rad3k Opublikowano 12 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2003 No wlasnie czynnosc niby prosta a jednak nie wiem jak sie za to zabrac :?Moglbym probowac zdjac to kolo, ale nie chce czegos uszkodzic - mam juz dosyc kombinowania. Jak to zrobic? Mam to wyciagnac na sile tzn. walic w to mlotkiem az wyjzdzie?Czy moze tam jest jakis gwint? Pozdrawiam,Radek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Rosa Opublikowano 12 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2003 1. Zdejmij blokadę :D.2. Poluzuj wszystkie śruby jakie trzeba, póki motocykl mocno stoi. Czyli będą to śruby mocujące zaciski, śruby trzymające ośkę, żeby się nie kręciła i samą ośkę trzeba poluzować.3. Podeprzyj motocykl w taki sposób żeby niczego nie połamać i żeby przednie koło uniosło się nad ziemię. Nie musi być wysoko.4. Zdejmij zaciski. W teorii powinno się je zaczepić na jakichś sznurkach żeby na przewodach nie wisiały. Do uznania.5. Odkręć ośkę. W niektórych sprzętach może być tam lewy gwint. Nie siłuj się jak nie idzie normalnie tylko spróbuj w drugą stronę.6. Zanim wyjmiesz ośkę sprawdż czy wszystko co potrzeba odkręciłeś. Napęd prędkościomierza itp.7. Wyjmij ośkę i koło. Tyle. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad3k Opublikowano 12 Listopada 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2003 Tak jak przypuszczalem nie ma w tym wiekszej filozofii. Poprostu chcialem sie upewnic bo nie bylem pewny czy przypadkiem nie naraze sie na niepotrzebne koszty :DDzieki Andrzej za szybka odpowiedz. Pozdrawiam,Radek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 12 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2003 4. Zdejmij zaciski. W teorii powinno się je zaczepić na jakichś sznurkach żeby na przewodach nie wisiały. Do uznania. po co? Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Rosa Opublikowano 12 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2003 A sam nie bardzo wiem. Moim zdaniem to bez sensu bo jak wytrzymują ciśnienia to i wiszenie powinny wytrzymać. Ale widziałem takie porady. O, już znalazłem. Chodzi o nierysowanie lakieru :D). Pamietałem tylko rysunek. Ważne że znalazłem dokładnie obfotografową procedurę zdejmowania koła. http://www.ironcreek.net/~bill/forkoil.htm Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 12 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2003 tzn chodziło mi wogule o to po co ściągać zaciski?jak u siebie wyjmowałem przednie koło (wymieniałem łożyska, centrowanie koła-naciąganie szprych, kilkukrotna pana) nie ściągałem zacisku Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredi Opublikowano 12 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2003 Poprostu bo w niektórych motocyklach (a może nawet w większości) do zdjęcia koła trzeba odkręcić zacisk. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad3k Opublikowano 12 Listopada 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2003 Wlasnie wrocilem z garazu :D Odkrecilem kolo , ale wczesniej musialem zdjac zacisk - niestety inaczej nie dalo rady. Pozdrawiam,Radek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.