Tom1100 Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Witam,ostatnio zaczął chałasować łańcuch rozrządu w moim Suzuki GSX1100G,słyszałem że w tym modelu jest ręczna regulacja tego łańcucha,szukałem w necie i nic nie znalazłem,coś na niemieckiej stronce tylko wspomniane.Jak do tego się zabrać i jak go naciągnąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Pierwszy raz slysze o recznej regulacji w olejaku Suzuki, zawsze byl to naciag automatyczny. W GSXG wyglada z zewnatrz jak napinacz reczny, ale jest napinany sprezyna.Jak lancuch zaczal chalasowac to raczej trzeba zebrac kase na wymiane. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Podłączę się do tematu o 1100G.Mam pytanie o nieszczęsne gaźniki.Były jakieś wzmianki o zakładaniu gaźników od B12 ale, czy to jedyne wyjście?Objwy są takie, że silnik dustaje za dużo paliwa i zalewa się na średnich obrotach.Po przekroczeniu 5000 rpm ciągnie dobrze.Po przegazowaniu z wydechów wyrzuca nie spalone paliwo.Gaźniki były czyszczone i regulowane.Czy da się z tym coś zrobić, czy tylko wymienić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Raczej tylko wymienic, to jest zuzycie jakichs czesci plastikowych bedacych integralna czescia korpusu, musialbym zajrzec na strone 1100G zeby sobie przypomniec co to dokladnie bylo.Jedno pamietam ze wymiany poszczegolnych czesci niewiele zmienialy, a gaznikow od B12 wszedzie jak psow i w miare tanie sa a tych przypadlosci nie maja. Mozesz tez pojsc na ekonomie i kupic starsze Mikuni od GSXR 36mm, albo na osiagi i kupic Mikuni Smoothbore o tym rozmiarze. Wszystko powinno dac sie ustawic z tym silnikiem. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 (edytowane) Adamie dzięki za odpowiedź.Może się trochę pospieszyłem, bo mam ten wynalazek od wczoraj.Sprubuję sam pomęczyć jeszcze te gaźniki i dopiero wtedy zabiorę się za szukanie innych.Na allegro chwilowo takich brak ale do wiosny jeszcze trochę :) Pozdrawiam. Edytowane 25 Lutego 2008 przez sebazaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 A 850 to juz chyba dla wnukow zostanie jako pomnik starej japonii ?:) Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 (edytowane) Sam nie wiem, co z nim zrobić.Do sprzedaży to się za bardzo nie nadaje, bo kopci mocniej niż dwusów.Do jazdy też nie za bardzo z tego samego powodu.Remont odpada z powodu braku części oryginalnych jak i zamienników a rzemieślnicze pierścienie nie zdały egzaminu.Teraz pracuję ciągle na wyjazdach i nie mam ani godziny wolnego czasu, więc pewnie zostanie na lepsze czasy tak samo jak zaz.Pozdrawiam. Edytowane 27 Lutego 2008 przez sebazaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Trzeba je wyremontowac na oryginalnych czesciach i sprzedac w Niemczech, Holandii, Francji czy Szwajcarii - koszt remontu ci sie zwroci.Sprawdz ceny 850 na Mobile.de Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Obejrzałem tę stronę i jakoś ceny nie rzuciły mnie na kolana.GS 850G można kupić za 1000 euro.Natomiast miło popatrzeć na sprzęty w takim stanie.Znowu będę miał doła, jak zobaczę swój "sprzęt".Gdyby to była tylko kwestia samych tłoków z pierścieniami, to można by się zastanawiać.Żeby doprowadzić sprzęt do takiego stanu jak tamte to musiałbym wymienić połowę części.W jakiejś wolnej chwili zdejmę jeszcze raz cylindry i zobaczę, co się stało z tymi super pierścieniami olejowymi.Tak czy inaczej muszę to zrobić z powodu "super" uszczelki z KLASY, która popękała i wyłazi na boki.Pierwszy raz coś takiego widzę.Następną dorobię jak zwykle z preszpanu i będzie git. Remont GS-a jest moim zdaniem nie opłacalny chyba, że coś przeoczyłem.W tamtym sezonie wymieniłem pierścienie, jeden zawór wydechowy i uszczelniacze.Razem z remontem głowicy wydałem około 1000 pln a skutek żaden, dymi tak jak dymił.W tym sezonie poszedłem po rozum do głowy i kupiłem 1100G.Zobaczymy, co z tego wyniknie :P Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.