Januszm Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Jeszcze raz zapytam, może ktoś zna odpowiedź?Wcześniej podpiąłem się pod inny temat i prawie nikt mi nie odpowiedział :bigrazz: W Borkach po pijaku skatowałem sprzęgło :icon_question: Greedo wymienił mi przekładki oraz tarcze, po naprawie sprzęgło nie ślizga się, jest cichutkie jednak bierze dopiero jak wciśnie się dźwignie do samego końca, inaczej nie wysprzęgla, w czasie jazdy gdy silnik się rozgrzeje to śmierdzi przypalonym sprzęgłem (tak mi się zdaje). Problem strasznie mnie irytuje ponieważ do tej pory sprzęgło obsługiwałem dwoma palcami, teraz muszę dociskać klamkę do końca przy wbijaniu pierwszego biegu by zredukować kliknięcie, jak stoję na światłach to również muszę wciskać klamkę do końca bo inaczej czuję jak delikatnie silnik ciągnie. Czy sprężyny mają na to wpływ? Mogły przez przegrzanie stracić właściwości? Może coś innego to powoduje? Pozdrawiamjanuszm Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 (edytowane) Ja tylko dodam jeszcze że było składane na mokro i dokręcane dynamometrem. Kosz był wyczyszczony z resztek sprzęgła, tak samo zabierak. Przekładki i tarcze w kolejności wg manuala. Sprężyny mierzone suwmiarką i mieściły się w granicach zużycia (nie pamiętam dokładnie ile do granicy miały). Edytowane 11 Lutego 2008 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.