Guzik Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Witajciezauwazylem ostatnio dziwny objaw w mojej wypasionej furze: po przelaczeniu na benzyne (z gazu) po dodaniu gazu traci moc, silnik wpada na wysokie obroty i "wyje".w dodatku dzwiek silnika juz nie jest taki miekki a bardziej ostry przy normalnej jezdzienei wiecie co to moze byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Hmm, chyba się popsuł :) A na serio: http://www.auto-swiat.pl/poradnik_aktualno...,Artykul-15928/ http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=26250 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 wiele jest napisane w tych postach. j stawiam na przytartąpompę paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik Opublikowano 5 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 na razie problem nie wystapil ponownie i jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisterBIG Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 ja stawialbym na zbyt dużą mieszankę, zmień filtr powietrza i skręć gaz. Może membranę w parowniku trzeba wymienić (średnio co 60.000 km) i leje cieklym gazem. Jak przełączysz na benzynęto w kolektorze cały czas gaz a jak zabryzgane ciekłym to odparowuje i wtedy z benzyna zbyt duza mieszanka, dlatego wyje i wysokie obroty. Po chwili powinno sie uspokajać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik Opublikowano 5 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 ja stawialbym na zbyt dużą mieszankę, zmień filtr powietrza i skręć gaz. Może membranę w parowniku trzeba wymienić (średnio co 60.000 km) i leje cieklym gazem. Jak przełączysz na benzynęto w kolektorze cały czas gaz a jak zabryzgane ciekłym to odparowuje i wtedy z benzyna zbyt duza mieszanka, dlatego wyje i wysokie obroty. Po chwili powinno sie uspokajać. zdarzylo mi sie to tylko razsamochod 3 tyg temu byl na wymianie filtra i regulacji gazu wiec to chyba nie to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik Opublikowano 22 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 moze faktycznie problemem byl filtr gazu. jezdzil potem poprawnieale teraz mam inny problem.pojechalem na wakacje. do Tallinna i z powrotem. w sumi 2200 km. w drodzi powrotnej zauwazylem ze silnik na postoju wydaje dziwne dzwieki. jak dizel. jakby cos sie w nim telepalo.ale nie ma zadnych innych objawow. nia stracil mocy, nie grzeje sie. a nawet mam wrazenie ze grzeje sie mniej. totez wukluczylem opcje ze ktorys cylinder nie pali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Takie cykanie? jak by obroty skakały? u mojego wujka bylo to samo okazalo sie ze na walku rozrzadu poszła jedna krzywka(?) tzn wyrobiła sie i stukało w dzwigienki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik Opublikowano 22 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 nie. nie cykanie. takie dzwieki jak przy zjechanym juz wydechu, raczej gluche. slychac je jak stoje. lub prawie stoje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy76 Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 czyli co tłucze coś? może wydech się wyczepił z gumy i hałasuje Cytuj pis(s) off🦆 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sadriss Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 jeśli dźwięki jak stary diesel to może przekręciłeś panewkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIL Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Mówiłem Ci Guzik, żebyś nie zakładał gorszych opon na tył. Jakbyś posłuchał to byś teraz nie miał problemów :clap: :) Cytuj Ludzi sie hoduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik Opublikowano 25 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2008 he he heoponki sie sprawuja dobrze a felerem okazala sie pompa wodna :icon_biggrin: lozysko sie posypalo. a brak objawow dla pracy silnika spowodowany byl tym ze wszystki trzymalo sie na uszczelce. niezla mine zrobil majster jak mu powiedzialem ze na tym roztelepaniu zrobilem 1000 kmusterka usunieta. koszt 200 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.