Skocz do zawartości

Yamaha Warrior


witek510
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie zrobiłem diagnostykę i wyszło mi DI 61-30. DI 62-2. Czyli ze mam 2 błędy i kod błędu 30 czyli ze niby moto leżało. Potem przeszedłem do kasowania tych błędów i zrobiłem tak jak należy i teraz pokazuje ze DI 61-0 DI 62-1 czyli ze nadal jest jakiś błąd ale kodu błędu juz nie pokazuje i pomarańczowa kontrolka od silnika cały czas swieci. Moto chodzi bez zarzutu ale nie wiem co z tym faktem mam zrobic, czy ktos moze mnie pomoc ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mój moto kupiłem też ze świecącą się kontrolką silnika. Istnieje jednak zależność, że jeśli odpalę go zaraz po przełączeniu zapłonu to kontrolka gaśnie, jeśli poczekam parę sekund po przełączeniu zapłonu i dopiero odpalam to kontrolka świeci. Jeżdżę tak już chyba piąty sezon i wszystko lata jak należy, kiedyś podłączyli mi go pod kompa i skasowali błędy, ale zaraz lampka zapaliła się znowu. Co więcej wydaje mi się, że z zapaloną kontrolką moto lepiej się zbiera (dość odczuwalna różnica). Nie walczyłem z tym szczerze mówiąc, bo nigdy nie odczułem negatywnych konsekwencji tego zjawiska, ale to mój przypadek. Zastanawiałem się czy nie ma z tym nic wspólnego pc, który mam na pokładzie, ale to też gdybanie...Weź moto na dobrą diagnostykę, tam powinno wyskoczyć co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DI 61-0 DI 62-1

 

DI 61 - MALFUCTION HISTORY: VALUE = 11 TO 55, 00 = NO MALFUNTION. (Historia usterki: wartość = 11 do 55, 00 = brak usterki)

DI 62 - MALFUNTION HISTORY ERASE: 00 TO 21, 00 = NO MALFUNTION. (Historia usterki: kasowanie = 00 do 21, 00 = brak usterki)

 

DI 62 - pokazuje ilość błędów, DI 61 - pokazuje numery błędów.

 

 

DI 61-0 DI 62-1 - dziwnie pokazuje te kody... weź sprawdź jeszcze raz - może coś źle podajesz?

 

Pzdr

R.

 

P.s:

ENGINE CODES:

 

11 - NO SIGNAL RECEIVED FROM CYLINDER IDENTIFICATION SENSOR (CAM POSITION SENSOR)

12 - NO CRANK POSTION SIGNAL

13 - AIR INTAKE SENSOR #1 - OPEN/SHORT DETECTED

14 - INTAKE PRESSURE SENSOR #1 - PIPE CLOGGED OR THROTTLE POSITION SENSOR (TPS) STUCK

15 - TPS - OPEN/SHORT DETECTED

16 - STUCK TPS SENSOR

19 - SIDE STAND SWITCH - OPEN/SHORT DETECTED

20 - ATMOSPHERIC SENSOR VOLTAGE & AIR INTAKE PRESSURE SENSOR VOLTAGE DIFFER GREATLY

22 - AIR INTAKE TEMP SENSOR - OPEN/SHORT DETECTED

23 - ATMOSPHERIC SENSOR - OPEN/SHORT DETECTED

25 - AIR INTAKE PRESSURE SENSOR #2 - OPEN/SHORT DETECTED

26 - INTAKE PRESSURE SENSOR #2 - PIPE CLOGGED OR THROTTLE POSITION SENSOR (TPS) STUCK

27 - OIL TEMP SENSOR - OPEN/SHORT DETECTED

28 - ENGINE TEMP SENSOR - OPEN/SHORT DETECTED

29 - DECOMPRESSION SOLENIOD (THERMISTOR) - OPEN/SHORT DETECTED

30 - MOTORCYCLE HAS OVERTURNED

37 - FAULTY LINEAR CONTROL VALVE

38 - DECOMPRESSION SOLENOID - OPEN/SHORT DETECTED

41 - LEAN ANGLE CUT OFF SWITCH - OPEN/SHORT DETECTED

42 - NO NORMAL SIGNAL RECEIVED FROM SPEED SENSOR & OR NEUTRAL SWITCH OPEN/SHORTED

43 - ECU CAN NOT MONITOR BATTERY VOLTAGE - OPEN/SHORT DETECTED

50 - FAULTY ECU MEMORY

 

HOW TO PERFORM INDIVIDUAL SENSOR CHECKS, SET UP

- REMOVE SEAT & FOAM THING

- PRESS & HOLD SELECT AND RESET BUTTONS WHILE TURNING KEY ON, CONTINUE TO HOLD BUTTONS FOR APPROXIMATELY 8 SECONDS

- DIAG APPEARS IN THE CLOCK AREA OF THE INSTRUMENT PANEL

- RELEASE BUTTONS, PRESS & HOLD SELECT AND RESET BUTTONS AGAIN FOR APPROXIMATELY 2 SECONDS

- DISCONNECT FUEL PUMP CONNECTOR - LOCATED UNDER THE LEFT REAR CORNER OF GAS TANK. FUEL LIGHT ON INSTRUMENT PANEL WILL FLASH, THIS IS OK.

- INSTRUMENT PANEL WILL DISPLAY:

CLOCK SECTION: DI 01 (THIS IS THE 1ST DIANOSTIC CHECK)

ODOMETER SECTION: A NUMBER, USUALLY 15-17 (THIS AREA SHOWS THE VALUE OF THE SENSOR)

 

PERFORMING SENSOR CHECKS

( SELECT BUTTON WILL SCROLL UP, RESET BUTTON WILL SCROLL DOWN THRU THE CHECKS )

 

- DI 01 - THROTTLE POSITION SENSOR: TWIST THROTTLE, VALUE = : CLOSED =15 - 20, OPEN = 95 - 100.

- DI 02 - ATMOSPHERIC PRESSURE SENSOR: VARIES DEPENDING ON ATMOS. PRESS FOR THE DAY

- DI 03 - AIR INTAKE PRESSURE SENSOR #1: VALUE = 10-200 MMHG

- DI 04- AIR INTAKE PRESSURE SENSOR #2: VALUE = 10-200 MMHG

- DI 05 - INTAKE TEMP: MEASURE WITH TEMP GAUGE, COMPARE TO VALUE ON DISPLAY

- DI 07 - SPEED SENSOR: VALUE = 0-999

- DI 08 - LEAN ANGLE CUT OFF SENSOR: VALUE = 0.4 - 1.4 VOLTS

- DI 09 - FUEL SYSTEM VOLTAGE: VALUE = 0 - 18.7 VOLTS (12 VOLTS NORMAL)

- DI 10 - OIL TEMP SENSOR: VALUE = -30 TO 200*C / -22 TO 392*F

- DI 11 - ENGINE TEMP SENSOR: VALUE = -30 TO 200*C / -22 TO 392*F

- DI 20 - SIDE STAND: VALUE = ON/OFF

- DI 21 - NEUTRAL SWITCH: VALUE = NEUTRAL - ON, IN GEAR - OFF

- DI 30 - IGNITION COIL #1: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES.

- DI 31 - IGNITION COIL #2: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES.

- DI 36 - INJECTOR #1: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND.

 

- DI 37 - INJECTOR #2: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND.

- DI 50 - FUEL SYSTEM RELAY: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND.

- DI 52 - HEADLIGHT RELAY: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND.

- DI 54 - LINEAR CONTROL VALVE: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK FOR ACTUATION (CYCLING) SOUND.

- DI 55 - DECOMPRESSION SOLENOID: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK FOR ACTUATION (CYCLING) SOUND.

- DI 60 - E2PROM: VALUE = 01 - 02 FOR CYLINDER MALFUNCTION. 00 = NO MALFUNTION.

- DI 61 - MALFUCTION HISTORY: VALUE = 11 TO 55, 00 = NO MALFUNTION.

- DI 62 - MALFUNTION HISTORY ERASE: 00 TO 21, 00 = NO MALFUNTION

TO ERASE HISTORY: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. DISPLAY SHOULD READ 00.

- DI 70 - CONTROL NMBER: DISPLAYS THE PROGRAM CONTROL NUMBER, VALUE = 00 - 255.

Edytowane przez vmax-r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Wróciłem z Korsyki. Wali w ryj winklami i widokami. Tym razem Warrior został w garażu a pojechałem Varadero. Na takie winkle to był doskonały wybór :)

 

 

post-16471-0-90047700-1465209313_thumb.jpg

"Beer is proof God loves us and want us to be happy" Benjamin Franklin biggrin.gif.pagespeed.ce.PPA3O6zL_D.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ładnie:)

 

Chciałbym się z Wami podzielić moją przygodą z Warriorem. Ostatnio jeżdżąc dochodziły do mnie dziwne piski/świergotania czy cuś w ten deseń. Motocykl zapierniczał jak zwykle, ale świegotanie irytowało mnie coraz bardziej. Dźwięk słyszalny był tylko jak dodawałem mocniej gazu. Nie mogłem gnojka zidentyfikować, skąd się wydobywa. Na początek pomyślałem pas (zły naciąg, zużycie). Zadzwoniłem do serwisów i powiedzieli, że na pewno pas. Ok, ale pomyślałem wyreguluję go sobie najpierw idealnie. Tak też uczyniłem, niestety żadnej poprawy. Problemem było też to, że nie byłem pewien czy to pas, więc zacząłem drążyć temat dalej. Zrzuciłem bak i wywaliłem stożki (filtry) po czym wyczyściłem je dokładnie. Przed założeniem zajrzałem do przepustnic i stwierdziłem że przydałaby się im kosmetyczka. zdjąłem wszystko (prosto to rozebrać - uwaga na sprężynki!!!) wymyłem szczoteczką i w benzynie, założyłem iiiiiiiii.......świergotanie ustało jak ręką odjął.

Podsumowując, jeśli trafi Wam się podobny objaw, może moja wskazówka komuś pomoże i pozwoli zaoszczędzić parę groszy.

 

P.S Wpadłem na taki pomysł przy mierzeniu naciągu pasa, że ustawiam sobie moto na podnośniku, kradnę żonie wagę z kuchni ustawiam na niej coś co dociśnie pas np nasadkę do świec (musi być 4, 5 kg nacisku), odczytuję z wagi kiedy pojawi się 4,5kg i patrzę jaki jest wychył pasa (jedna kreska na znaczniku to 5 mm), można to robić na nóżce bocznej, ale wtedy wychył ma być trochę mniejszy. Na podniesionym kole wychył 7-9 mm, na bocznej nóżce 6-8mm

 

Pozdro Panowie!



Jeszcze trochę spamu, czyli zdjęcia mojego moto, a co pochwalę się :)

post-73289-0-56084800-1466276562.jpg

post-73289-0-45120400-1466276574.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Dzień dobry

Jestem tutaj nowy, zarejestrowałem się i chciałem się przywitać.

Miałem już Yamahę DS1100 i MS1900, z którymi się już rozstałem. Powinienem zrobić przerwę w motocyklach, ale nie daję rady kiedy słyszę tę melodię z wydechów. Przeczytałem wpisy tutaj na wszystkich 82 stronach no i przekonaliście mnie. Teraz szukam Warriora! Chciałbym kupić wersję Midnight z końca produkcji w dobrym stanie.

 

Pzdr ADi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Może i ładny,ale sakwy i kufer do tego moto nie pasuje.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witaj,

 

No SUPER sprawa te tematy! Pięknie podane "na tacy"...

 

A tu ten filmik z szlifowania krzyzaka/obnizenia motocykla:

http://video.google.com/videoplay?docid=-6489500324050279388&q=%22Road+Star+Warrior+Flip-n-Grind%22+playable:true#

 

p.s: takie hotrodowe płomienie wypiaskowałem na wydechu ... miałem w jednym miejscu

wytartą powłokę/chrom, przepalił się, ostro było :-)

 

 

DZIĘKI i pozdrawiam!

Robert

Witaj jestem nowy na forum i szukam jak obniżyć warriora ,jak byś mógł podac jeszcze raz linka jak seszlifować krzyżaka bylo by lux pozzdrawiam

Edytowane przez JanuszL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj jestem nowy na forum i szukam jak obniżyć warriora ,jak byś mógł podac jeszcze raz linka jak seszlifować krzyżaka bylo by lux pozzdrawiam

Witaj.

Temat z przed ponad 5 lat ... :-D

 

Ta część(krzyżak) to Relay arm.

 

Podobna operacja pokazana jest tu:

http://roadstarclinic.com/content/view/9/128/

Lowering%5B1%5D.gif

 

Należy go zdemontować - oszlifować - odwrócić i zamontować.

 

Pzdr

R.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...