Zeet Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 Mam XT 600 i w przednich lagach mam zaworki (takie jak przy oponkach) do dobicia amorkow. Pytanie czy mozna dobijac zwyklym powietrzem np. z kompresora i do ilu???Ponadto w tylnym amorku tez mam taki zaworek pytanie jak wyzej.pzdrZeet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 (edytowane) Nie jestem pewien, ale wydaje mi sie, ze mozna uszkodzic amortyzator uzywajac kompresora do jego napompowania. Bardziej pewnym rozwiazaniem jest zakup specjalnej pompki do amortyzatorow (widywalem takie specjalne do amortyzatorow rowerowych. Niewiem jak w przednim, ale w tylnym amortyzatorze zapewne jest gaz wiec nabija sie go w jakims zakladzie lub w jakis nieznany mi sposob. Moja rada.Lepiej nie kombinuj z kompresorem. Tam potrzeba naprawde malego cisnieniaPozdrawiam Edytowane 8 Lutego 2008 przez Litrus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 przetrzep serwisowke, powinno to byc tam napisaneksiazka od mojego KLRa mowila, ze max 2,5 atm w lagach Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 umnie tez 2.5 atm, dobijam kompresorem , robie tzw strzal z pistoletu , najczesciej o ok 0.5 atm wzrasta wtedy cisnienie za klazdym takim strzalem, pompka reczna lub nozna tez mozna popmpowac .Co do tylniego to nie ruszaj wentla , jest tam nabity zapewne azot i pompuje sie go podcas regeneracji amorka, pozniej o nim zapominasz. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doctorrzadki Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 ja mam DR600 i też mam w przednich lagach zaworki, ale dawałem max 1.5 atm. wg mnie szkoda więcej z uwagi na uszczelniacze a i tak przy 1.5 atm. widelec był twardy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 zgadza sie , ja trzymam srednio 1 atm caly czas Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 mój ojczulek ma XT i tak można dobijać z kompresora, on ma taki specjalny "pistolecik". Ale ile tam trzeba mieć z przodu to nie wiem, bo nie mam dostepu teraz do tego sprzetu, a ja serwisówki nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.