sharesnake Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 -Witam wszystkich chciał bym się was doradzić ponieważ miałem zamiar zmieniać płyn w chłodnicy w zx7 i gdzieś wyczytałem że trzeba jakoś odpowietrzać, nie wiem o co za bardzo z tym chodzi. -I jak wylewam stary płyn to mam odkręcać korek od chłodnicy czy na zamkniętym, -I czy mam stary płyn spuszczać z tego dolnego węża w chłodnicy? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 Spuszcza sie z weza tego najnizej polozonego zeby wszystko spuscic, a korek raczej odkrecic bo jak nie odkrecisz to slabo bedzie sie plyn lał z odkreconego weza, Oczywiscie jesli zle mowie poprawic, i nie sugeruj sie ta odpowiedziom ale tak robilem w samochodzie i niewiem czy w kawie tak samo trzeba :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 U mnie to wygląda tak.Najpierw odkręcasz dolny wąż i leci maaaało płynu, odkręcasz górny korek i płyn się leje. Najlepiej jeszcze na chwilke zakręcić rozrusznikiem żeby płyn obiegł. Potem już wiadomo... Zalewasz, odpalasz, potem znowu dolewasz. Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 Może dodam coś od siebie:Jak się ma dobry układ to po odkreceniu samej śróbki praktycznie nic się nie leje. Dopiero po tym jak odkrecisz korek to zacznie Ci się lać porzadnie tak jak trzeba :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sharesnake Opublikowano 22 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 Słuchajcie a co chodzi z tym odpowietrzaniem chłodnicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 (edytowane) Słuchajcie a co chodzi z tym odpowietrzaniem chłodnicy? Poprostu o to chodzi ze jest uklad zapowietrzony i wtedy nie bedzie spalnial swojej wlasciwej funkci. To jest na takiej zasadzie jak zapowietrzony jest grzejnik w centralnym ogrzewaniu i trzeba wypuscic wszystko powietrze przez odpowietrznik az woda sie bedzie lac. Jak w tym motorze tzreba odpowietrzac uklad to musisz miec tam gdzies taki odpowietrznik(zaworek). Ale gdzie to niech ci odpowiedza bardziej wtajemniczeni Poszukaj tez w serwisowce, jest dzial na forum z manualami http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showforum=32 Edytowane 22 Lutego 2008 przez Maatek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sharesnake Opublikowano 22 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 Poprostu o to chodzi ze jest uklad zapowietrzony i wtedy nie bedzie spalnial swojej wlasciwej funkci. To jest na takiej zasadzie jak zapowietrzony jest grzejnik w centralnym ogrzewaniu i trzeba wypuscic wszystko powietrze przez odpowietrznik az woda sie bedzie lac. Jak w tym motorze tzreba odpowietrzac uklad to musisz miec tam gdzies taki odpowietrznik(zaworek). Ale gdzie to niech ci odpowiedza bardziej wtajemniczeni Poszukaj tez w serwisowce, jest dzial na forum z manualami http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showforum=32 Ale muszę odpowietrzać czy po prostu wylać stary płyn i wlać nowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawcu2 Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 wszystko racja to co koledzy piszą ale zapomnieli o jednej żeczy przed wymianą płynu rozgrzej moto żeby termostat się otworzył bo inaczej nie zlejesz całego płynu i tak chronologicznie grzejesz moto do momentu az wszystkie węze będą ciepłe (ten za termostatem również) potem delikatnie odkręć korek żeby się nie poparzyć jak sie ciśnienie zmniejszy zdejmij wąż najniżej położony zlejesz cały płyn poczekaj aż wszystko ostygnie i powoli zalej nowy płyn potem oczywiście zapal moto i go rozgrzej żeby znowu termostat sie otworzył i płyn sie przelał na duży obieg dolej płynu i grzej az załączy się wentylator to będzie znaczyło, że płyn dotarł wszedzie a jak podczas grzania któryś z węży zrobi się bardzo twardy to znaczy, że robi sie tam ciśnienie i jak nie masz odpowietrznika (a może tak być) to spuść nadmiar powietrza przez odkręcenie korka chyba wszystko dobrze napisałem i nic nie popieprzyłem ale poczekaj jeszcze na inne opinie albo jeśli nie mam racji to proszę o poprawke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 wszystko racja to co koledzy piszą ale zapomnieli o jednej żeczy przed wymianą płynu rozgrzej moto żeby termostat się otworzył bo inaczej nie zlejesz całego płynu i tak chronologicznie grzejesz moto do momentu az wszystkie węze będą ciepłe (ten za termostatem również) potem delikatnie odkręć korek żeby się nie poparzyć jak sie ciśnienie zmniejszy zdejmij wąż najniżej położony zlejesz cały płyn poczekaj aż wszystko ostygnie i powoli zalej nowy płyn potem oczywiście zapal moto i go rozgrzej żeby znowu termostat sie otworzył i płyn sie przelał na duży obieg dolej płynu i grzej az załączy się wentylator to będzie znaczyło, że płyn dotarł wszedzie a jak podczas grzania któryś z węży zrobi się bardzo twardy to znaczy, że robi sie tam ciśnienie i jak nie masz odpowietrznika (a może tak być) to spuść nadmiar powietrza przez odkręcenie korka chyba wszystko dobrze napisałem i nic nie popieprzyłem ale poczekaj jeszcze na inne opinie albo jeśli nie mam racji to proszę o poprawke No wlasnie zapomnialem mu napisac o termostacie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.