KLAUDIUSZ Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 A mi sie wydaje że ten ze Szczecina to ten sam co z Lublina :icon_eek: No ale moge sie mylic:) Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serpente Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 A mi sie wydaje że ten ze Szczecina to ten sam co z Lublina :biggrin: No ale moge sie mylic:)To na pewno inny. Ten z Lublina był zarejestrowany w kraju, był to rocznik '96 i nie miał uchwytów dla pasażera.Można sie pomylić :) temten to tez byl czerwony bandit 600 :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibik Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Witam,a jak temat zlotu banditowców w tym roku?myślicie coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wosiek Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Witam Panowie.Jestem po swojej pierwszej jeździe, po kilkunastu latach przerwy :P a moją wybranka jest jak już wcześniej pisałem Banditka.W związku z tym że ogólnie mam mało czasu na dochodzenie do wszystkiego metodą prób i błędów a wystąpiły u mnie małe usterki poproszę o podpowiedzi. Czy ktoś może wie jaka może być przyczyna, że wskaźnik paliwa pokazuje mi cały czas rezerwę mimo że nalalem do pełna. Może chociaż ktoś kiedyś demontował zbiornik i podpowie mi gdzie są podłączone przewody od czujnika. W jakiej pozycji powinien być ustawiony kranik tak abym wiedział kiedy kończy mi się paliwo (teraz wskaźnik błędnie wskazuje) i wrazie czego żebym mógł przełączyć na rezerwę. Teraz pokrętło mam w pionie. Jak ustawia się zegarek? Jak sprawdza się naciąg łańcucha, rozumiem że po naciśnięciu powinien się uginać ale ile? Co do lamp przednich, obejrzyjcie tego Bandita. chodzi mi o ostatnie zdanie opisu:"URZĄDZENIE UMOŻLIWJAJĄCE ZAPALENIE OBYDWU LAMP W TRYBIE ŚWIATEŁ MIJANIA" http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M626397 Może ktoś coś słyszał o takim urządzeniu? Co do zlotu.Z tego co się orientuję 20maja w Częstochowie oficjalnie rozpoczynamy sezon Mszą Mś. Może koledzy z okolic Poznania wybierzemy się tam całą ferajną :P Pozdrawiam Wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serpente Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Ma ktoś może Manuala do Bandita 600 S rok 96 ?Będę wdzięczny za przesłanie na maila : [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziqz-tr Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Poszukaj na tych stronach: http://www.carlsalter.com/motorcycle-manuals.html http://groups.google.be/group/no.alt.motor...910da3ade?hl=nl http://www.motorosok.hu/szervizkonyvek/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serpente Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Dzięki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondorio Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Witam Panowie.Jestem po swojej pierwszej jeździe, po kilkunastu latach przerwy :D a moją wybranka jest jak już wcześniej pisałem Banditka.W związku z tym że ogólnie mam mało czasu na dochodzenie do wszystkiego metodą prób i błędów a wystąpiły u mnie małe usterki poproszę o podpowiedzi. Czy ktoś może wie jaka może być przyczyna, że wskaźnik paliwa pokazuje mi cały czas rezerwę mimo że nalalem do pełna. Może chociaż ktoś kiedyś demontował zbiornik i podpowie mi gdzie są podłączone przewody od czujnika. W jakiej pozycji powinien być ustawiony kranik tak abym wiedział kiedy kończy mi się paliwo (teraz wskaźnik błędnie wskazuje) i wrazie czego żebym mógł przełączyć na rezerwę. Teraz pokrętło mam w pionie. Jak ustawia się zegarek? Jak sprawdza się naciąg łańcucha, rozumiem że po naciśnięciu powinien się uginać ale ile? Co do lamp przednich, obejrzyjcie tego Bandita. chodzi mi o ostatnie zdanie opisu:"URZĄDZENIE UMOŻLIWJAJĄCE ZAPALENIE OBYDWU LAMP W TRYBIE ŚWIATEŁ MIJANIA" http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M626397 Może ktoś coś słyszał o takim urządzeniu? Co do zlotu.Z tego co się orientuję 20maja w Częstochowie oficjalnie rozpoczynamy sezon Mszą Mś. Może koledzy z okolic Poznania wybierzemy się tam całą ferajną ;) Pozdrawiam Wszystkich witam kolege, tez niedawno kupilem bandziora 1200 S i z tego cow eim to : 1 naciag lancuha ma miec okolo 20-30 mm luzu 2 kranik masz dobrze ustawiony, bo na dol jest rezerwa( przynajm,niej u mnie tak jest) 3 a z zegarkiem to nie pam ietam bo sam dlogo do tego dochodzilem wiec narazie tylko tyle ci moge pomoc wiec pozdrawiam przyjemnosci z jazdy :) Kondon :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin2 Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Jak ustawia się zegarek? musisz wcisnąć dwa przyciski na raz, zegar powinien pulsować i wtedy ustawiasz go Teraz pokrętło mam w pionie jeśli strzałką w dół to ok, jeśli strzałka do góry to jest przełączone na rezerwę przestaw i będzie ok (jeśli zbiornik pełny) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
~Lukas Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Witam banditowcy ;) Co sądzicie o tym moto? http://allegro.pl/show_item.php?item=328180051 Na pierwszy rzut oka widać malowaną stopke boczną i centralną, ale może to nic nie znaczy? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olsen Opublikowano 14 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Witam banditowcy :icon_razz: Co sądzicie o tym moto? http://allegro.pl/show_item.php?item=328180051Rok produkcji 1997 Przebieg [w km] 39000 :wink: Cytuj Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urbi233 Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Witam wszystkich Banditowców :crossy: jestem szczesliwym posiadaczem Bandita 400 i chciałbym się czegoś więcej o nim dowiedzieć na co zwracać uwage co ile czasu zmieniać olej jak dolewa sie i co ile czasu dolewa sie plyn do chlodnicy jak najlpeiej palic jak jest zimny bo moj dlugo kreci dosyć jak jest zimny i nie wiem czy to w mojim tak tylko czy we wszystkich ? I rózne tego rodzaju ciekawostki . :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAAX Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 WitamMoze zaczne od tego, ze jak sprzedajacy pisze ten moto jest z angli. I tu wlasnie pies pogrzebany, choc nie do konca. Mianowicie chodzi o to, ze tutaj (w angli) bardzo czesto motocykle sa trzymane na zewnatrz, poprostu nie sa garazowane. I na wiekszosci (a przynajmniej tych starszych jak ten) jest rdza, odpryski. Praktycznie na wszystkich jest tego pelno. Oczywiscie tez z tego wzgledu, ze tu ludzie takie motocykle traktuja jako pojazd do codziennej eksploatacji, na dojazdy do roboty itp. Jezdza nimi codziennie niezaleznie od pogody, czy snieg czy deszcz. Autentycznie sa ludzie co jezdza zawsze, zimy sa lagodne i to temu sprzyja. Asfalt jest zawsze sypany sola jak tylko temperatura zbliza sie do 0 stopni celcjusza, a ludzie naginaja po tej soli. Wiele tych motocykli traktuje sie jako normalny sprzet, a nie weekendowe moto, dla przyjemnosci. Bandit 600 nalezy do jednej z najtanszych grup ubezpieczeniowych i dlatego jest tu tak popularny. Wystarczy popatrzec jak ludzie teraz to ciagna do PL. Co do stanu technicznego to raczej tutaj nie ma zadnych przekretow, jesli cos jest nie tak nie przejdzie MOTu (u nas to przeglad), jak to mowia wytkna kazda srobke. Przebiegi sa prawdziewe, tu nikt sie raczej nie bawi w takie rzeczy (przekrecanie). Musi wszystko grac by jezdzic. Wiec nie ma co sie dziwic, mogla byc malowana stopka boczna lub centralna. A i jeszcze jedno na zdjeciach wygladaja o wiele lepiej niz w rzeczywistosci. Znam ten problem z doswiadczenia. Sam naginam tutaj banditem. Ogladalem ich troche i ostatecznie na moim tez jest troche rdzy tu i owdzie. Mam z czym sie pobawic w wolnych chwilach, hehe. Powiem tak, jesli bylby to stan super ekstra to nie byla by taka cena. A za takie pieniadze jak ten sie ceni (oczywiscie po odliczeniu transportu, itp) takiego sie nie dostanie. Trzeba naprawde sie starac i to trwa. Podkreslam jeszcze raz, ze chodzi glownie o wyglad wizualny, zawsze jest co zrobic. Czasem oczywiscie zdazy sie jakis "skundlony szczur", lepiej na to nie trafic. Tu by kupic motocykl naprawde dopieszczony (chodzi oczywiscie o wizualny wyglad) to trzeba tez dac odpowiednia sume. Tak jak w PL. Sa maniacy i ci co poprostu dbaja o detale. A angole slyna z tego, ze wszystko im jedno i lubia "syf" i brud. Im to nie przeszkadza.Obejrzec zawsze warto by moc sie wypowiedziec i zebrac doswiadczenie.Pozdrawiam i udanych zakupow. Witam banditowcy :crossy: Co sądzicie o tym moto? http://allegro.pl/show_item.php?item=328180051 Na pierwszy rzut oka widać malowaną stopke boczną i centralną, ale może to nic nie znaczy? Pozdrawiam~LUKAS: Czytaj powyżej bo sie pomylilem i nie wyslalem odpowiedzi do Ciebie, heheh. Rok produkcji 1997 Przebieg [w km] 39000 :icon_razz:Kolego dobrze popatrz na zdjecia motocykla. To licznika, tam jest ok 22.000 mil. Gosc poprostu przeliczyl to na km i dlatego tyle napisal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonstar Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 Kolego dobrze popatrz na zdjecia motocykla. To licznika, tam jest ok 22.000 mil. Gosc poprostu przeliczyl to na km i dlatego tyle napisal. doskonale o tym wiemy , a mina nie ma związku przeliczeniami cyferek a raczej śmiesznej ilosci w 11 letnim motocyklu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meander Opublikowano 15 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2008 doskonale o tym wiemy , a mina nie ma związku przeliczeniami cyferek a raczej śmiesznej ilosci w 11 letnim motocyklu. Witam! Jeżeli chodzi o przebieg, to jak najbardziej trzeba być ostrożnym w ocenie stanu licznika, ale tu nie ma reguły. Kupiłem na wiosnę w 2007 roku Bandytę 600S z przebiegiem 15 000 km. Tak tak! 15 000.Motocykl z 1998r.Pewnie bym nie uwierzył, gdyby nie fakt że to moto od bliskiego znajomego mojego przyjaciela.Z książką serwisową pieczętowaną co rok, lub półtora itp.Chłopak robił na nim 1000 - 2000 rocznie. Jednak sprowadzany moto jest zawsze obarczony podejrzeniami.Dobrze by mu było sprawdzić stopień sprężania, miałbyś pojęcie jak byl eksploatowany. pozdrawiammeander Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.