piotre Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 (edytowane) Każdy silnik ma zakres obrotów w którym najmniej pali... (na tych obrotach jest najbardziej efektywny)Jeżeli będziemy go piłować ponad obroty optymalne lub mulić będzie więcej palił. Edytowane 24 Stycznia 2008 przez piotre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakardi Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 żeby zmniejszyć spalanie to mażna też kupić nowy gaźnik. Jeżeli stary już ma dużo "najechane" to pali więcej niż nowy :smile:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 żeby zmniejszyć spalanie to mażna też kupić nowy gaźnik. Jeżeli stary już ma dużo "najechane" to pali więcej niż nowy .gaźnik sie nie zużywa tylko dysze?(nie mówiąc o wycieraniu sie przepustnicy która zakłuca prace silnika)Wiec nie mozna silnik "mulic" tylko trzeba krecic do najwiekszego momrntu obrotowego No a jak Ci sie nie uda to zmien moto na 49 ccm 4T ;Dzgadzam sie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brxYZ Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Mniej spali , jak mniej bedziesz jezdził ? :) <Lol2> ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.