goodfun Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Witam! Posiadam kawasaki el 250 od kilku już sezonów. Problem z odpalaniem mam od samego początku - tzn im jest zimniej na dworze tym gorzej odpala. Przy sprzedaży w komisie powiedzieli, że kawasaki tak mają ale w momencie gdy temperatura spadła poniżej 15 stopni, i motocykl w ogóle nie odpalił (nawet na "pycha") stwierdziłem, że tak być nie może. Silnik ogólnie chodzi dobrze - cały czas bez zmian i spadków mocy, nie robiłem jak dotąd żadnych regulacji. Proszę o pomoc gdzie może tkwić przyczyna, że temperatura powietrza aż tak wpływa na odpalanie? Silnik ciepły działa bez zarzutów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Nie działające ssanie w gaźniku i zbyt uboga regulacja składu mieszanki. Gaźnik generalnie do przeglądu. Świece zapłonowa kiedy wymieniałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goodfun Opublikowano 16 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Nie działające ssanie w gaźniku i zbyt uboga regulacja składu mieszanki. Gaźnik generalnie do przeglądu. Świece zapłonowa kiedy wymieniałeś ? Ssanie działa o tyle, że bez niego motocykla w ogóle bym nie odpalił, nawet przy wyskokiej temperaturze powietrza. Świece wkręciłem nowe ale różnicy nie ma. W takim razie skupię się na gaźnikach jednak sam pewnie nic nie zrobie bez odpowiedniej aparatury :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 sprawdź kompresję i gaźniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_rider Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Ssanie działa o tyle, że bez niego motocykla w ogóle bym nie odpalił, nawet przy wyskokiej temperaturze powietrza. Świece wkręciłem nowe ale różnicy nie ma. W takim razie skupię się na gaźnikach jednak sam pewnie nic nie zrobie bez odpowiedniej aparatury :/ Nie zapomnij także o luzach zaworów. Jeśli sam nie zajmujesz sie serwisem to po prostu zleć to mechanikowi i powiedz o problemie. Masz prawdopodobnie mocno rozregulowane gaźniki. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.