylkiem troche do tylu jak w oryginale, to może byc ewentualnie jakiś minus.zgadza sie - jednoosobowy jest, ale może zmylić , bo wygląda jakby sie dało z tyłu kogoś posadzić. Lepiej przestrzec...a do mojego pasował pomimo tego, że mam 2007...Jeszcze jedno- jak ktoś ma dużą d..pę, to sie nie zmieści w nim , bo fotel ma bardzo twarde ranty na brzegach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bercik69 Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Witam!!!Na wstępie chciałbym się przywitać, pierwszy raz "zabieram głos" na forum... Mam pytanie odnośnie linearnego zaworu regulacyjnego (linear control valve), tego przy główce ramy. Prawdopodobnie mam go uszkodzonego,ponieważ przeraźliwie "terkocze" po wyłączeniu zapłonu kluczykiem i nie utrzymuje obrotów po odpaleniu zimnego silnika (a chyba powinien, coś w rodzaju ssania), obroty są bardzo niskie blisko "zgaszenie" silnika. Muszę zawsze przez chwilę dodać minimalnie gazu i dalej jest wszystko jest OK, na ciepłym nie ma tego problemu.Pytanie mam następujące czy po odłączeniu złącza tego zaworu i uruchomieniu silnika lub jeśli jest on faktycznie uszkodzony to powinien pokazać się błąd w "DI61- DI62"?.Po odłączeniu zaworu odpala na zimnym silniku z tymi samymi problemami ale przynajmniej nie terkocze przy wyłączaniu zapłonu.Sprawdzałem na kilka sposobów i nigdy nie pojawił się żaden błąd, że jest coś uszkodzone lub "odłączone", czy to jest normalne???Mój Warrior jest z 2004 roku.Pozdrawiam wszystkich Gdzie jest ten zawór dodasz fotki ?? Nie mogą zrobić w tej chwili fotki, ale ten zawór jest widoczny dobrze. On znajduje się między cewkami, przed pierwszym cylindrem.Od niego odchodzą 3 wężyki gumowe (trochę mniej widoczne) oraz złącze na 6 pin. Kostka bardzo widoczna odchodzi od zaworu w dół pod kątem.W tym zaworze jest "jakiś silnik krokowy", który steruje dodatkowym powietrzem do cylindrów. To tyle co mogę powiedzieć dla ułatwienia.Głównie chodzi o to czy po odłączeniu owej kostki od zaworu (i oczywiście uruchomienie silnika) lub jeśli uszkodzony jest ten zawór to powinien pokazać się błąd DI61, DI62 czy nie koniecznie???Szkoda, że nikt z kolegów nie miał opinii na temat zaworu.Sprawa się już wyjaśniła, zawór był uszkodzony a mało tego 2 przewody od zaworu były ucięte i zaślepione i tak samo przy silniku. Zapewne niesprawny zawór źle wpływał na pracę silnika. Tak motocykl był przygotowany na sprzedaż a używam go już 3 sezon. Wszystko było super zamaskowane i nawet serwis nie dał rady z problemem. Zawór ściągnąłem z USA, zamontowałem i podłączyłem tak jak być powinno i wszystko pracuje super. Silnik pali na dotyk (zimny czy ciepły), obroty też są OK.Temat linearnego zaworu regulacyjnego już mam opanowany, jakby ktoś miał podobny problem służę pomocą.Pozdrawiam wszystkich... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matys42 Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 To fajnie ze temat pokonany :) Ile zapłaciłeś ?? Ja z paliwem pod motorem tez opanowałem w sumie tak ja podejrzewałem bak (czarny) w słońcu tak się nagrzewał ze paliwo się rozprężało i puszczało odpowietrznikiem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dafi.26 Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 300/35/18hawranak mugł załżyc łańcuch jesw węższy o 1 czm. ja tak zrobiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
góral3miasto Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 hawranak mugł załżyc łańcuch jesw węższy o 1 czm. ja tak zrobiłemkolego powiedz jak na tym walcu sie jeżdzi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dafi.26 Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 da sie przyzwyczaić . jest pneumatyka , ta że ful konfort, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
góral3miasto Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 da sie przyzwyczaić . jest pneumatyka , ta że ful konfort, w to nie wątpię że da się przyzwyczaić ,chodzi mi bardziej o to jak to chodzi po winklach czy dalej da się iskierki popuszczać z podnóżków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dafi.26 Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 (edytowane) wszystko się da , tylko czasami mogą zwieracze popuścić na winklu . uczucie jest takie jakby koło było w poślizgu . motor idzie niesymetryczni w osi czuć że zadek jest wyżej . ale za to wygląd jest powalający , nikt nie przechodzi oboiętnie koło warriotki . każde robi sobie zdjęcia. Edytowane 22 Maja 2013 przez dafi.26 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 przez ten długi wahacz moto całkiem stracił proporcje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agiler3 Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Witam Jestem przed zmianą tylnej opony .obecnie załozona jest 200/50r17 Koszt nowej jest duży Mam mozliwość zakupu nowej opony 200/50r17 bridgestone g852 z 2010 r lub nóweczka z tego roku 200/55R17 Michelin Commander 2 Czy ktoś ma na tylnym kole założoną oponę 2005517 i jak się na takim profilu jeździ ?czy lepiej nie zmieniać rozmiaru . Dziekuje za odpowiedzi .x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax-r Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 (edytowane) Witaj... Parę postów wcześniej masz dokładnie opisane co i jak z oponami.Ja mam contiforce 190 - jest szeroka na feldze na 21cm, tania (390zł) i świetnie się jeździ za tą cenę... Wszystko co ma napis 200 na oponie jest zaraz 2-3 razy droższe. Ogólnie polecam tą 190-tkę jeśli idzie o serię.przez ten długi wahacz moto całkiem stracił proporcje... Gusta gustami ale wg mnie ogólny wygląd też dostał po "dupie" No ale kolega poszedł w stronę "turbo-ściga na 1/4". Edytowane 24 Maja 2013 przez vmax-r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 (edytowane) Witaj... Parę postów wcześniej masz dokładnie opisane co i jak z oponami.Ja mam contiforce 190 - jest szeroka na feldze na 21cm, tania (390zł) i świetnie się jeździ za tą cenę... Wszystko co ma napis 200 na oponie jest zaraz 2-3 razy droższe. Ogólnie polecam tą 190-tkę jeśli idzie o serię. Gusta gustami ale wg mnie ogólny wygląd też dostał po "dupie" No ale kolega poszedł w stronę "turbo-ściga na 1/4". czytałem, że da sie jeżdzic na 190 - ce, ale podobno bardzo szybko sie zużywa... Edytowane 24 Maja 2013 przez Worriot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agiler3 Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 czytałem, że da sie jeżdzic na 190 - ce, ale podobno bardzo szybko sie zużywa... wiem że da sie jeździć na 190 ale czy ktoś jeździł na 200/55r17 i na Michelin Commander 2 ceny podobne Michelin 530 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el Popi Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 (edytowane) wiem że da sie jeździć na 190 ale czy ktoś jeździł na 200/55r17 i na Michelin Commander 2 ceny podobne Michelin 530 zł tez sie zastanawialem nad Commander 2 , czytalem ze dobra guma ,ale kupilem Bridgestone g852ale mysle ze dlatego ze caly czas jezdze na Bridgeston-ah , przedtem bt 020 przod i tylteraz bt 023 przod i G825 tyl jezdzielm tez na 190 wydawalo mi sie ze latwiej sie kladzie w zakretyzajezdzilem dwie miekkie wystarczyly mi ledwo na ok 6 tys jedna (tyl) jezdzilem tez na wyzszej 55 ..wydawalo mi sie ze troche pozniej przycieram tlumiki na zakrecie w prawo Edytowane 30 Maja 2013 przez el Popi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.