Skocz do zawartości

Yamaha Warrior


witek510
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie jakie mieliście problemy z waszymi maszynami zaraz po zakupie motocykla? Ja mam taki, ze co jakis czasz włączy mi sie kontrolka oleju i zupełnie nie wiem dlaczego. Podejzewam, ze to jet jakis błąd w komputerze. Po drugie mój warrior czasami chodzi nie równo. Spadają mu obroty, poszatkuje silnik chwilke, obroty maleją potem rosną, znów maleją i znów rosną na końcu maleją i praca silnika ustaje. Czyzby swiece do wymiany i kable do sprawdzenia?

 

Ostatnio miałem identyczne problemy z obrotami ale objawia się to tylko jak np. zatrzymuje się na światłach i już na ciepłym silniku. Zaczyna pracować nierówno i gaśnie. Wtedy muszę go wyłączyć kluczykiem na sekundę i po włączeniu odpala. Mam wrażenie, że to może być objaw po wgraniu nieodpowiedniej mapy do Power Commandera. Podejrzewam też paliwo, chociaż wlałem PB98 albo po prostu regulację obrotów na lince pod siedzeniem. Wprawdzie trwało to ostatni wieczór i nie miałem już czasu i siły na sprawdzenie przyczyny. Popróbuję i dam znać.

 

W zeszłym roku na trasie miałem niespodziankę, bo przy wyprzedzaniu nagle stracił moc, jakby mu odcięło paliwo. Zapalała się rezerwa pomimo, ze zbiornik był pełen. Czekałem chwilę, odpalał i tak kilka razy aż dotarłem do celu... Straciłem mnóstwo czasu ale wieczorem przy sześciopaku doszliśmy metoda prób i błędów, że minimalnie rozpięła się szybko złączka na przewodzie paliwa pod osłona obok zbiornika paliwa. Prawdopodobnie łapał powietrze i paliwo nie płynęło jak powinno. Po dopięciu szybko złączki wszystko wróciło do normy. Druga taka sama jest pod siedzeniem przy zbiorniku rezerwy. Warto to czasem sprawdzić, bo może rozpina się od drgań..

 

Pozdrawiam

Edytowane przez green_rider_2007

green_roder_2007

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy wymianie oleju w Warriocie musisz byc cierpliwy, jak zejdzie czesc oleju i przestanie splywac, to trzeba na 2 sekundy zakrecic rozrusznikiem. Koncowka oleju splywa bardzo powoli, tak bylo u mnie.. to tyle z moich doswiadczen przy wymianie.

 

Pozdrawiam

 

Nawet kilka razy zakręcić - trochę pływa. No i pamiętac, że są 2 korki oleju.

 

Panowie jakie mieliście problemy z waszymi maszynami zaraz po zakupie motocykla? Ja mam taki, ze co jakis czasz włączy mi sie kontrolka oleju i zupełnie nie wiem dlaczego. Podejzewam, ze to jet jakis błąd w komputerze. Po drugie mój warrior czasami chodzi nie równo. Spadają mu obroty, poszatkuje silnik chwilke, obroty maleją potem rosną, znów maleją i znów rosną na końcu maleją i praca silnika ustaje. Czyzby swiece do wymiany i kable do sprawdzenia?

 

Czasem na dohamowaniu/dojeździe do świateł przy zejściu 2-N albo 2-1 potrafi sie zdławić. Ale odpala od razu. Nie mam pomysłu co to.

 

 

W zeszłym roku na trasie miałem niespodziankę, bo przy wyprzedzaniu nagle stracił moc, jakby mu odcięło paliwo. Zapalała się rezerwa pomimo, ze zbiornik był pełen. Czekałem chwilę, odpalał i tak kilka razy aż dotarłem do celu... Straciłem mnóstwo czasu ale wieczorem przy sześciopaku doszliśmy metoda prób i błędów, że minimalnie rozpięła się szybko złączka na przewodzie paliwa pod osłona obok zbiornika paliwa. Prawdopodobnie łapał powietrze i paliwo nie płynęło jak powinno. Po dopięciu szybko złączki wszystko wróciło do normy. Druga taka sama jest pod siedzeniem przy zbiorniku rezerwy. Warto to czasem sprawdzić, bo może rozpina się od drgań..

Pozdrawiam

 

Ja ją jakoś krzywo wpiąłem jak ściągałem zbiornik i kontrolka rezerwy paliła się non-stop ale w końcu wypiąłem-wpiąłem i jest ok.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi markowymi zlotami w Niemczech to nie taka prosta sprawa.Jest też zlot Wild Stara i na jego przykładzie powiem że trzeba się u nich dużo wcześniej zarejestrować i dostać potwierdzenie.Beż tego nie przyjmą na zlot.Więc najpierw trzeba sprawdzić co i jak,żeby nie zrobić niepotrzebnej wycieczki na darmo.

No i na głośnych wydechach typu V&H czy Cobra raczej na terenie germańców nie mamy czego szukać bo ban od razu :) więc z tym zlotem to może lepiej u nas ????

 

Ostatnio miałem identyczne problemy z obrotami ale objawia się to tylko jak np. zatrzymuje się na światłach i już na ciepłym silniku. Zaczyna pracować nierówno i gaśnie. Wtedy muszę go wyłączyć kluczykiem na sekundę i po włączeniu odpala. Mam wrażenie, że to może być objaw po wgraniu nieodpowiedniej mapy do Power Commandera. Podejrzewam też paliwo, chociaż wlałem PB98 albo po prostu regulację obrotów na lince pod siedzeniem. Wprawdzie trwało to ostatni wieczór i nie miałem już czasu i siły na sprawdzenie przyczyny. Popróbuję i dam znać.

 

W zeszłym roku na trasie miałem niespodziankę, bo przy wyprzedzaniu nagle stracił moc, jakby mu odcięło paliwo. Zapalała się rezerwa pomimo, ze zbiornik był pełen. Czekałem chwilę, odpalał i tak kilka razy aż dotarłem do celu... Straciłem mnóstwo czasu ale wieczorem przy sześciopaku doszliśmy metoda prób i błędów, że minimalnie rozpięła się szybko złączka na przewodzie paliwa pod osłona obok zbiornika paliwa. Prawdopodobnie łapał powietrze i paliwo nie płynęło jak powinno. Po dopięciu szybko złączki wszystko wróciło do normy. Druga taka sama jest pod siedzeniem przy zbiorniku rezerwy. Warto to czasem sprawdzić, bo może rozpina się od drgań..

 

Pozdrawiam

Ja przejechałem Warriotem dwa sezony ( koło 15 tys km) i musze powiedzieć ze do tej pory nie miałem absolutnie żadnej usterki czy też odmowy pracy silnika ( po za zużytą od nowości baterią). Jedynie po wpięciu FI200 Cobry( odpowiednik P. Comandera) silnik gasł na wolnych obrotach ale ten przypadek juz był omawiany na forum i to jeden z efektów ubocznych "dopalania" :) Po założeniu wydechów V&H i filtrów K&N wzrosło o jakies 0,5- 1 l spalanie ale odkręcam gdzie sie da więc nie ma się co dziwić. Generalnie trudno byłoby mi przesiąść się na coś w tym stylu bo jeśli nie nowy V-max ewentualnie Rocket III to nie ma na co, a te jak wiadomo ceny mają zaporowe. Pewnie ktoś doda VZR 1800 - ale w nich skrzynie padają więc raczej odpada....

Edytowane przez drex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po założeniu wydechów V&H i filtrów K&N wzrosło o jakies 0,5- 1 l spalanie

 

A jak było na oryginałach filtrów? Założyłem K&N bo Autoryzowany :icon_twisted: Salon :icon_twisted: Yamahy :icon_twisted: sprowadzał mi kolejny raz filtry 3 tygodnie.

Zamówienie i sprowadzenie K&N zajęło 1 tydzień. W sklepie ze skuterami :icon_eek:

Zobaczę jak spalanie wyjdzie przy K&N i takiej samej jeździe. Teoretycznie podawanie paliwa jest to samo, więcej powietrza dopakowane daje lepsze sprężanie ..?

ps

Wariotem nie da się nie odkręcać :icon_mrgreen:

"Beer is proof God loves us and want us to be happy" Benjamin Franklin biggrin.gif.pagespeed.ce.PPA3O6zL_D.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak było na oryginałach filtrów? Założyłem K&N bo Autoryzowany :icon_twisted: Salon :icon_twisted: Yamahy :icon_twisted: sprowadzał mi kolejny raz filtry 3 tygodnie.

Zamówienie i sprowadzenie K&N zajęło 1 tydzień. W sklepie ze skuterami :icon_eek:

Zobaczę jak spalanie wyjdzie przy K&N i takiej samej jeździe. Teoretycznie podawanie paliwa jest to samo, więcej powietrza dopakowane daje lepsze sprężanie ..?

ps

Wariotem nie da się nie odkręcać :icon_mrgreen:

Filtr K&N ma mniejsze opory przepływu.Przy tej samej dawce paliwa[wtrysk]mieszanka podawana do cylindrów staje się uboższa.Powodować to może teoretycznie wzrost temp.silnika.Ale myślę że czujniki sobie z tym poradzą i odpowiednio dobiorą dawkę.W kilku przypadkach zaobserwowałem nawet zmniejszenie zużycia paliwa.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jakie mieliście problemy z waszymi maszynami zaraz po zakupie motocykla? Ja mam taki, ze co jakis czasz włączy mi sie kontrolka oleju i zupełnie nie wiem dlaczego. Podejzewam, ze to jet jakis błąd w komputerze. Po drugie mój warrior czasami chodzi nie równo. Spadają mu obroty, poszatkuje silnik chwilke, obroty maleją potem rosną, znów maleją i znów rosną na końcu maleją i praca silnika ustaje. Czyzby swiece do wymiany i kable do sprawdzenia?

 

..czyli nasze Warrioty cos maja z tymi wolnymi obrotami....

...ale im wiecej probowalem regulowac tym wiecej skakaly :biggrin:

teraz nie dotykam... i jest ok,

czyli chodzi normalnie ,tylko czasem pracuje troche nizej, ale po kolejnym odpaleniu znow normalnie.

 

mnie troche drazni ze po odpaleniu wchodzi na wyzsze obroty.. nawet jak jest goracy..

..fakt ze na 10 -15 sekund... ? he he

 

Z tymi markowymi zlotami w Niemczech to nie taka prosta sprawa.Jest też zlot Wild Stara i na jego przykładzie powiem że trzeba się u nich dużo wcześniej zarejestrować i dostać potwierdzenie.Beż tego nie przyjmą na zlot.Więc najpierw trzeba sprawdzić co i jak,żeby nie zrobić niepotrzebnej wycieczki na darmo.

 

.."oczekuje sie 20-30 osob.....w najblizszych dniach mozna juz rezerwowac..zaliczka jest 50 €..przewaznie sa pokoje 2 osobowe......wpis na liste na koncu tej strony nastapi po wplaceniu zaliczki......."

 

faktycznie chyba lepiej ich olac...

..jak zrobią normalny zlot z namitami itp ...to tak, a nie jkis zjazd snobow

 

a zlocik Warriora ?

proste ..podlączyc sie pod jakis zlot w PL ,

umowimy sie ze na ten lub tamten zlot sie zjezdzamy i bedzie ok :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warrior był w ofercie do 2005 czy 2006 roku a został wycofany ze względu na wyniki sprzedaży.

 

Witam,

 

Ja posiadam Warriora w wersji europejskiej, zakupiony w Niemczech w 2004r. Różnica do wersji na rynek amerykański to:

- odmienna konstrukcja numeru VIN (użytkowo bez znaczenia);

- oświetlanie z homologacją europejską (znaczek E)

- lusterka z homologacją;

- tylna lampa nie LED tylko standardowa żarowa;

- tłumik z homologacja;

- dodatkowa tabliczka z danymi homologacyjnymi;

 

innych różnic nie zauważyłem (chyba że o czymś zapomniałem)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A jak było na oryginałach filtrów? Założyłem K&N bo Autoryzowany :icon_twisted: Salon :icon_twisted: Yamahy :icon_twisted: sprowadzał mi kolejny raz filtry 3 tygodnie.

Zamówienie i sprowadzenie K&N zajęło 1 tydzień. W sklepie ze skuterami :icon_eek:

Zobaczę jak spalanie wyjdzie przy K&N i takiej samej jeździe. Teoretycznie podawanie paliwa jest to samo, więcej powietrza dopakowane daje lepsze sprężanie ..?

ps

Wariotem nie da się nie odkręcać :icon_mrgreen:

 

no i co ..jakąs roznice zauwazyles ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warrior jest po prostu super. To motor dla tych którzy szukają mocy nie w plastikowych sprzetach. Kto raz jechał warriorem zawsze bedzie go chciał mieć. Ja osobiście w tym roku sprowadzam warriora ze stanów i po wielku motorach : ścigaczach, cruiserach wreszczie będę miał motor pasujący mi jak żaden inny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warrior jest po prostu super. To motor dla tych którzy szukają mocy nie w plastikowych sprzetach. Kto raz jechał warriorem zawsze bedzie go chciał mieć. Ja osobiście w tym roku sprowadzam warriora ze stanów i po wielku motorach : ścigaczach, cruiserach wreszczie będę miał motor pasujący mi jak żaden inny

 

motocykl piotrze 777... motocykl !

poza tym jak szukasz mocy to suzuki ,czy honda da Ci wiecej ,

a jechales suzuki lub honda ...moze to je bedziesz chcial miec ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

motocykl piotrze 777... motocykl !

poza tym jak szukasz mocy to suzuki ,czy honda da Ci wiecej ,

a jechales suzuki lub honda ...moze to je bedziesz chcial miec ??

 

Ja jeździłem cały czas Hondami (rózne modele), Suzuki VZR miał mój kolega (sprzedał tydzień temu i szuka Warriora). Dopiero Warrior sprostał stawianym przeze mnie wymaganiom dla motocykla. Moc i moment to rzecz względna, bo o wrażeniach, które odbieramy przy przyspieszaniu decyduje siła, która pacha moto do przodu. Zależy ona oczywiście od samego momentu na silniku oraz od przełożeń (skrzynia + przełożenia końcowe, rozmiar koła). Jeździłem na rożnych moto i dopiero Warrior mi naprawdę przypasował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz to w wątku o Intruzie 1.8 :D :D :D

 

Pisałem w wątku VZR vs Warrior. W związku z tym, że większość tras robimy razem z kolega od VZR znam dobrze ten model. Nie mam zamiaru wzbudzać zbędnych emocji lecz przedstawić pewne cechy obu modeli które moim zdaniem są istotne. Najważniejsze są indywidualne odczucia kierowcy, jeżeli VZR daje komuś radość to na zdrowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ktos z Was wymienial mocowania kierownicy na dluzsze? Chodzi mi o "rogi". Szukam miejsca gdzie mozna to kupic poza ebayem. moze jest do kupienia w kraju ?

 

Pozdpinam się pod pytanie, najchetniej kupiłbym kiere Customową na wysokich giętych podporach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...