Kass Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 (edytowane) Niebawem zbiorę pieniądzę i będę chciał kupić motor, najbardziej jestem nastawiony na B12 tylko nie jestem pewien co do spalania wszędzie mówią i piszą różne zdania że pali albo od 6.5 do 7.5 a inni że spalanie nie zchodzi poniżej 8L/100km co jest reoche przerażające dla mnie... czy to prawda?? Aha i jeszcze jedno czy ze sportowym tłumiekiem motor będzie palił więcej? Edytowane 3 Czerwca 2010 przez Kass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Rozregulowany będzie palił ponad 8l. Jednak w temacie Bandita można poczytać o spalaniu 6L przy delikatnej jeździe. Moja opinia jest taka. Pieniędzy wiele nie masz, a na późniejszą eksploatację też będziesz musiał odliczać każdą złotówkę, nie pchaj się więc w coś czego możesz nie pociągnąć. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Maxymalna 120 km/h bez odkręcania, spalanie .... 4,8 L/100km .... Bandit 1250 SA :biggrin: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Niebawem zbiorę pieniądzę i będę chciał kupić motor, najbardziej jestem nastawiony na B12 tylko nie jestem pewien co do spalania wszędzie mówią i piszą różne zdania że pali albo od 6.5 do 7.5 a inni że spalanie nie zchodzi poniżej 8L/100km co jest reoche przerażające dla mnie... czy to prawda?? Aha i jeszcze jedno czy ze sportowym tłumiekiem motor będzie palił więcej? B12 , może spalić , ale nie musi . Pierwsze to co napisal Vatzegue (jak bedzie rozbełtany gaźnikowo to trzymaj sie za kieszeń :icon_mrgreen: ) , a druga to ciężar Twojej prawej reki . Może spalic 6L , (spokojnie zejde do 6L jesli chcę , glownie trasa i predkość przy której można podziwiać otaczającą nas przyrodę ) , ale częściej nie chcę :buttrock: :icon_twisted: i pali mi wtedy ... powiedzmy troche wiecej :icon_rolleyes: Sportowy tłumik + kilka szczegółów , które przydało by się zrobić żeby to miało "ręce i nogi" , nie zawsze powoduje wzrost spalania , ale to dłuższy temat , (żeby nie dublować) poszperaj w dziale mechaniki tam było sporo o tym . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 (edytowane) Mam prośbę. Jakoś nie pasuje mi nazywanie np. zacnego Bandita 1200 "motorem". To jest MOTOCYKL. Posługujmy się odpowiednią nomenklaturą. Tak jak przystało na FM. Latałem trochę dużym B i w mieście i po trasie. Przy bardzo spokojnej jeździe wynik był zadowalający. Spalanie poniżej 6l ale to była bardzo męcząca jazda :D. Po mieście ciężko zejść poniżej 7l. Niestety te 4 gary o pojemności 1200ccm muszą spalić, co do tego nie ma wątpliwości. Jeżeli takie spalanie plus jeszcze inne koszty eksploatacyjne Ciebie Kass przerażają to celuj w coś w przedziale 600-750ccm. Wyszukajka w kwestii wyboru motocykla jak i w innych kwestiach bardzo pomoże :bigrazz: Pozdrawiam Edytowane 4 Czerwca 2010 przez rebel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 Mam prośbę. Jakoś nie pasuje mi nazywanie np. zacnego Bandita 1200 "motorem". To jest MOTOCYKL. Posługujmy się odpowiednią nomenklaturą. Eeee tam. Jużeśmy to przerabiali. Motorem można nazywać motocykl i jest to po polsku :flesje: Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 (edytowane) ale bandziorny temat sie rozrósł! widać że te "motocykle" lubią się ze swoimi właścicielami i o to chodzi... za sprawa m.in. Guti'ego i kylo (temat: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...pic=128541&hl=) moim obiektem zainteresowań stał sie B600N, w miejsce VX800 na ktorym mógłbym sie troche przejechać bo charakterystyka sprzęta w zupełności mija sie z moimi upodobaniami i oczekiwaniami, wielkie dzięki Panowie! Edytowane 7 Czerwca 2010 przez FhissT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madcat_84 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Witam, mam pytanie, jestem świeżo upieczonym, szczęśliwym posiadaczem Bandziora 600N z 95r, wszystko jest generalnie w porządku, jest jednak mały szkopuł - otóż wysiada mi bez przerwy bezpiecznik oznaczony jako 'signal' czyli ten od kierunków, obrotomierza, kontrolki biegu jałowego i, co najgorsze, światła stopu. Poprzedni właściciel wiedział o tym, poinformował mnie lecz nie wiedział gdzie może tkwić przyczyna tego stanu rzeczy. Póki co wożę pod siedzeniem miesięczny zapas bezpieczników, wkładam 30A zamiast 15, ale i tak wysiada na większej hopce, na podjazdach i przy ostrzejszym hamowaniu. Jakieś pomysły, co to może być? A góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Okrop Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 .... wkładam 30A zamiast 15, ale i tak wysiada na większej hopce, na podjazdach i przy ostrzejszym hamowaniu. Jakieś pomysły, co to może być? A góry dziękuję. 1)wkladaj 15A poniewaz nie zmieniles zarowek na mocniejsze, nie wpinasz tam czajnika itd. krotko mowiac bezpiecznik najprawdopodobniej przepala sie od zwarcia i NA SZCZESCIE przepali sie prawie kazdy samochodowy. Masz szczescie ze sie przepala bo inaczej moglby wystapic pozarz instalacji elektrycznej. (na szczescie nie przy chwilowych zwarcviach ale...) 2) najprawdopodobniej gdzies ze starosci przetarla sie oslona na kablu i zwiera do masy, sprawdz jak biegnie wiazka, czy nigdzie nie byla "robiona" czy nie jest przetarta lub nienaturalnie zagieta/przycisnieta, w najgorszym przypadku trzeba bedzie recznie sprawdzic cala wiazke i kazdy wtyk. Kwestia wybojow, podjazdow itd wydaje sie potwierdzac kwestie ze w wyniku pracy materialow w nieodpowiednich warunkach czasami wystepuje zwarcie - trzeba je zlokalizowac, a to moze nie byc zbyt latwe. to jest moje skromne zdanie. powodzenia!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madcat_84 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Tak zrobię, tyle że na to potrzebuję czasu, a z tym ostatnio najgorzej. Co do tych bezpieczników, 30A wytrzymuje zdecydowanie najdłużej, więc nie wiem... Mam spokój przez jakiś czas dzięki temu. W każdym razie dzięki za radę, faktycznie - muszę łopatologicznie sprawdzić całą wiązkę :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 ale bandziorny temat sie rozrósł! widać że te "motocykle" lubią się ze swoimi właścicielami i o to chodzi... za sprawa m.in. Guti'ego i kylo (temat: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...pic=128541&hl=) moim obiektem zainteresowań stał sie B600N, w miejsce VX800 na ktorym mógłbym sie troche przejechać bo charakterystyka sprzęta w zupełności mija sie z moimi upodobaniami i oczekiwaniami, wielkie dzięki Panowie! E tam , nie ma za co . Kupuj coś i jazda bo sezon w pełni :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Okrop Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Tak zrobię, tyle że na to potrzebuję czasu, a z tym ostatnio najgorzej. Co do tych bezpieczników, 30A wytrzymuje zdecydowanie najdłużej, więc nie wiem... Mam spokój przez jakiś czas dzięki temu. W każdym razie dzięki za radę, faktycznie - muszę łopatologicznie sprawdzić całą wiązkę :/ zachecam zebys znalazl ten czas. Kumplowi zapalila sie GPZ'a w trakcie jazdy jak zsiadl to tylko podgasil plecak ktory zaczal sie zajmowac....motocykl splonal oczywiscie - ktos tram sie pojawil z samochodowa gasnica ale chyba niewiele to dalo... dodam ze wczenisje nie chwalil sie klopotami z elektryka :P to tak w ramach motywacji to nieignorowania, a nie przyzwyczajania sie do mocniejszego bezpiecznika ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madcat_84 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Pogrzebałem trochę i doszedłem do wniosku że temat mnie przerasta ;p A właściwie moje możliwości czasowe - jutro oddaję Bandziora do elektryka. BTW, ile powinna kosztować taka naprawa, gość powiedział, że 'w 250 powinno się zamknąć', ale coś czuję że to niezła przesada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Pogrzebałem trochę i doszedłem do wniosku że temat mnie przerasta ;p A właściwie moje możliwości czasowe - jutro oddaję Bandziora do elektryka. BTW, ile powinna kosztować taka naprawa, gość powiedział, że 'w 250 powinno się zamknąć', ale coś czuję że to niezła przesada. Bo zazwyczaj tak jest, że płaci się nie za robotę a za wiedzę jak tego dokonać. Gość swoją wiedzę wycenił na 250 PLNów. Skoro to za drogo to poszukaj kogoś z mniejszą wiedzą ale z większymi chęciami :biggrin: Posłuchaj się rady Okropa. Zwiększanie wartości bezpieczników to droga w złym kierunku. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madcat_84 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 No i kolejna sprawa - pierwsza przejażdżka na deszczu i przykre odkrycie.. Silnik się dławi, gaśnie na światłach itp... Gdzie szukać przyczyny? Co do bezpieczników - oczywiście przetarta wiązka i spięcie w okolicy reflektora, zapłaciłem 150 ostatecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.