Mateyo1 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Panowie zrobiłem diagnostykę i wyszło mi DI 61-30. DI 62-2. Czyli ze mam 2 błędy i kod błędu 30 czyli ze niby moto leżało. Potem przeszedłem do kasowania tych błędów i zrobiłem tak jak należy i teraz pokazuje ze DI 61-0 DI 62-1 czyli ze nadal jest jakiś błąd ale kodu błędu juz nie pokazuje i pomarańczowa kontrolka od silnika cały czas swieci. Moto chodzi bez zarzutu ale nie wiem co z tym faktem mam zrobic, czy ktos moze mnie pomoc ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
angelcorpse Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Ja mój moto kupiłem też ze świecącą się kontrolką silnika. Istnieje jednak zależność, że jeśli odpalę go zaraz po przełączeniu zapłonu to kontrolka gaśnie, jeśli poczekam parę sekund po przełączeniu zapłonu i dopiero odpalam to kontrolka świeci. Jeżdżę tak już chyba piąty sezon i wszystko lata jak należy, kiedyś podłączyli mi go pod kompa i skasowali błędy, ale zaraz lampka zapaliła się znowu. Co więcej wydaje mi się, że z zapaloną kontrolką moto lepiej się zbiera (dość odczuwalna różnica). Nie walczyłem z tym szczerze mówiąc, bo nigdy nie odczułem negatywnych konsekwencji tego zjawiska, ale to mój przypadek. Zastanawiałem się czy nie ma z tym nic wspólnego pc, który mam na pokładzie, ale to też gdybanie...Weź moto na dobrą diagnostykę, tam powinno wyskoczyć co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateyo1 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Dzieki sliczne za opinie. A co do diagnostyki czy ktos moze polecić jakiś serwis na Śląsku lub okolicach Krakowa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax-r Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 (edytowane) DI 61-0 DI 62-1 DI 61 - MALFUCTION HISTORY: VALUE = 11 TO 55, 00 = NO MALFUNTION. (Historia usterki: wartość = 11 do 55, 00 = brak usterki)DI 62 - MALFUNTION HISTORY ERASE: 00 TO 21, 00 = NO MALFUNTION. (Historia usterki: kasowanie = 00 do 21, 00 = brak usterki) DI 62 - pokazuje ilość błędów, DI 61 - pokazuje numery błędów. DI 61-0 DI 62-1 - dziwnie pokazuje te kody... weź sprawdź jeszcze raz - może coś źle podajesz? PzdrR. P.s:ENGINE CODES: 11 - NO SIGNAL RECEIVED FROM CYLINDER IDENTIFICATION SENSOR (CAM POSITION SENSOR)12 - NO CRANK POSTION SIGNAL13 - AIR INTAKE SENSOR #1 - OPEN/SHORT DETECTED14 - INTAKE PRESSURE SENSOR #1 - PIPE CLOGGED OR THROTTLE POSITION SENSOR (TPS) STUCK15 - TPS - OPEN/SHORT DETECTED16 - STUCK TPS SENSOR19 - SIDE STAND SWITCH - OPEN/SHORT DETECTED20 - ATMOSPHERIC SENSOR VOLTAGE & AIR INTAKE PRESSURE SENSOR VOLTAGE DIFFER GREATLY22 - AIR INTAKE TEMP SENSOR - OPEN/SHORT DETECTED23 - ATMOSPHERIC SENSOR - OPEN/SHORT DETECTED25 - AIR INTAKE PRESSURE SENSOR #2 - OPEN/SHORT DETECTED26 - INTAKE PRESSURE SENSOR #2 - PIPE CLOGGED OR THROTTLE POSITION SENSOR (TPS) STUCK27 - OIL TEMP SENSOR - OPEN/SHORT DETECTED28 - ENGINE TEMP SENSOR - OPEN/SHORT DETECTED29 - DECOMPRESSION SOLENIOD (THERMISTOR) - OPEN/SHORT DETECTED30 - MOTORCYCLE HAS OVERTURNED37 - FAULTY LINEAR CONTROL VALVE38 - DECOMPRESSION SOLENOID - OPEN/SHORT DETECTED41 - LEAN ANGLE CUT OFF SWITCH - OPEN/SHORT DETECTED42 - NO NORMAL SIGNAL RECEIVED FROM SPEED SENSOR & OR NEUTRAL SWITCH OPEN/SHORTED43 - ECU CAN NOT MONITOR BATTERY VOLTAGE - OPEN/SHORT DETECTED50 - FAULTY ECU MEMORY HOW TO PERFORM INDIVIDUAL SENSOR CHECKS, SET UP- REMOVE SEAT & FOAM THING- PRESS & HOLD SELECT AND RESET BUTTONS WHILE TURNING KEY ON, CONTINUE TO HOLD BUTTONS FOR APPROXIMATELY 8 SECONDS- DIAG APPEARS IN THE CLOCK AREA OF THE INSTRUMENT PANEL- RELEASE BUTTONS, PRESS & HOLD SELECT AND RESET BUTTONS AGAIN FOR APPROXIMATELY 2 SECONDS- DISCONNECT FUEL PUMP CONNECTOR - LOCATED UNDER THE LEFT REAR CORNER OF GAS TANK. FUEL LIGHT ON INSTRUMENT PANEL WILL FLASH, THIS IS OK.- INSTRUMENT PANEL WILL DISPLAY:CLOCK SECTION: DI 01 (THIS IS THE 1ST DIANOSTIC CHECK)ODOMETER SECTION: A NUMBER, USUALLY 15-17 (THIS AREA SHOWS THE VALUE OF THE SENSOR) PERFORMING SENSOR CHECKS( SELECT BUTTON WILL SCROLL UP, RESET BUTTON WILL SCROLL DOWN THRU THE CHECKS ) - DI 01 - THROTTLE POSITION SENSOR: TWIST THROTTLE, VALUE = : CLOSED =15 - 20, OPEN = 95 - 100.- DI 02 - ATMOSPHERIC PRESSURE SENSOR: VARIES DEPENDING ON ATMOS. PRESS FOR THE DAY- DI 03 - AIR INTAKE PRESSURE SENSOR #1: VALUE = 10-200 MMHG- DI 04- AIR INTAKE PRESSURE SENSOR #2: VALUE = 10-200 MMHG- DI 05 - INTAKE TEMP: MEASURE WITH TEMP GAUGE, COMPARE TO VALUE ON DISPLAY- DI 07 - SPEED SENSOR: VALUE = 0-999- DI 08 - LEAN ANGLE CUT OFF SENSOR: VALUE = 0.4 - 1.4 VOLTS- DI 09 - FUEL SYSTEM VOLTAGE: VALUE = 0 - 18.7 VOLTS (12 VOLTS NORMAL)- DI 10 - OIL TEMP SENSOR: VALUE = -30 TO 200*C / -22 TO 392*F- DI 11 - ENGINE TEMP SENSOR: VALUE = -30 TO 200*C / -22 TO 392*F- DI 20 - SIDE STAND: VALUE = ON/OFF- DI 21 - NEUTRAL SWITCH: VALUE = NEUTRAL - ON, IN GEAR - OFF- DI 30 - IGNITION COIL #1: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES.- DI 31 - IGNITION COIL #2: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES.- DI 36 - INJECTOR #1: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND. - DI 37 - INJECTOR #2: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND.- DI 50 - FUEL SYSTEM RELAY: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND.- DI 52 - HEADLIGHT RELAY: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK ENGINE LIGHT SHOULD FLASH 5 TIMES WITH A CLICKING SOUND.- DI 54 - LINEAR CONTROL VALVE: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK FOR ACTUATION (CYCLING) SOUND.- DI 55 - DECOMPRESSION SOLENOID: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. CHECK FOR ACTUATION (CYCLING) SOUND.- DI 60 - E2PROM: VALUE = 01 - 02 FOR CYLINDER MALFUNCTION. 00 = NO MALFUNTION.- DI 61 - MALFUCTION HISTORY: VALUE = 11 TO 55, 00 = NO MALFUNTION.- DI 62 - MALFUNTION HISTORY ERASE: 00 TO 21, 00 = NO MALFUNTIONTO ERASE HISTORY: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. DISPLAY SHOULD READ 00.- DI 70 - CONTROL NMBER: DISPLAYS THE PROGRAM CONTROL NUMBER, VALUE = 00 - 255. Edytowane 24 Kwietnia 2016 przez vmax-r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateyo1 Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Mam kolejny problem. Nie moge zrobic diagnostyki. Przyciskam oby dwa guziki i przekręcać kluczyk czekam i nic. Ktos moze pomoc ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warriot Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 (edytowane) Odpalony na zimnym silniku , kręci sie wysoko aż do odcięcia , wydaje mi sie ze trochę dymi , czy to normalne? Edytowane 1 Czerwca 2016 przez warriot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janus7 Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 Dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J/P Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 Wróciłem z Korsyki. Wali w ryj winklami i widokami. Tym razem Warrior został w garażu a pojechałem Varadero. Na takie winkle to był doskonały wybór :) Cytuj "Beer is proof God loves us and want us to be happy" Benjamin Franklin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
angelcorpse Opublikowano 18 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 Ładnie:) Chciałbym się z Wami podzielić moją przygodą z Warriorem. Ostatnio jeżdżąc dochodziły do mnie dziwne piski/świergotania czy cuś w ten deseń. Motocykl zapierniczał jak zwykle, ale świegotanie irytowało mnie coraz bardziej. Dźwięk słyszalny był tylko jak dodawałem mocniej gazu. Nie mogłem gnojka zidentyfikować, skąd się wydobywa. Na początek pomyślałem pas (zły naciąg, zużycie). Zadzwoniłem do serwisów i powiedzieli, że na pewno pas. Ok, ale pomyślałem wyreguluję go sobie najpierw idealnie. Tak też uczyniłem, niestety żadnej poprawy. Problemem było też to, że nie byłem pewien czy to pas, więc zacząłem drążyć temat dalej. Zrzuciłem bak i wywaliłem stożki (filtry) po czym wyczyściłem je dokładnie. Przed założeniem zajrzałem do przepustnic i stwierdziłem że przydałaby się im kosmetyczka. zdjąłem wszystko (prosto to rozebrać - uwaga na sprężynki!!!) wymyłem szczoteczką i w benzynie, założyłem iiiiiiiii.......świergotanie ustało jak ręką odjął. Podsumowując, jeśli trafi Wam się podobny objaw, może moja wskazówka komuś pomoże i pozwoli zaoszczędzić parę groszy. P.S Wpadłem na taki pomysł przy mierzeniu naciągu pasa, że ustawiam sobie moto na podnośniku, kradnę żonie wagę z kuchni ustawiam na niej coś co dociśnie pas np nasadkę do świec (musi być 4, 5 kg nacisku), odczytuję z wagi kiedy pojawi się 4,5kg i patrzę jaki jest wychył pasa (jedna kreska na znaczniku to 5 mm), można to robić na nóżce bocznej, ale wtedy wychył ma być trochę mniejszy. Na podniesionym kole wychył 7-9 mm, na bocznej nóżce 6-8mm Pozdro Panowie!Jeszcze trochę spamu, czyli zdjęcia mojego moto, a co pochwalę się :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADi33 Opublikowano 18 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2016 Dzień dobry Jestem tutaj nowy, zarejestrowałem się i chciałem się przywitać. Miałem już Yamahę DS1100 i MS1900, z którymi się już rozstałem. Powinienem zrobić przerwę w motocyklach, ale nie daję rady kiedy słyszę tę melodię z wydechów. Przeczytałem wpisy tutaj na wszystkich 82 stronach no i przekonaliście mnie. Teraz szukam Warriora! Chciałbym kupić wersję Midnight z końca produkcji w dobrym stanie. Pzdr ADi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek-76 Opublikowano 25 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 witam wszystkich dawno tu nie zaglądałem też się pochwale fotkami a co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 26 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 Może i ładny,ale sakwy i kufer do tego moto nie pasuje. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek-76 Opublikowano 26 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 Wiem kolego ale zwyciężyła funkcjonalność założyłem na chwile i tak zostało pozdrawiam wszystkich wariowiczów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszL Opublikowano 24 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2016 (edytowane) Witaj, No SUPER sprawa te tematy! Pięknie podane "na tacy"... A tu ten filmik z szlifowania krzyzaka/obnizenia motocykla:http://video.google.com/videoplay?docid=-6489500324050279388&q=%22Road+Star+Warrior+Flip-n-Grind%22+playable:true# p.s: takie hotrodowe płomienie wypiaskowałem na wydechu ... miałem w jednym miejscuwytartą powłokę/chrom, przepalił się, ostro było :-) DZIĘKI i pozdrawiam!RobertWitaj jestem nowy na forum i szukam jak obniżyć warriora ,jak byś mógł podac jeszcze raz linka jak seszlifować krzyżaka bylo by lux pozzdrawiam Edytowane 24 Grudnia 2016 przez JanuszL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax-r Opublikowano 25 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2016 Witaj jestem nowy na forum i szukam jak obniżyć warriora ,jak byś mógł podac jeszcze raz linka jak seszlifować krzyżaka bylo by lux pozzdrawiamWitaj.Temat z przed ponad 5 lat ... :-D Ta część(krzyżak) to Relay arm. Podobna operacja pokazana jest tu:http://roadstarclinic.com/content/view/9/128/ Należy go zdemontować - oszlifować - odwrócić i zamontować. PzdrR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.