Skocz do zawartości

Bandit 1200


Januszm
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeszcze raz zapytam, może ktoś zna odpowiedź?

Wcześniej podpiąłem się pod inny temat i prawie nikt mi nie odpowiedział :bigrazz:

 

W Borkach po pijaku skatowałem sprzęgło :icon_question:

Greedo wymienił mi przekładki oraz tarcze, po naprawie sprzęgło nie ślizga się, jest cichutkie jednak bierze dopiero jak wciśnie się dźwignie do samego końca, inaczej nie wysprzęgla, w czasie jazdy gdy silnik się rozgrzeje to śmierdzi przypalonym sprzęgłem (tak mi się zdaje). Problem strasznie mnie irytuje ponieważ do tej pory sprzęgło obsługiwałem dwoma palcami, teraz muszę dociskać klamkę do końca przy wbijaniu pierwszego biegu by zredukować kliknięcie, jak stoję na światłach to również muszę wciskać klamkę do końca bo inaczej czuję jak delikatnie silnik ciągnie. Czy sprężyny mają na to wpływ? Mogły przez przegrzanie stracić właściwości? Może coś innego to powoduje?

 

Pozdrawiam

januszm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko dodam jeszcze że było składane na mokro i dokręcane dynamometrem. Kosz był wyczyszczony z resztek sprzęgła, tak samo zabierak. Przekładki i tarcze w kolejności wg manuala. Sprężyny mierzone suwmiarką i mieściły się w granicach zużycia (nie pamiętam dokładnie ile do granicy miały).

Edytowane przez Greedo

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...