loonasek Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 L-ki nie miały tych boczków pod kanapą... Ale za to licznik montowany na półce... a kij tam wie :) wyczyść to trochę to się okaże :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz87 Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 (edytowane) L-i miały liczniki w półce a pod koniec prod. w lampie. L-ki nie miały tych boczków pod kanapą... to fakt nie miały. Chwilkę myśląc to musi być rama z m06-z bo kolega pioter_qpz prawdopodobnie odczytał z tabliczki co to za sprzęt. Jak dla mnie składak m06-z,m06-z2,m06-L.. ale to zależy jak bardzo popili w fabryce :) Edytowane 25 Marca 2008 przez tomasz87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Gratulacje ale to raczej nie jest m06-z. Jak dla mnie jest to m06-L. Lub m06-z ze przednia zawiecha od m06 lub m06-L.Ps. Chętnie zamienię sie lub odkupie pokrywę sprzęgła z Twojej wsk. Widoczną na fotce :bigrazz:To może być M06Z - tylko ma lekkie braki (np. puszki z blachą akumulatora). Przód jest ewidentnie przeszczepiony ze starszego modelu (poza kołem), i chyba komuś przeszkadzało koło zamachowe, bo odnitował i zamontował samą krzywkę :) Ale - i tak jest fajna ta Wuecha - gratuluję zakupu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 (edytowane) To jest WSK M06Z1 ! Znam tylko jednego czlowieka ktory posiada tez taki model. Kiedys widzialem jeszcze jedna Z1 na alledrogo. Podobno jest to rzadki egzemplarz. WSK ma przeszczepiony przod od WFM.http://img503.imageshack.us/img503/3973/dsc00295lw7.jpgPrzednia lampa, a dokladnie klosz jeszcze sie z takim nie spotkalem czy to WFM czy WSK ?http://img514.imageshack.us/img514/6043/dsc00288ho4.jpgKluczyk stacyjki tez jest bardzo ciekawyhttp://img406.imageshack.us/img406/4180/dsc00287ym4.jpgLicznik w polce WFM i tez inny z jakimi sie spotykalem do tej pory, srebrny cyferblat i czarna dluzsza strzalka.http://img155.imageshack.us/img155/1192/dsc00286bg8.jpgDla porownania licznik z mojej eks WFMhttp://img86.imageshack.us/img86/4774/wfm19va6.jpgGumy kierownicy sa kolru niebieskiego i to tez pierwsze widze :icon_mrgreen: http://img142.imageshack.us/img142/8479/dsc00292ba0.jpg Hehe Paolo a z tym kolem zamachowym to nie wiem co to za patent ? Siedzi sama krzywka, styki, kondensator a pod bakiem wsadzona cekwa.http://img505.imageshack.us/img505/7308/dsc00280sv7.jpghttp://img505.imageshack.us/img505/2190/dsc00281bp9.jpg Duzy plus ze do WSKi mam dowod rejestracyjny (wyrejestrowany w 76r.) Wiem jeszcze, ze oryginalne malowanie tej Z1 bylo wisniowe z duzym kremowym polem na baku (to z wiadomosci poprzedniego wlasciciela) a pozniej wnuki przemalowali ja tak jak widac :icon_mrgreen: Co do przodu i puszek bocznych,moze jeszcze sie znajda, poprzedni wlasciciel ma poszukac tych rzeczy. Edytowane 26 Marca 2008 przez pioter_gpz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz87 Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 (edytowane) o jest WSK M06Z1 ! Znam tylko jednego czlowieka ktory posiada tez taki model. Kiedys widzialem jeszcze jedna Z1 na alledrogo. Podobno jest to rzadki egzemplarz. To juz znacz 2-ch :bigrazz: Posiadam wsk m06-z 1961r. Jak dla mnie to najladniejsza wsk. Te dostojne powywijane blotniki :)mmm.. Kluczyk stacyjki tez jest bardzo ciekawyTen kluczyk to chyba nieporozumienie.Straszne paskudny :)Gumy kierownicy sa kolru niebieskiego i to tez pierwsze widze eek.gif Moze to jakas wersja na 30lecie przedszkola :icon_razz:Hehe Paolo a z tym kolem zamachowym to nie wiem co to za patent ? Siedzi sama krzywka, styki, kondensator a pod bakiem wsadzona cekwa.Poprostu tunning :biggrin: gosc smigal dotad az padl akumulator.Pewnie sie wkrecala do 8tys. a na jalowym min. 2000zeby nie zgasla. :D http://allegro.pl/item335267883_wsk_m06_z_...lny_lakier.htmlMysle,ze to egzemplaz na ktorym mozna sie wzorowac. Chociaz bak jest chyba od wfm nie od wsk. Pod wlewem paliwa ma jakies mocowanie?:/Jeszcze tak patrze,ze ta z allegro ma kruciec i filtr pomiedzy puszkami a Z-i nie mialy krucca i filtr taki okragly. Edytowane 26 Marca 2008 przez tomasz87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 witam no dobra Pany to jak to w końcu było czym się różniła WSK M06Z od M06Z2 czy to może to samo ??ja mam M06 Z2 wprawdzie niekompletną ale mam :) i na tabliczce znamionowej pisze M06Z2 moja Wsk jest z 1963 rokupzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz87 Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 witamno dobra Pany to jak to w końcu było czym się różniła WSK M06Z od M06Z2 czy to może to samo ??ja mam M06 Z2 wprawdzie niekompletną ale mam icon_razz.gif i na tabliczce znamionowej pisze M06Z2 moja Wsk jest z 1963 rokupzdr niczym :) na 90%. Jedynie latami produkcji. WSK M06-Z -1959-1964 WSK M06-Z2-1959-1967 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 To juz znacz 2-ch :biggrin: Posiadam wsk m06-z 1961r. Jak dla mnie to najladniejsza wsk. Te dostojne powywijane blotniki :)mmm.. Tomek my sie chyba nie rozumiemy :) ja pisze o M06 Z1 a ty piszesz mi o M06Z. Co masz dokladnie wybite na tabliczce? Samo Z czy Z1? A co do kluczyka, gum kierownicy i reszty moze niech wypowie sie ktos co cos wiecej moze powiedziec :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz87 Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 (edytowane) ja pisze o M06 Z1 a ty piszesz mi o M06Z.Ja myslalem,ze to to samo . zaraz postaram sie sprawdzic. Ale nie bedzie to latwe to akurat w tym miejscu ojciec chlapna farba plame :/ Jestem zszokowany :) mam z2. na tabliczce jest napisane M06 - Z2 Edytowane 26 Marca 2008 przez tomasz87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszkalisz Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Kiedys kupiłem w 3 skrzynkach po pomidorach motor CZ 175 i pokazałem zonie zakup to sie nieodzywała do mnie przez pare dni ale warto było bo miałem zajęcie przez rok .Warto stare klamory przywracać do życia bo cieszy człowieka fakt że po trudzie i wysiłku cos odpali i ładnie wyglada,a na zlotach czy imprezach ludzie wiecej podziwiaja weterany niz armatury i to cieszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 he he trzeba będzie zaczerpnąć informacji bo lekko sie zbaniowałem tymi Z-etkami :eek: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz87 Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 (edytowane) he he trzeba będzie zaczerpnąć informacji bo lekko sie zbaniowałem tymi Z-etkami icon_razz.gifpzdrChyba nie Ty jeden :biggrin: Mnie sie caly czas wydawalo.ze wszystkie Z-i maja blotniki glebokie z wywinieciem a czasto widac z prostymi plytkimi :eek: Jak dla mnie nie ma czegos takiego jak model XY. Jesli w fabryce zabraklo blotnika kranika czy tam czegos to brali z innych modeli bo produkcji nikt nie zatrzymywal bo po co :flesje:. wsk m06-z z poniedzialku mogla sie roznic od wskm06-z z piatku :bigrazz: takie moje zdanie Edytowane 26 Marca 2008 przez tomasz87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 wsk m06-z z poniedzialku mogla sie roznic od wskm06-z z piatku :D takie moje zdanieTak było z ruskami - a i Junaki miały lekkie różnice (np. bak przesunięty do tyłu), ale podejrzewam, że przy WSK "serii Z" nie było tak, że zakładali jakieś inne błotniki (bo akurat takie mieli w magazynie). Ten model, z tego co pamiętam, był trochę droższy od podstawowego, także raczej nie pozwalano sobie na jakieś takie "ekstrawagancje"; A co do tej krzywki - to znam ten patent;Kiedyś odpalaliśmy tak kolegi Osę, zanim dorwaliśmy proste koło zamachowe z dobrym wiatrakiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 27 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2008 A co do tej krzywki - to znam ten patent;Kiedyś odpalaliśmy tak kolegi Osę, zanim dorwaliśmy proste koło zamachowe z dobrym wiatrakiem...To moze sprobuje na tym patencie odpalic silniczek, bo caly kreci sie elegancko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.