angelcorpse Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 (edytowane) Na 240 chodzi gorzej po zakrętach, za to wygląd ok:) Chyba trochę lepiej trzyma na starcie...takie moje odczucia...240 wejdzie, ino lekko trzeba poszlifować wahacz (dosłownie po 1 mm - jest gruby,więc spoko). Edytowane 16 Marca 2016 przez angelcorpse Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek-76 Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 kolego a te 240 masz na orginalnej feldze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
angelcorpse Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 Oryginał, ale poszerzony. kupiłem swego czasu na allegro chyba. dałem z nową oponą metza ponad 3000 zł, ale 3 sezon latam i wszystko super. pomalowana, wygląda jak z fabryki. ktoś w Polsce robi takie przeróbki, ale trzeba poszukać...bo nie pamietamO! mam status romeciarza na forum. Awans! :laugh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 18 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 (edytowane) a do ilu cali masz poszerzoną felgę? I w jakim sensie gorzej chodzi po zakrętach? Trudniej złożyć, trudniej utrzymać w pochyleniu, czy mniej stabilnie? Jak z prześwitem? Na większej i szerszej oponie powinien chyba wzrosnąć? Edytowane 18 Marca 2016 przez Worriot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
angelcorpse Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 (edytowane) Podczas jazdy na zakręcie jest jakby mniej stabilny, ale to może takie dziwne odczucie, trochę też ciężej się składa, ale to nie problem, bo nie jesteśmy baby w końcu ;). Reasumując, założyłbym ten rozmiar jeszcze raz, jeśli miałbym wybór, ale to rzecz gustu. Co do prześwitu, to nie mam pojęcia, nie sprawdzałem. Jak będzie ładniej to poproszę żonę o parę fotek mojego Warriora i wrzucę je na to forum... Edytowane 22 Marca 2016 przez angelcorpse Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J/P Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 ja jeżdżę na 190/55/17 i moto świetnie się prowadzi. Następna opona to będzie 200/55/17.Mam taka od poprzedniego sezonu.Metzeler Sportec M7 RR 200/55 ZR 17 M/C (78W) TLhttp://www.metzeler.com/site/com/products/tyres-catalogue/Sportec-M7RR.htmlProwadzi się bardzo fajnie, na początku trochę dziwnie, bo ma inny przekrój, bardziej paraboliczny. Wydaje sie mniej stabilna przy powolnej jeździe na wprost, ale jest fantastyczna w zakrętach, profil bardziej sportowy. Zrobiłem fajny kilka tys wyjazd, lepsza w winklach od standardowego Metzelera, przyczepność też niezła, szczególnie w górach w deszczu ze śniegiem :) Cytuj "Beer is proof God loves us and want us to be happy" Benjamin Franklin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 dzięki za opinię! Powinien chyba tez prześwit wzrosnąć bo koło ma większy promień...Zwiększa się kąt główki ramy, maleje wyprzedzenie - z punktu widzenia śmigania po winklach powinna to być dobra zmiana :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J/P Opublikowano 27 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 dzięki za opinię! Powinien chyba tez prześwit wzrosnąć bo koło ma większy promień...Zwiększa się kąt główki ramy, maleje wyprzedzenie - z punktu widzenia śmigania po winklach powinna to być dobra zmiana :)Jak dla mnie jest, lepsze prowadzenie w zakręcie, kosztem przekłamania w momencie obrotowym - opona ma ok. 2 cm większą średnicę. Osobiście na pewno założę ją następnym razem, chyba że wyjdzie coś z Michelina co powala na kolana przyczepnością. Po zrobieniu kilku k w słońcu, deszczu, deszczu ze śniegiem :) uważam że to był na razie najlepszy wybór. Michelin Pilot miałem wersję 1, najgorsza dla mnie opona.Dla niektórych będzie Sportec nie do przyjęcia, bo faktyczna rzeczywista szerokość opony już na feldze to około 190 - 195 mmz racji bardziej sportowego profilu, ale ja zakładam obuwie do jazdy (dalekiej) a nie dla wyglądu. Może wygląda dla niektórych trochę "chudo" ale jak się prowadzi :)))Choć teraz mogę już przerabiać na 240, bo kupiłem se jednak na dalsze jazdy turystyka enduro :) Cytuj "Beer is proof God loves us and want us to be happy" Benjamin Franklin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzech1986 Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Panowie, a pytanie co do przedniej gumy, przy zakupie warriora dostałem nową METZELER ROADTEC Z6 120/70ZR18 59W TL (30 tydzień 2015) i tak się zastanawiam czy nie dostałem jej "na odczepnego", czy mogę spokojnie zakładać? Cytuj Yamaha RD 250 LC '82 - byłaPannonia T1 '64- jest, w remoncieKawasaki LTD 450 '85 - byłaSuzuki VL800 VOLUSIA 04 - byłaYamaha XV1700 WARRIOR '06- JEST Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worriot Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 rozmiar się zgadza, więc możesz zakładać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el Popi Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Witam dawno tu nie zagladalemZnacie opone bridgestone G825 exedra ?Kupilem bo miala dluzej wytrzymacNie wytrzmala dluzej a zaplacilem okolo 204 euroNie polecam z powodu kosztu, nie oplaca sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hans72 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Dziś koń przetestowany z nowym kopytem:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_ 69 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Witam PanowieSzukam wydechu do swojej maszyny gdyby ktoś gdzieś coś itp itd to proszę o jakieś info, generalnie Vans raczej nic krótkiego i mega głośnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzech1986 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 (edytowane) Szukałem przyczyny w moim warriorze dlaczego nie reaguje na odcięcie zapłonu, musiałem gasić maszynę z kluczyka. Elektryk odnalazł mi że jakieś przewody miałem zlutowane w lampie co odłączyło pstryczek gaszenia. Po rozłączeniu tych przewodów wszystko wróciło do normy ale pojawił się nowy problem. Po wyłączeniu zapłonu i pozostawieniu w pozycji off i przełączeniu stacyjki na off z prawej strony silnika (patrząc siedząc na motocyklu) słychać jakieś terkotanie, jak by jakiś elektrozawór albo rozrusznik próbował się załączyć (ale nie kręci). Ktoś się spotkał z takim problemem? Co to może być? Edit: Problem rozwiązany, przyczyną były ledowe kierunki tylne które powodowały bałagan w dostawach prądu przez co dekompresator szalał. Dołożenie żarówki W5W do świateł pozycyjnych rozwiązało problem :) Edytowane 7 Kwietnia 2016 przez orzech1986 Cytuj Yamaha RD 250 LC '82 - byłaPannonia T1 '64- jest, w remoncieKawasaki LTD 450 '85 - byłaSuzuki VL800 VOLUSIA 04 - byłaYamaha XV1700 WARRIOR '06- JEST Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek-76 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Dziś koń przetestowany z nowym kopytem:-)kolego jaki to rozmiar kopyta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.