teslasim Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Pierwszy raz robiłem to na zimnym wyrzucało olej takimi salwami zapaćkało mi tylko lampę dzisiaj spróbowałem na gorącym i wszystko zostało spryskane olejem. W sumie na jeżeli robić by to na zimnym to może wystarczyłby worek na głowie z dziurą na okulary i dałoby się jakoś to zrobić ale czy tak ma wyglądać pomiar (cały czas pisze o samych wolnych obrotach) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 Takie sprawdzanie robi się w porządnym warsztacie który posiada spec. oprzyrządowanie do sprawdzania wyprzedzenia zapłonu w tym silniku. 20 lat temu serwisy Hondy dysponowały spec. korkiem który wkręcało się zamiast zaślepki ale kto teraz o tym pamięta? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 http://img397.imageshack.us/img397/6326/se...kastroboxg8.jpg w serwisówce wygląda normalnie nic nie piszą o uprzednim spuszczeniu oleju z silnika :icon_rolleyes: Piotr Dudek tzn w nowszych Hondach już niema tych otworów do sprawdzania zapłonu i robi się to inaczej? Ten silnik po różnych zmianach znajduje się w XR650L http://w4.bikepics.com/pics/2008%5C11%5C12...1480412-800.jpg i nadal ma taki koreczek najwidoczniej technika warsztatowa w tym temacie musi być aktualna jak 23 lata temu chyba że teraz montuje się tam szybkę czyli jeśli był jakiś "spec korek' to może pozostaje mi dorobić coś podobnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 A kto pisał o spuszczaniu oleju? Wypada zanabyć drogą kupna nowy korek zaślepiający a stary dać tokarzowi do przerobienia. Wytoczyć środek i w otwór wkleić krążek z pleksi. Będzie jak znalazł do sprawdzania poprawności zapłonu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 z tym spuszczaniem to był żart bo na obrazku wygląda jakby po prostu wykręcił korek i przykładał lampę Dziękuje za poradę już przynajmniej wiem w którą stronę działać, szkoda że prawdopodobnie korek-szybka nie zapewniający pełnej szczelności nie spełni zadania bo w jego stronę migiem skieruje się olej jeżeli już to musi być porządnie zrobione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 20 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2008 Poradziłem sobie bez kupowania żadnych korków :biggrin: dookoła otworu przykleiłem mocną taśmę dwustronną w szczeliny dałem troszkę silikonu i przykleiłem szybkę od magnetofonu Kasprzak, wzmocniłem taśmą izolacyjną i ta konstrukcja się sprawdziła nie wyciekło nic oleju :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.