Gutekt1 Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 jak by ktos chcail filtry lub kiere to szykuje paczke z USA. ktos chetny na wspólną wysyłkę? Co do walenia w wydech podbno blokada AISa pomaga. Ja tam lubie jak czasem wybuchie za mna jakis granat ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwara Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 (edytowane) Gutek reasumując ja mam przejechanie 52tyś jaki olej polecasz do tego przebiegu, dodam że nie wiem co było zalane wcześniej a czas na wymianę ??? jaka klasa 10W40 czy jaki ????dodatkowo jeszcze klocki przedniego hamulca tez do wymiany może by tak LUCAS/TRW zapodac w cenie 160 zł za 2 komplety Edytowane 1 Października 2012 przez skwara Cytuj Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gutekt1 Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Skwara nie jedtem w stanie z czystym sumieniem polecic Ci oleju. Z tego co wiem jeśli w salonie Yamahy podasz numer VIN to powiedzą Ci ajki olej byl lany tznklasa czy minerał czy syntetyk itp. I z tą normą wziąłbym motula. Chyba zalezy który masz rok moto i wydaje mi się że w starszych rocznikach byl fabrycznie inny olej lany ale moge się mylić. Ja z tym przebiegem i niewiedząc co było wcześniej wlałbym Motul 5100 10w40, chyba bym sie nie odważył zalać pełnego syntetyka. http://ew5.earlweb.com/recommendations.php?sector=2&category=25&subset=1019&modelyear=&vehicle=53529&site=41®ion=59&language=13&brand=45 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Wiesz co kolego ja mam filtry k&n w swoim,puste wydechy i nie mam żadnych strzałów ani czkawek,raz na jakiś czas zdarzy się ze strzeli ale naprawde bardzo sporadycznie.Z filtrami k&n cieżko.tym bardziej kupić jeden.Ceny wysokie a przeważnie komplety;/ Ja niedawno kupilem sobie komplet razem z preparatami do czyszczenia i smarowania za ok 420 zl. mysle ze to niedrogo w porównaniu z innymi cenami w Polsce.Albo kup papierowe...Nie bardzo żeby był jeden taki a drugi taki...Mam też t-bara i szczerze mówiąc nie chcę żadnej innej kierownicy typu koza.Super mi się prowadzi i nie mam zgarbionej pozycji jak na wygiętych.Wysokosc od osi mam ok 20 cm.tylko że ja nie mam riserów.ale nie masz power commandera,a ja mam i to powoduje czkawke i wystrzały...Bedę musiał wywalić ais'a. Może w zimie zrobię filtry stożkowe...W sumie to ta czkawka to sie pojawiła po włożeniu wkładów wyciszających do wydechów...Może mapa do power commandera była dedykowana do pustych, a teraz powinienem wgrać nową mapę? Albo wrócę do pustych Samsonów- podobno najgłośniejszych wydechów na rynku.Sąsiedzi mnie zlinczują :) Hej Worriot,hmm moze to nasze spotkanie szybciej sie odbedzie , ja mam T-bar'a wiec bedziesz mogl sam sprawdzic. Dla mnie jest troszke za szeroko ale to kwestia przyzwyczajenia wydaje sie. Zastanawiam sie, czy na dluzsze wypady nie zalozyc jednak starej kierownicy lekko jeszcze zwezonej.KubaNo to przymierzę się do twojego i zobaczymy...może się zamienimy? i jeszcze w kwestii cichych kklaksonów - z ciekawości zmierzyłem napięcie na kablach do klaksonów - mam ok 6 V. Czemu tak mało? Macie pomysł gdzie szukać przyczyny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomsonvt Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 hmmm mój ma podobnie jak sie rozgrzeje to cos delikatnie grzechocze z lewej strony ale ja wysłuchałem ze to raczej ze sprzegła. Rozebrałem nic niepokojącego nie znalazłem więc dałem sobie spokój. U mnie sie to pojawiło bo przerobieniu dlotu na stożki i blokadzie systemu AIS. Z tego co znalazłemna rswarrior.com to po takiej modyfikacji słychać jakiś zawór regulacji czegos tam i że to normalne. Ogólnie warriory żyją swoim życiem, mają różne przypadłości. Bardzo mgłośny ten dźwięk?? Kolego a jak zaglądałes do tego sprzęgła to ten tzw pull rod byl u Ciebie luzny po zdjeciu dekla? u mnie on nie siedzi sztywno,tylko tak jakby wisi na ukos.Ciezko mi w ogole bylo zalozyc ten dekiel zeby ten pull rod sie wysrodkowal i wlozyl sie w otwor w deklu.Bo mi też coś rzęzi..znalazlem taki wątek na rswarrior...http://www.rswarrior.com/forums/13-technical-discussion/181212-clutch-issue-solved.html on wymienial chyba łożysko i załatwił te dziwne odgłosy.Z tym że u mnie to słychać cały czas,tez tylko gdy silnik jest gorący ale nie ważne czy wcisnę sprzęgło czy nie...Cały czas to słychać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gutekt1 Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Thomsonvt tal ma byc z tym pull rodem, ma byc lużny, ja własnie myslałem ze to to łożysko w które wchodzi pullrod, jednak po wymianie jest to samo. Mój ma tak samo jak twój na ciepłym na sprzegle lub bez. Ja sobie to darowałem, pytałem kliku speców, przeszukałem całe rswarrior i nic konkretnego nie zanalazłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomsonvt Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Thomsonvt tal ma byc z tym pull rodem, ma byc lużny, ja własnie myslałem ze to to łożysko w które wchodzi pullrod, jednak po wymianie jest to samo. Mój ma tak samo jak twój na ciepłym na sprzegle lub bez. Ja sobie to darowałem, pytałem kliku speców, przeszukałem całe rswarrior i nic konkretnego nie zanalazłem. Ahaa.no to nie będe grzebał...nie mam pojęcia co to może być.Słychać tak jakby jakiś łańcuszek grzechotał.Dzięki za odpowiedź i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwara Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 ten typ tak ma, u mnie też jest to sampanowie jak z zaworami, pasowało by mi do nich zerknąć, możecie opisać jak to się robi w 2 zdaniach, czy to jest podobnie jaki w Virago 750 i Junaku czyli ustawić w odpowiednim położeniu szczelinomierz śruba i kontra czy jakoś inaczej bo nie mam zielonego pojęcia Cytuj Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomsonvt Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 ten typ tak ma, u mnie też jest to sampanowie jak z zaworami, pasowało by mi do nich zerknąć, możecie opisać jak to się robi w 2 zdaniach, czy to jest podobnie jaki w Virago 750 i Junaku czyli ustawić w odpowiednim położeniu szczelinomierz śruba i kontra czy jakoś inaczej bo nie mam zielonego pojęcia Tak:) bez problemu sobie poradzisz...ja robiłem samemu wszystko,jedynie co to musialem kupic sobie inny szczelinomierz bo akurat nie miałem potrzebnego wymiaru blaszki(0.04):P Troche sporo roboty ze wszystkim no ale na obu cylindrach musiałem powiększyć szczeliny bo 0.04 ni cholerry nie chciało wejść...także wyregulowałem i wszystko gra:)Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J/P Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Okazało się po tegorocznych wakacjach, że Warrior to całkiem niezłe enduro... Po przejażdżce korytem potoku oraz ścieżkami dla owiec w albańskich i serbskich górach śmiało moge stawać razem z Yamahą Super Tenere... I ani jednej paciaki (na Wariacie, bo BMW GS miał dwie :blink: ) Cytuj "Beer is proof God loves us and want us to be happy" Benjamin Franklin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 no niezły wyczyn! Ale ja tam wolę kręte i równe asfalty...wczoraj wróciłem z 400 km wycieczki po słowackich winkielkach - jeszcze dziś mi w uszach dudni po udrożnieniu wydechów...Dojechaliśmy do Preszowa ,gdzie były jazdy testowe HD. Jeździłem softailem slim i V-rodem. Pierwszy ma sporo pary i jest bardzo elastyczny, ale w ogóle nie ma hamulców. Drugi lepiej hamuje , ale w normalnej jeździe w ogóle nie czuć jego mocy...trzeba kręcić dużo ponad 4000 obr. żeby poczuć jakąś moc...Ogólnie wypad potwierdził , że warrior to najlepszy wybór :) W kwesti napięcia 5-6 V na kablach do klaksonów moim moto - czy ktoś wie gdzie szukać przyczyny?Czy klakson jest na jakimś przekaźniku lub styczniku? Gdzie go szukać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peat Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 (edytowane) Witam Panowie, czy ktoś z was wie coś na temat warriorka z okolic poznania ?http://allegro.pl/ya...2687035117.html Może ktoś go oglądał ?Z góry Dziękuję za pomoc. Mam pytanie, czy w autoryzowanym serwisie Yamaha jest możliwość sprawdzenia takiego motocykla pod względem technicznym ? Edytowane 8 Października 2012 przez Peat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomsonvt Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Witam Panowie, czy ktoś z was wie coś na temat warriorka z okolic poznania ?http://allegro.pl/ya...2687035117.html Może ktoś go oglądał ?Z góry Dziękuję za pomoc. Mam pytanie, czy w autoryzowanym serwisie Yamaha jest możliwość sprawdzenia takiego motocykla pod względem technicznym ? Co do sprawdzenia stanu itp to oczywiście że sprawdzą ale nie za darmo...Warrior ładniusi:P:P ahhh ta cena...heheh ale pewnie wart tej kwoty jeśli jest jak nowy.Tylko dziwi mnie to czemu gość kupił go w salonie jako nówke i już sprzedaje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peat Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Co do sprawdzenia stanu itp to oczywiście że sprawdzą ale nie za darmo...Warrior ładniusi:P:P ahhh ta cena...heheh ale pewnie wart tej kwoty jeśli jest jak nowy.Tylko dziwi mnie to czemu gość kupił go w salonie jako nówke i już sprzedaje... Wiadomo że nie za darmo, ale dobrze wiedzieć że jest taka możliwość. Właśnie... Oto jest pytanie. Rozglądam się za Wojownikiem. Jeżeli ktoś (na pw), mógłby mi udzielić cennych rad, na co zwracać uwagę przy oględzinach tego modelu, będę Bardzo Wdzięczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 18 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2012 czy orientujecie się ile waży oryginalny tłumik z kolektorami i wspornikami? Ciekaw jestem ile można zrzucic kilkogramów z warriora po wymianie całego układu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.