fikrag Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Witam.Mam pytanko.Czy ktoś wymieniał łańcuszek rozrządu w takim motorku?Jeśli tak to proszę o jakieś rady.Jak założyć taki łańcuszek,czy jest dzielony?Wymieniacie za każdym razem ślizgi i napinacz?By uniknąć nieporozumień dodam jeszcze że sam jestem mechanikiem samochodowym z kilkunastoletnim dośw.pracy w autoryzowanych serwisach i posiadam serwisówkę w której o wymianie samego łańcucha jest bardzo niewiele(i po angielsku :banghead: ).Dzięki za wszelką fachową pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Mozesz rozebrac silnik na czesci i zalozyc zakuty lancuch, lub rozkuc stary i wciagnac nowy po czym go zakuc. Zalezy co wolisz i czy masz zakuwarke.Jesli chodzi o napinacz i slizgi to zalezy od ich stanu. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Jeśli masz już przebieg zmuszający do wymiany łańcucha rozrządu to polecam również wymienić ślizgacz od strony napinacza . Najszybciej sie zużywa a przy wymianie łańcucha zakutego jest mozliwosc jego wyjęcia. W tym celu trzeba wyjac silnik i go rozpołowić. Jeśli ci łańcuch hałasuje to moze napinacz się zaciął. Miałem tak w swoim i wymieniłem go na nowy by wykluczyć możliwość ponownego zacięcia.Łancuch przed wymiana zmierz czy nie przekracza max podanej w serwisówce długości na 21 pinach. http://gs500.phorum.pl/viewtopic.php?t=162 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikrag Opublikowano 15 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Dzięki za info.A jakiego producenta łańcuch byście polecali?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...