Skocz do zawartości

Jak naciągnąć łańcuch rozrządu w GSX1100G?


Tom1100
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,ostatnio zaczął chałasować łańcuch rozrządu w moim Suzuki GSX1100G,słyszałem że w tym modelu jest ręczna regulacja tego łańcucha,szukałem w necie i nic nie znalazłem,coś na niemieckiej stronce tylko wspomniane.Jak do tego się zabrać i jak go naciągnąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy raz slysze o recznej regulacji w olejaku Suzuki, zawsze byl to naciag automatyczny. W GSXG wyglada z zewnatrz jak napinacz reczny, ale jest napinany sprezyna.

Jak lancuch zaczal chalasowac to raczej trzeba zebrac kase na wymiane.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączę się do tematu o 1100G.

Mam pytanie o nieszczęsne gaźniki.

Były jakieś wzmianki o zakładaniu gaźników od B12 ale, czy to jedyne wyjście?

Objwy są takie, że silnik dustaje za dużo paliwa i zalewa się na średnich obrotach.

Po przekroczeniu 5000 rpm ciągnie dobrze.

Po przegazowaniu z wydechów wyrzuca nie spalone paliwo.

Gaźniki były czyszczone i regulowane.

Czy da się z tym coś zrobić, czy tylko wymienić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej tylko wymienic, to jest zuzycie jakichs czesci plastikowych bedacych integralna czescia korpusu, musialbym zajrzec na strone 1100G zeby sobie przypomniec co to dokladnie bylo.

Jedno pamietam ze wymiany poszczegolnych czesci niewiele zmienialy, a gaznikow od B12 wszedzie jak psow i w miare tanie sa a tych przypadlosci nie maja. Mozesz tez pojsc na ekonomie i kupic starsze Mikuni od GSXR 36mm, albo na osiagi i kupic Mikuni Smoothbore o tym rozmiarze. Wszystko powinno dac sie ustawic z tym silnikiem.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adamie dzięki za odpowiedź.

Może się trochę pospieszyłem, bo mam ten wynalazek od wczoraj.

Sprubuję sam pomęczyć jeszcze te gaźniki i dopiero wtedy zabiorę się za szukanie innych.

Na allegro chwilowo takich brak ale do wiosny jeszcze trochę :)

Pozdrawiam.

Edytowane przez sebazaz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam nie wiem, co z nim zrobić.

Do sprzedaży to się za bardzo nie nadaje, bo kopci mocniej niż dwusów.

Do jazdy też nie za bardzo z tego samego powodu.

Remont odpada z powodu braku części oryginalnych jak i zamienników a rzemieślnicze pierścienie nie zdały egzaminu.

Teraz pracuję ciągle na wyjazdach i nie mam ani godziny wolnego czasu, więc pewnie zostanie na lepsze czasy tak samo jak zaz.

Pozdrawiam.

Edytowane przez sebazaz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obejrzałem tę stronę i jakoś ceny nie rzuciły mnie na kolana.

GS 850G można kupić za 1000 euro.

Natomiast miło popatrzeć na sprzęty w takim stanie.

Znowu będę miał doła, jak zobaczę swój "sprzęt".

Gdyby to była tylko kwestia samych tłoków z pierścieniami, to można by się zastanawiać.

Żeby doprowadzić sprzęt do takiego stanu jak tamte to musiałbym wymienić połowę części.

W jakiejś wolnej chwili zdejmę jeszcze raz cylindry i zobaczę, co się stało z tymi super pierścieniami olejowymi.

Tak czy inaczej muszę to zrobić z powodu "super" uszczelki z KLASY, która popękała i wyłazi na boki.

Pierwszy raz coś takiego widzę.

Następną dorobię jak zwykle z preszpanu i będzie git.

 

Remont GS-a jest moim zdaniem nie opłacalny chyba, że coś przeoczyłem.

W tamtym sezonie wymieniłem pierścienie, jeden zawór wydechowy i uszczelniacze.

Razem z remontem głowicy wydałem około 1000 pln a skutek żaden, dymi tak jak dymił.

W tym sezonie poszedłem po rozum do głowy i kupiłem 1100G.

Zobaczymy, co z tego wyniknie :P

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...