green_rider_2007 Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 (edytowane) Panowie jakie mieliście problemy z waszymi maszynami zaraz po zakupie motocykla? Ja mam taki, ze co jakis czasz włączy mi sie kontrolka oleju i zupełnie nie wiem dlaczego. Podejzewam, ze to jet jakis błąd w komputerze. Po drugie mój warrior czasami chodzi nie równo. Spadają mu obroty, poszatkuje silnik chwilke, obroty maleją potem rosną, znów maleją i znów rosną na końcu maleją i praca silnika ustaje. Czyzby swiece do wymiany i kable do sprawdzenia? Ostatnio miałem identyczne problemy z obrotami ale objawia się to tylko jak np. zatrzymuje się na światłach i już na ciepłym silniku. Zaczyna pracować nierówno i gaśnie. Wtedy muszę go wyłączyć kluczykiem na sekundę i po włączeniu odpala. Mam wrażenie, że to może być objaw po wgraniu nieodpowiedniej mapy do Power Commandera. Podejrzewam też paliwo, chociaż wlałem PB98 albo po prostu regulację obrotów na lince pod siedzeniem. Wprawdzie trwało to ostatni wieczór i nie miałem już czasu i siły na sprawdzenie przyczyny. Popróbuję i dam znać. W zeszłym roku na trasie miałem niespodziankę, bo przy wyprzedzaniu nagle stracił moc, jakby mu odcięło paliwo. Zapalała się rezerwa pomimo, ze zbiornik był pełen. Czekałem chwilę, odpalał i tak kilka razy aż dotarłem do celu... Straciłem mnóstwo czasu ale wieczorem przy sześciopaku doszliśmy metoda prób i błędów, że minimalnie rozpięła się szybko złączka na przewodzie paliwa pod osłona obok zbiornika paliwa. Prawdopodobnie łapał powietrze i paliwo nie płynęło jak powinno. Po dopięciu szybko złączki wszystko wróciło do normy. Druga taka sama jest pod siedzeniem przy zbiorniku rezerwy. Warto to czasem sprawdzić, bo może rozpina się od drgań.. Pozdrawiam Edytowane 11 Maja 2009 przez green_rider_2007 Cytuj green_roder_2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Przy wymianie oleju w Warriocie musisz byc cierpliwy, jak zejdzie czesc oleju i przestanie splywac, to trzeba na 2 sekundy zakrecic rozrusznikiem. Koncowka oleju splywa bardzo powoli, tak bylo u mnie.. to tyle z moich doswiadczen przy wymianie. Pozdrawiam Nawet kilka razy zakręcić - trochę pływa. No i pamiętac, że są 2 korki oleju. Panowie jakie mieliście problemy z waszymi maszynami zaraz po zakupie motocykla? Ja mam taki, ze co jakis czasz włączy mi sie kontrolka oleju i zupełnie nie wiem dlaczego. Podejzewam, ze to jet jakis błąd w komputerze. Po drugie mój warrior czasami chodzi nie równo. Spadają mu obroty, poszatkuje silnik chwilke, obroty maleją potem rosną, znów maleją i znów rosną na końcu maleją i praca silnika ustaje. Czyzby swiece do wymiany i kable do sprawdzenia? Czasem na dohamowaniu/dojeździe do świateł przy zejściu 2-N albo 2-1 potrafi sie zdławić. Ale odpala od razu. Nie mam pomysłu co to. W zeszłym roku na trasie miałem niespodziankę, bo przy wyprzedzaniu nagle stracił moc, jakby mu odcięło paliwo. Zapalała się rezerwa pomimo, ze zbiornik był pełen. Czekałem chwilę, odpalał i tak kilka razy aż dotarłem do celu... Straciłem mnóstwo czasu ale wieczorem przy sześciopaku doszliśmy metoda prób i błędów, że minimalnie rozpięła się szybko złączka na przewodzie paliwa pod osłona obok zbiornika paliwa. Prawdopodobnie łapał powietrze i paliwo nie płynęło jak powinno. Po dopięciu szybko złączki wszystko wróciło do normy. Druga taka sama jest pod siedzeniem przy zbiorniku rezerwy. Warto to czasem sprawdzić, bo może rozpina się od drgań.. Pozdrawiam Ja ją jakoś krzywo wpiąłem jak ściągałem zbiornik i kontrolka rezerwy paliła się non-stop ale w końcu wypiąłem-wpiąłem i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drex Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 (edytowane) Z tymi markowymi zlotami w Niemczech to nie taka prosta sprawa.Jest też zlot Wild Stara i na jego przykładzie powiem że trzeba się u nich dużo wcześniej zarejestrować i dostać potwierdzenie.Beż tego nie przyjmą na zlot.Więc najpierw trzeba sprawdzić co i jak,żeby nie zrobić niepotrzebnej wycieczki na darmo. No i na głośnych wydechach typu V&H czy Cobra raczej na terenie germańców nie mamy czego szukać bo ban od razu :) więc z tym zlotem to może lepiej u nas ???? Ostatnio miałem identyczne problemy z obrotami ale objawia się to tylko jak np. zatrzymuje się na światłach i już na ciepłym silniku. Zaczyna pracować nierówno i gaśnie. Wtedy muszę go wyłączyć kluczykiem na sekundę i po włączeniu odpala. Mam wrażenie, że to może być objaw po wgraniu nieodpowiedniej mapy do Power Commandera. Podejrzewam też paliwo, chociaż wlałem PB98 albo po prostu regulację obrotów na lince pod siedzeniem. Wprawdzie trwało to ostatni wieczór i nie miałem już czasu i siły na sprawdzenie przyczyny. Popróbuję i dam znać. W zeszłym roku na trasie miałem niespodziankę, bo przy wyprzedzaniu nagle stracił moc, jakby mu odcięło paliwo. Zapalała się rezerwa pomimo, ze zbiornik był pełen. Czekałem chwilę, odpalał i tak kilka razy aż dotarłem do celu... Straciłem mnóstwo czasu ale wieczorem przy sześciopaku doszliśmy metoda prób i błędów, że minimalnie rozpięła się szybko złączka na przewodzie paliwa pod osłona obok zbiornika paliwa. Prawdopodobnie łapał powietrze i paliwo nie płynęło jak powinno. Po dopięciu szybko złączki wszystko wróciło do normy. Druga taka sama jest pod siedzeniem przy zbiorniku rezerwy. Warto to czasem sprawdzić, bo może rozpina się od drgań.. Pozdrawiam Ja przejechałem Warriotem dwa sezony ( koło 15 tys km) i musze powiedzieć ze do tej pory nie miałem absolutnie żadnej usterki czy też odmowy pracy silnika ( po za zużytą od nowości baterią). Jedynie po wpięciu FI200 Cobry( odpowiednik P. Comandera) silnik gasł na wolnych obrotach ale ten przypadek juz był omawiany na forum i to jeden z efektów ubocznych "dopalania" :) Po założeniu wydechów V&H i filtrów K&N wzrosło o jakies 0,5- 1 l spalanie ale odkręcam gdzie sie da więc nie ma się co dziwić. Generalnie trudno byłoby mi przesiąść się na coś w tym stylu bo jeśli nie nowy V-max ewentualnie Rocket III to nie ma na co, a te jak wiadomo ceny mają zaporowe. Pewnie ktoś doda VZR 1800 - ale w nich skrzynie padają więc raczej odpada.... Edytowane 12 Maja 2009 przez drex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J/P Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Po założeniu wydechów V&H i filtrów K&N wzrosło o jakies 0,5- 1 l spalanie A jak było na oryginałach filtrów? Założyłem K&N bo Autoryzowany :icon_twisted: Salon :icon_twisted: Yamahy :icon_twisted: sprowadzał mi kolejny raz filtry 3 tygodnie. Zamówienie i sprowadzenie K&N zajęło 1 tydzień. W sklepie ze skuterami :icon_eek: Zobaczę jak spalanie wyjdzie przy K&N i takiej samej jeździe. Teoretycznie podawanie paliwa jest to samo, więcej powietrza dopakowane daje lepsze sprężanie ..? ps Wariotem nie da się nie odkręcać :icon_mrgreen: Cytuj "Beer is proof God loves us and want us to be happy" Benjamin Franklin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 A jak było na oryginałach filtrów? Założyłem K&N bo Autoryzowany :icon_twisted: Salon :icon_twisted: Yamahy :icon_twisted: sprowadzał mi kolejny raz filtry 3 tygodnie. Zamówienie i sprowadzenie K&N zajęło 1 tydzień. W sklepie ze skuterami :icon_eek: Zobaczę jak spalanie wyjdzie przy K&N i takiej samej jeździe. Teoretycznie podawanie paliwa jest to samo, więcej powietrza dopakowane daje lepsze sprężanie ..? ps Wariotem nie da się nie odkręcać :icon_mrgreen: Filtr K&N ma mniejsze opory przepływu.Przy tej samej dawce paliwa[wtrysk]mieszanka podawana do cylindrów staje się uboższa.Powodować to może teoretycznie wzrost temp.silnika.Ale myślę że czujniki sobie z tym poradzą i odpowiednio dobiorą dawkę.W kilku przypadkach zaobserwowałem nawet zmniejszenie zużycia paliwa. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el Popi Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Panowie jakie mieliście problemy z waszymi maszynami zaraz po zakupie motocykla? Ja mam taki, ze co jakis czasz włączy mi sie kontrolka oleju i zupełnie nie wiem dlaczego. Podejzewam, ze to jet jakis błąd w komputerze. Po drugie mój warrior czasami chodzi nie równo. Spadają mu obroty, poszatkuje silnik chwilke, obroty maleją potem rosną, znów maleją i znów rosną na końcu maleją i praca silnika ustaje. Czyzby swiece do wymiany i kable do sprawdzenia? ..czyli nasze Warrioty cos maja z tymi wolnymi obrotami.... ...ale im wiecej probowalem regulowac tym wiecej skakaly :biggrin: teraz nie dotykam... i jest ok, czyli chodzi normalnie ,tylko czasem pracuje troche nizej, ale po kolejnym odpaleniu znow normalnie. mnie troche drazni ze po odpaleniu wchodzi na wyzsze obroty.. nawet jak jest goracy.. ..fakt ze na 10 -15 sekund... ? he he Z tymi markowymi zlotami w Niemczech to nie taka prosta sprawa.Jest też zlot Wild Stara i na jego przykładzie powiem że trzeba się u nich dużo wcześniej zarejestrować i dostać potwierdzenie.Beż tego nie przyjmą na zlot.Więc najpierw trzeba sprawdzić co i jak,żeby nie zrobić niepotrzebnej wycieczki na darmo. .."oczekuje sie 20-30 osob.....w najblizszych dniach mozna juz rezerwowac..zaliczka jest 50 €..przewaznie sa pokoje 2 osobowe......wpis na liste na koncu tej strony nastapi po wplaceniu zaliczki......." faktycznie chyba lepiej ich olac... ..jak zrobią normalny zlot z namitami itp ...to tak, a nie jkis zjazd snobow a zlocik Warriora ? proste ..podlączyc sie pod jakis zlot w PL , umowimy sie ze na ten lub tamten zlot sie zjezdzamy i bedzie ok :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrs Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Warrior był w ofercie do 2005 czy 2006 roku a został wycofany ze względu na wyniki sprzedaży. Witam, Ja posiadam Warriora w wersji europejskiej, zakupiony w Niemczech w 2004r. Różnica do wersji na rynek amerykański to: - odmienna konstrukcja numeru VIN (użytkowo bez znaczenia); - oświetlanie z homologacją europejską (znaczek E) - lusterka z homologacją; - tylna lampa nie LED tylko standardowa żarowa; - tłumik z homologacja; - dodatkowa tabliczka z danymi homologacyjnymi; innych różnic nie zauważyłem (chyba że o czymś zapomniałem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el Popi Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 A jak było na oryginałach filtrów? Założyłem K&N bo Autoryzowany :icon_twisted: Salon :icon_twisted: Yamahy :icon_twisted: sprowadzał mi kolejny raz filtry 3 tygodnie. Zamówienie i sprowadzenie K&N zajęło 1 tydzień. W sklepie ze skuterami :icon_eek: Zobaczę jak spalanie wyjdzie przy K&N i takiej samej jeździe. Teoretycznie podawanie paliwa jest to samo, więcej powietrza dopakowane daje lepsze sprężanie ..? ps Wariotem nie da się nie odkręcać :icon_mrgreen: no i co ..jakąs roznice zauwazyles ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr777 Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Warrior jest po prostu super. To motor dla tych którzy szukają mocy nie w plastikowych sprzetach. Kto raz jechał warriorem zawsze bedzie go chciał mieć. Ja osobiście w tym roku sprowadzam warriora ze stanów i po wielku motorach : ścigaczach, cruiserach wreszczie będę miał motor pasujący mi jak żaden inny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el Popi Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Warrior jest po prostu super. To motor dla tych którzy szukają mocy nie w plastikowych sprzetach. Kto raz jechał warriorem zawsze bedzie go chciał mieć. Ja osobiście w tym roku sprowadzam warriora ze stanów i po wielku motorach : ścigaczach, cruiserach wreszczie będę miał motor pasujący mi jak żaden inny motocykl piotrze 777... motocykl ! poza tym jak szukasz mocy to suzuki ,czy honda da Ci wiecej , a jechales suzuki lub honda ...moze to je bedziesz chcial miec ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrs Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 motocykl piotrze 777... motocykl ! poza tym jak szukasz mocy to suzuki ,czy honda da Ci wiecej , a jechales suzuki lub honda ...moze to je bedziesz chcial miec ?? Ja jeździłem cały czas Hondami (rózne modele), Suzuki VZR miał mój kolega (sprzedał tydzień temu i szuka Warriora). Dopiero Warrior sprostał stawianym przeze mnie wymaganiom dla motocykla. Moc i moment to rzecz względna, bo o wrażeniach, które odbieramy przy przyspieszaniu decyduje siła, która pacha moto do przodu. Zależy ona oczywiście od samego momentu na silniku oraz od przełożeń (skrzynia + przełożenia końcowe, rozmiar koła). Jeździłem na rożnych moto i dopiero Warrior mi naprawdę przypasował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Suzuki VZR miał mój kolega (sprzedał tydzień temu i szuka Warriora) Napisz to w wątku o Intruzie 1.8 :D :D :D Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrs Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 Napisz to w wątku o Intruzie 1.8 :D :D :D Pisałem w wątku VZR vs Warrior. W związku z tym, że większość tras robimy razem z kolega od VZR znam dobrze ten model. Nie mam zamiaru wzbudzać zbędnych emocji lecz przedstawić pewne cechy obu modeli które moim zdaniem są istotne. Najważniejsze są indywidualne odczucia kierowcy, jeżeli VZR daje komuś radość to na zdrowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
green_rider_2007 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 czy ktos z Was wymienial mocowania kierownicy na dluzsze? Chodzi mi o "rogi". Szukam miejsca gdzie mozna to kupic poza ebayem. moze jest do kupienia w kraju ? Cytuj green_roder_2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drex Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 czy ktos z Was wymienial mocowania kierownicy na dluzsze? Chodzi mi o "rogi". Szukam miejsca gdzie mozna to kupic poza ebayem. moze jest do kupienia w kraju ? Pozdpinam się pod pytanie, najchetniej kupiłbym kiere Customową na wysokich giętych podporach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.