KAROLNYT Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 witam mam problem kupilem motocykl Kawasaki er 5 rok 2001 motocykl byl sprowadzony z angli i w dokumantach jest wpisane ze moc to 25KW czyli ok 35KM spotkalem sie z kilkoma opiniami ze np anglicy tak robia bo maja mniejsze oplaty i jest tam roznie z prawem jazdy ze musza stopniowo zwiekszac moc motocykla , jesli to jednak jest tak ze na agnlie byly wypuszczane motocykle z ta moca to moze mi ktos powiedziec przez co jest to ograniczone szukalem wszedzie ale nigdzie nie moglem znalesc niczego na ten temat jak to odblokowac pozdrawiam prosze o pomoc i z gory dziekuje za szybka odpowiedz jesli ktos wie jak to wyglda z blokowaniem tego motocykla to prosze o pomoc Pomocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicek15 Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 ER 5 ma 50 koni, może Teoja wersja była zablokowana, nie znam się na przepisach w Anglii, ale może mają podobne przepisy dt. mocy i długości posiadania prawka. Nie przekonasz się ile ma Twoja, puki nie zawitasz na hamowni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 musial bys odczytac numeracje dzysz w gaznikach i w jakis sposob porownac walki rozrzadu z np KLE albo GPZ Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...