rumburak Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 kurcze szykuje mi sie wymiana łancucha napedowego....niestety ceny łancuchów to trampka troszke dają po garach....mysle co by kupic łancuch na długosc tylko cholera nie wime jaki powinien byc typ plus ilosc ogniw.moze ktos mi z grubsza wytłumaczy..jakie są różnice o-ring; x-ring bo jestem skołowany....do tego jakies namiary na tanie łancuchy d.i.d-a...chyba byłby to najsensowniejszy wybór??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Jak łańcuchy to DID, jak zębatki to SunStar. Właśnie wymieniam u siebie napęd. Na http://www.africatwin.strefa.pl/ masz serwisówkę do TA i AT. Ja kupiłem 525V8, podstawowy dedykowany do AT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 (edytowane) Najtaniej per saldo wychodzi zestaw DID + zębatki Sunstar lub PBR.Najlepszy współczynnik koszt/przebieg. Edytowane 7 Lutego 2008 przez Tomek Kulik Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 (edytowane) Ale niestety mój DID stracił uszczelniacz na jednym z ogniw, sworzeń się zaczął mocno wycieraż i się łańcuch rozsynchronizował z zębatką :) . Kupiłem motocykl rok temu, zrobiłem 9kkm, łańcuch wyglądał na mocno zmaltretowany mimo tego iż był na środku skali więc nie było się co szczypać i kupiłem. Nie wiem co było bezpośrednią przyczyną utraty uszczelniacza... Łańcuchy DID'a uchodzą za wytrzymałe. Myślę, ze to wiek zniszczył gumki, bo motocykl długo stał. No i przy wymianie napędu możesz sobie serwis tylnego zawieszenia. Edytowane 7 Lutego 2008 przez wieczny student Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rumburak Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 cholera już przeszukuje tą serwisówe i własnie cosik nie moge namierzyc..opisu typu łancucha. w specyfikacjach czy przy wymianie powinienem tego szukac?...chyba wzrok juz nie ten...pijcie tylko zacne trunki!!! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Strona 161, dla Trampków jest 525V8 118 ogniw. A ten 525VH to nie wiem co to jest, nie spotkałem się. Może odpowiednik VM, mocniejszego od V8. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rumburak Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Strona 161, dla Trampków jest 525V8 118 ogniw. A ten 525VH to nie wiem co to jest, nie spotkałem się. Może odpowiednik VM, mocniejszego od V8. no dzięki za pomoc kolego....teraz tylko musze poszukac jakiegos taniego dystrybutora...i trza bedzie kaske wyłozyc!!! :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 No niestety napęd to jest pewna ilość kasy... A napęd - allegro, inne internetowe sklepy motocyklowe, ja kupiłem u chłopaków z http://www.autokompleks.pl/sklep/index.php . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rumburak Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 jeszcze tylko szybkie pytanie o-ring i x-ring jaka roznica z grubsza biorąc???? wsrod d.i.d- ów mam 2 modele: 525V ktory jest o-ringowy i 525VM x-ring...rozumiem ze do trampa brac ten drugi??? zresztą tu znalazłem jakis sklepik i są oba modele: http://motopasja.nazwa.pl/sklep/index.php?...uct&prod_id=216http://motopasja.nazwa.pl/sklep/index.php?...uct&prod_id=214 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Tutaj Ci pełnej informacji nie udzielę. Wiem tyle: VM to Xring, a V8 to nowsza wersja starego V Oringa. Nowość polega na tym, że uszczelniacze mają przekrój poprzeczny nie okrągły, a w kształcie "+". Czy można go zatem nazwać już Xringiem...? Nie mam zielonego pojęcia. Vm jest mocniejszy, ale spotkałem się z opiniami, ze jak już dokładać to kupić zVM2 (najmocniejsze 525) i o średnim VM nie mysleć. Ja kupiłem V8, podstawowy, bo jeżdżę czasem w terenie i po prostu szybciej zużywają się zębatki. Myślę, ze w przypadku TA i jego mocy V8 również się spiszie porządnie, a cena tego łańcucha na pewno będzie przystępniejsza nić VN, a tym bardziej zVM2 :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rumburak Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 stary wielkie dzieki za pomoc....masz jeszcze moze namiary na jakies tanie d.i.d - y? porównujac ceny z tą motopasją.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Oj nie wiem... Musisz sam poszukać. Nie znam cen internetowych bo wolę kupić w sklepie, który mam niedaleko i dostaję wszystko przed kupieniem do ręki. Nie ma sprawy :icon_evil:. A o dokładniejsze pytania to wal do chłopaków z forum Transalpa. Tam na pewno znajdziesz więcej wiadomości dotyczących ściśle Twojego modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.