abu Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Witam, mam problem z moto. Chciałem dziś pojeździć i wystawiłem maszyne, odpaliłem jak zwykle żeby się zagrzała i poszedłem się ubierać. Wyszedłem a z rury kłęby błękitnego dymu i olej pod silnikiem. Jak zakręcę do 3000 więcej nawet nie probowałem kopci jakby miał mieszankę 10:1. Na początku nie palił na 3 cylinder wyjąłem świece i okazało sie, że ta z 3. była w oleju, ale w oleju była góra świecy i gwint. Właściwie gwint każdej świecy był w oleju - 3. była wręcz zalana olejem. Spod łaczenia kolektor głowica na 3. cylindrze sączy sie olej. Jak napisałem wcześniej kopci niemiłosiernie. Widziałem zużyte silniki, ale nigdy żeby któryś aż tak kopcił. Nic nie stuka, nic nie puka, nie bardziej niż zwykle ale na przeglądzie usłyszałem, że pracuje bardzo dobrze. W płynie chłodniczym czysto, olej tez czysty. A pomyśleć, że właśnie go próbowałem sprzedać, ale byłby kwas jakby ktoś z forum kupił.Na pewno stawię się u mechanika jak znajdę dobrego w okolicy, ale może lepiej rozglądać się za nowym silnikiem? Ma ktos pomysł co to może być? Pierścionki sie poddały i np. popekały na 3. cylindrze? Cytuj wspomóż biednego -> http://warszawa.menelgame.pl/change_please/5580475/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Ile to ma przebiegu ???No Honda to Honda - jak to wielu tutaj pisze :icon_rolleyes: Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abu Opublikowano 24 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 25t km tyle licznik wskazuje, przebieg raczej oryginalny.Zastanawia mnie jaka tam musi być sieczka, że aż spod kolektora leje sie olej.Mozliwe, że pod 3. cylindrem wydmuchało uszczelkę?Jutro go uruchomie i zdjeme odmę - jak bedzie kopciło to chyba oznacza, że pierścionków niet.Mam nadzieję, że dołu silnika nie będzie trzeba rozbierać problem rozwiązany napiszę co sprzętowi dolegało, może komuś sie przyda.Zgodnie z sugestią Adama (DZIĘKI!!!) sprawdziłem odpowietrzenie skrzyni korbowej, po zdjęciu odm w jednej czyłem przepływ powietrza w drugiej nie.Problemem były zapchane sadzą kanaliki odpowietrzające czy jak to się tam zwię - jeden kanalik na cylinder.Do kanaliku 3. cylindra przeciekł olej i całkowicie kanalik się zapchał - wszystko ładnie wyczyszczone i moto śmiga jak nowe :) Cytuj wspomóż biednego -> http://warszawa.menelgame.pl/change_please/5580475/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.