Hans72 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Panowie, czy jest możliwość we własnym zakresie skasować błędy, bo mam kilka i nie wiem czy to coś nowego czy ,, pamiątka" po poprzednim wlascicielu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax-r Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2015 (edytowane) Panowie, czy jest możliwość we własnym zakresie skasować błędy, bo mam kilka i nie wiem czy to coś nowego czy ,, pamiątka" po poprzednim wlascicielu.Witaj. Z kodami błędów robisz tak:Przycisk start na manetce ustaw na "off"Przytrzymujesz przyciski select i reset przy zegarach i trzymając je przekecasz kluczyk,trzymasz dalej przez kilka sekund az pokaze sie napis "diag".Puszczasz je i wciskasz jeszcze raz oba na klika sekund.Pokaze sie "DI 01" ,DI 62- pokazuje ilośc błedów, DI 61- pokazuje numery błedów. Kasowanie błędów: DI 61 - MALFUNCTION HISTORY: VALUE = 11 TO 55, 00 = NO MALFUNTION.DI 62 - MALFUNCTION HISTORY ERASE: 00 TO 21, 00 = NO MALFUNTIONTO ERASE HISTORY: TURN ENGINE STOP SWITCH TO OFF THEN BACK ON. DISPLAY SHOULD READ 00.DI 70 - CONTROL NUMBER: DISPLAYS THE PROGRAM CONTROL NUMBER, VALUE = 00 - 255. Aby usunąć HISTORIĘ (z powyższego): Przy DI 62 Przycisk start na manetce przełączyć na "on" i ponownie na "off" . Wyświetlacz już powinien pokazywać 00 (brak błędów).DI 70 - numer kontrolny: wyświetla numer programu sterującego, wartość = 00 - 255. ---------------------------------------------------------------------- Dawno to robiłem - ale jakoś tak to było... Pozdro R. Edytowane 10 Sierpnia 2015 przez vmax-r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hans72 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Dzięki kolego. Błędy nie powrocily, choc liczylem, ze blad dotyczacy TPS wyskoczy, bo wydaje mi sie ze praca silnika nie jest taka jak powinna byc. I przy okazji pytanie do kolegow ktorzy przerabiali u siebie temat wadliwego TPS-a, czym sie to u was objawialo, czy wyskakiwal blad ,,15"? Zauwazylem u mnie, ze gdy jade z jednostajna predkoscia np na 3 biegu to przy obrotach w okolicach 1500 jakby dostawal czkawki. I byc moze nadmierne drgania z ktorymi walcze sa spowodowane tym samym problemem tyle ze przy wyzszych obrotach jest tak duza czestotliwosc ze nie objawia sie to czkawka tylko wlasnie drganiami. Na wolnych obr pracuje rowno, odejscie tez ma bez zarzutu. Czy akcja serwisowa dotyczaca wymiany wadliwego TPS-a byla tylko w USA, czy w europie rowniez? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax-r Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2015 (edytowane) W moim egzemplarzu objawiało się to nierówną pracą na zimnym silniku.Po odpaleniu szybko spadały wolne obroty tak, ze motocykl gasł... Miałem wersję motocykla z rynku USA - zgłosiłem problem u okolicznego dealera Yamahy (w PL), spisali nr czujnika i po sprawdzeniu wymienili gdyż na tą serię była kampania serwisowa... Więc jeśli twój motocykl podlega pod to to ci wymienią bo muszą... PozdrawiamRobert P.s: u Pabla w warriorze jest problem z impulsatorem (jak opisywał powyżej kolega J/P)i pytanie:- jest sposób jak sprawdzić (np. pomiar) ten czujnik położenia wału?W salonie yamahy koszt nowego 380zł :-) Edytowane 10 Sierpnia 2015 przez vmax-r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hans72 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2015 W chlodniejsze dni zdazylo sie 2-3 razy ze gdy wyjechalem z garazu i dojechalem do pierwszego skrzyzowania (ok 100m) to zgasl po zakreceniu manetki. Jesli mnie pamiec nie myli to raz nawet zgasl na cieplym silniku. Jesli chodzi o akcje serwisowa to moj kolega byl u naszego lokalnego dealera z pytaniem o akcje serwisowe, to mu powiedzieli, ze takie rzeczy to za wielka woda a nie u nas :-) Jesli zadzwonie do glownego przedstawiciela Yamahy na polske to po VIN-ie powiedza czy sie kwalifikuje moj sprzet do takiej naprawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax-r Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Oczywiście - jeśli motocykl jest objęty kampanią serwisową to nie ma znaczenia skąd jest (gdzie sprzedany).Mają obowiązek go zrobić. Sprawdź u jakiegoś normalnego i kompetentnego dealera. To zadna tam wielka naprawa - odkręcenie kilkuś rubek i zamiana czujnika... PozdroRobert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Witam kolegów,potrzebuje kogoś chętnego kto odczyta mi dane z diagnostyki swojego Wariota,czy jest jakiś chętny? :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwara Opublikowano 20 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 (edytowane) witajciezrobiłem sobie prosta kierownicewszystko ładnie pięknie ale przy wysokich obrotach zaczyna trzepać manetkami, dodam tylko że wsadziłem do środka ciężarki tak jak to jest w oryginalnej kierownicy i czy one są czy nie ciągle jest tak samo, da się z tym jeździć ale jest to denerwujące uczucie i wcześniej tego nie było. Edytowane 20 Września 2015 przez skwara Cytuj Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 może głupie pytanie, ale czy z prostą kierą tak samo wieje na warriorze jak z tą oryginalną? Mam na myśli tak powyżej 120 km/h...Tak się zastanawiałem, czy prosta kiera nie rozbijałaby troche naporu powietrza :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the flash Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Panowie, zastanawiam się nad prostą kierownicą i szukam jakiegoś rysunku poglądowego z wymiarami który mógłbym przekazać komuś kto taką kierownicę wykona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek-76 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 witam wszystkich WARRIOWICZÓW wlaśnie zostałem szczęśliwym posiadaczem warriora z 2002 roku i szukam instrukcji w języku polskim jeśli ktoś może pomóc to będę wdzięczny mój e mail to tpetryk1@wp,pl POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hans72 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 WitamPora na szersze koło. W związku z tym pytanie do kolegów którzy przerabiali wahacz. Jaki gatunek amelinium zastosowaliście aby zrobić usztywnienia pod wahacz? :-) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radoslav Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 A jak szerokie koło chcesz założyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hans72 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 260 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radoslav Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 Osobiście nie przerabiałem , ale myślę, że można zastosować popularne gatunki PA6 lub PA11. Oba dobrze się spawają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.