Izzy-MM Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 (edytowane) Zapraszam do zapoznania się z naszym zdaniem o tym maxi skuterze :icon_question: LINK Czekam na komentarze i opinie. Edytowane 24 Stycznia 2008 przez Izzy-MM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GT 80 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Łączy w sobie wady skutera i motocykla. jak dla mnie idea budowania maxi skutera mija się z celem. Ja osobiście skusiłem się na zakup skutera tylko po to, aby sprawnie przemieszczać się między katamaranami w godzinach szczytu. Ta Majesty raczej nie będzie w stanie zapewnić takiej zwinności i mobilności w godzinach szczytu. Ja jestem na: nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 praktycznie to samoc co burgman250 i 400 które miały niegorsze silniki na świecie.najczęstrza usterka to urwanie korbowodu , luzb zawieszenie sie zaworu które jednoznacznie kwalifikowaały go na surowce wtórne.. nigdy w życiu nie kupiłbym suzuki burgmana drugi raz. bardzo wygodnie sie jeździ ale tylko w trasie...jestem na nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raq Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Łączy w sobie wady skutera i motocykla. .....tylko po to, aby sprawnie przemieszczać się między katamaranami w godzinach szczytu. Ta Majesty raczej nie będzie w stanie zapewnić takiej zwinności i mobilności w godzinach szczytu. Ja jestem na: nie.na wartość pojazdu składa się wiele elementów i sprowadzanie jakiejkolwiek oceny do jednego parametru potrafi zdyskwalifikować nawet najlepszy sprzęt. "..żeby sprawnie poruszać sie po zatłoczonym mieście to tylko 50-ka, bo każdym innym to niemożliwe..."i takie zdanie na pewno sie trafi. tak samo jak porównać niepraktyczność motocykla w porównaniu do dachu "puszki".nie mniej jednak, jeśli kierujesz się zasadą, że wybierasz sprzęt tylko na podstawie jednej cechy, która akurat w danym momencie jest najważniejsza, to pewnie często "udaje" sie dokonywać nietrafionych wyborów.można np. napisać, że najnowsza R6 nie nadaje się do sportu. dlaczego? - ano dlatego, że po 15minutowej jeździe po torze klamka hamulca "wpada". w końcu "gumiak" w sportowym sprzęcie to całkowita porażka - wręcz niebezpieczne. oczywiście bzdura - jednak biorąc pod uwagę tylko taki parametr - ma sens. praktycznie to samoc co burgman250 i 400 które miały niegorsze silniki na świecie.najczęstrza usterka to urwanie korbowodu , luzb zawieszenie sie zaworu które jednoznacznie kwalifikowaały go na surowce wtórne.. nigdy w życiu nie kupiłbym suzuki burgmana drugi raz. bardzo wygodnie sie jeździ ale tylko w trasie...jestem na nie. topic jest o Yamaha nie Suzuki.zauważ też, że wiele motocykli ma ta samą moc - a walory, czy przeznaczenie/przydatność do konkretnych zastosowań skrajnie różna. a ocena moto na podstawie tego ,że ma PODOBNĄ moc do innego pojazdu jest mocno naciągana."..Trabant i Mercedes - w końcu oba to samochody - miałem trabanta - po prostu lipa. Mercedes również jest niemiecki, wiec też jestem na nie ;)..." :) :) :) ps.jakoś nie widzę porównania ;)AN 250 - 24,5 NmAN 400 - 32 NmYP 400 - 37 Nm :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.