Skocz do zawartości

Lampa stroboskopowa, ustawianie zapłonu


Greedo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pierwszy raz robiłem to na zimnym wyrzucało olej takimi salwami zapaćkało mi tylko lampę dzisiaj spróbowałem na gorącym i wszystko zostało spryskane olejem.

 

W sumie na jeżeli robić by to na zimnym to może wystarczyłby worek na głowie z dziurą na okulary i dałoby się jakoś to zrobić ale czy tak ma wyglądać pomiar

 

(cały czas pisze o samych wolnych obrotach)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie sprawdzanie robi się w porządnym warsztacie który posiada spec. oprzyrządowanie do sprawdzania wyprzedzenia zapłonu w tym silniku.

20 lat temu serwisy Hondy dysponowały spec. korkiem który wkręcało się zamiast zaślepki ale kto teraz o tym pamięta?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://img397.imageshack.us/img397/6326/se...kastroboxg8.jpg

w serwisówce wygląda normalnie nic nie piszą o uprzednim spuszczeniu oleju z silnika :icon_rolleyes:

 

Piotr Dudek tzn w nowszych Hondach już niema tych otworów do sprawdzania zapłonu i robi się to inaczej? Ten silnik po różnych zmianach znajduje się w XR650L http://w4.bikepics.com/pics/2008%5C11%5C12...1480412-800.jpg i nadal ma taki koreczek najwidoczniej technika warsztatowa w tym temacie musi być aktualna jak 23 lata temu chyba że teraz montuje się tam szybkę

 

czyli jeśli był jakiś "spec korek' to może pozostaje mi dorobić coś podobnego

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kto pisał o spuszczaniu oleju?

Wypada zanabyć drogą kupna nowy korek zaślepiający a stary dać tokarzowi do przerobienia.

Wytoczyć środek i w otwór wkleić krążek z pleksi. Będzie jak znalazł do sprawdzania poprawności zapłonu.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym spuszczaniem to był żart bo na obrazku wygląda jakby po prostu wykręcił korek i przykładał lampę

 

Dziękuje za poradę już przynajmniej wiem w którą stronę działać, szkoda że prawdopodobnie korek-szybka nie zapewniający pełnej szczelności nie spełni zadania bo w jego stronę migiem skieruje się olej jeżeli już to musi być porządnie zrobione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poradziłem sobie bez kupowania żadnych korków :biggrin:

 

dookoła otworu przykleiłem mocną taśmę dwustronną w szczeliny dałem troszkę silikonu i przykleiłem szybkę od magnetofonu Kasprzak, wzmocniłem taśmą izolacyjną i ta konstrukcja się sprawdziła nie wyciekło nic oleju :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...