Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

A mi sie wydaje że ten ze Szczecina to ten sam co z Lublina :biggrin: No ale moge sie mylic:)

To na pewno inny. Ten z Lublina był zarejestrowany w kraju, był to rocznik '96 i nie miał uchwytów dla pasażera.

Można sie pomylić :) temten to tez byl czerwony bandit 600 :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie.

Jestem po swojej pierwszej jeździe, po kilkunastu latach przerwy :P a moją wybranka jest jak już wcześniej pisałem Banditka.

W związku z tym że ogólnie mam mało czasu na dochodzenie do wszystkiego metodą prób i błędów a wystąpiły u mnie małe usterki poproszę o podpowiedzi.

 

Czy ktoś może wie jaka może być przyczyna, że wskaźnik paliwa pokazuje mi cały czas rezerwę mimo że nalalem do pełna. Może chociaż ktoś kiedyś demontował zbiornik i podpowie mi gdzie są podłączone przewody od czujnika.

 

W jakiej pozycji powinien być ustawiony kranik tak abym wiedział kiedy kończy mi się paliwo (teraz wskaźnik błędnie wskazuje) i wrazie czego żebym mógł przełączyć na rezerwę. Teraz pokrętło mam w pionie.

 

Jak ustawia się zegarek?

 

Jak sprawdza się naciąg łańcucha, rozumiem że po naciśnięciu powinien się uginać ale ile?

 

Co do lamp przednich, obejrzyjcie tego Bandita. chodzi mi o ostatnie zdanie opisu:

"URZĄDZENIE UMOŻLIWJAJĄCE ZAPALENIE OBYDWU LAMP W TRYBIE ŚWIATEŁ MIJANIA"

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M626397

 

Może ktoś coś słyszał o takim urządzeniu?

 

Co do zlotu.

Z tego co się orientuję 20maja w Częstochowie oficjalnie rozpoczynamy sezon Mszą Mś. Może koledzy z okolic Poznania wybierzemy się tam całą ferajną :P

 

Pozdrawiam Wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie.

Jestem po swojej pierwszej jeździe, po kilkunastu latach przerwy :D a moją wybranka jest jak już wcześniej pisałem Banditka.

W związku z tym że ogólnie mam mało czasu na dochodzenie do wszystkiego metodą prób i błędów a wystąpiły u mnie małe usterki poproszę o podpowiedzi.

 

Czy ktoś może wie jaka może być przyczyna, że wskaźnik paliwa pokazuje mi cały czas rezerwę mimo że nalalem do pełna. Może chociaż ktoś kiedyś demontował zbiornik i podpowie mi gdzie są podłączone przewody od czujnika.

 

W jakiej pozycji powinien być ustawiony kranik tak abym wiedział kiedy kończy mi się paliwo (teraz wskaźnik błędnie wskazuje) i wrazie czego żebym mógł przełączyć na rezerwę. Teraz pokrętło mam w pionie.

 

Jak ustawia się zegarek?

 

Jak sprawdza się naciąg łańcucha, rozumiem że po naciśnięciu powinien się uginać ale ile?

 

Co do lamp przednich, obejrzyjcie tego Bandita. chodzi mi o ostatnie zdanie opisu:

"URZĄDZENIE UMOŻLIWJAJĄCE ZAPALENIE OBYDWU LAMP W TRYBIE ŚWIATEŁ MIJANIA"

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M626397

 

Może ktoś coś słyszał o takim urządzeniu?

 

Co do zlotu.

Z tego co się orientuję 20maja w Częstochowie oficjalnie rozpoczynamy sezon Mszą Mś. Może koledzy z okolic Poznania wybierzemy się tam całą ferajną ;)

 

Pozdrawiam Wszystkich

 

witam kolege, tez niedawno kupilem bandziora 1200 S i z tego cow eim to :

 

1 naciag lancuha ma miec okolo 20-30 mm luzu

 

2 kranik masz dobrze ustawiony, bo na dol jest rezerwa( przynajm,niej u mnie tak jest)

 

3 a z zegarkiem to nie pam ietam bo sam dlogo do tego dochodzilem wiec narazie tylko tyle ci moge pomoc

 

wiec pozdrawiam przyjemnosci z jazdy :)

Kondon :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ustawia się zegarek?

 

musisz wcisnąć dwa przyciski na raz, zegar powinien pulsować i wtedy ustawiasz go

 

 

Teraz pokrętło mam w pionie

 

jeśli strzałką w dół to ok, jeśli strzałka do góry to jest przełączone na rezerwę przestaw i będzie ok (jeśli zbiornik pełny)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam banditowcy :icon_razz:

Co sądzicie o tym moto?

 

http://allegro.pl/show_item.php?item=328180051

Rok produkcji 1997

Przebieg [w km] 39000

:wink:

Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich Banditowców :crossy: jestem szczesliwym posiadaczem Bandita 400 i chciałbym się czegoś więcej o nim dowiedzieć na co zwracać uwage co ile czasu zmieniać olej jak dolewa sie i co ile czasu dolewa sie plyn do chlodnicy jak najlpeiej palic jak jest zimny bo moj dlugo kreci dosyć jak jest zimny i nie wiem czy to w mojim tak tylko czy we wszystkich ? I rózne tego rodzaju ciekawostki .

 

:icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Moze zaczne od tego, ze jak sprzedajacy pisze ten moto jest z angli. I tu wlasnie pies pogrzebany, choc nie do konca. Mianowicie chodzi o to, ze tutaj (w angli) bardzo czesto motocykle sa trzymane na zewnatrz, poprostu nie sa garazowane. I na wiekszosci (a przynajmniej tych starszych jak ten) jest rdza, odpryski. Praktycznie na wszystkich jest tego pelno. Oczywiscie tez z tego wzgledu, ze tu ludzie takie motocykle traktuja jako pojazd do codziennej eksploatacji, na dojazdy do roboty itp. Jezdza nimi codziennie niezaleznie od pogody, czy snieg czy deszcz. Autentycznie sa ludzie co jezdza zawsze, zimy sa lagodne i to temu sprzyja. Asfalt jest zawsze sypany sola jak tylko temperatura zbliza sie do 0 stopni celcjusza, a ludzie naginaja po tej soli. Wiele tych motocykli traktuje sie jako normalny sprzet, a nie weekendowe moto, dla przyjemnosci. Bandit 600 nalezy do jednej z najtanszych grup ubezpieczeniowych i dlatego jest tu tak popularny. Wystarczy popatrzec jak ludzie teraz to ciagna do PL. Co do stanu technicznego to raczej tutaj nie ma zadnych przekretow, jesli cos jest nie tak nie przejdzie MOTu (u nas to przeglad), jak to mowia wytkna kazda srobke. Przebiegi sa prawdziewe, tu nikt sie raczej nie bawi w takie rzeczy (przekrecanie). Musi wszystko grac by jezdzic.

Wiec nie ma co sie dziwic, mogla byc malowana stopka boczna lub centralna. A i jeszcze jedno na zdjeciach wygladaja o wiele lepiej niz w rzeczywistosci.

Znam ten problem z doswiadczenia. Sam naginam tutaj banditem. Ogladalem ich troche i ostatecznie na moim tez jest troche rdzy tu i owdzie. Mam z czym sie pobawic w wolnych chwilach, hehe. Powiem tak, jesli bylby to stan super ekstra to nie byla by taka cena. A za takie pieniadze jak ten sie ceni (oczywiscie po odliczeniu transportu, itp) takiego sie nie dostanie. Trzeba naprawde sie starac i to trwa. Podkreslam jeszcze raz, ze chodzi glownie o wyglad wizualny, zawsze jest co zrobic. Czasem oczywiscie zdazy sie jakis "skundlony szczur", lepiej na to nie trafic. Tu by kupic motocykl naprawde dopieszczony (chodzi oczywiscie o wizualny wyglad) to trzeba tez dac odpowiednia sume. Tak jak w PL. Sa maniacy i ci co poprostu dbaja o detale. A angole slyna z tego, ze wszystko im jedno i lubia "syf" i brud. Im to nie przeszkadza.

Obejrzec zawsze warto by moc sie wypowiedziec i zebrac doswiadczenie.

Pozdrawiam i udanych zakupow.

 

Witam banditowcy :crossy:

Co sądzicie o tym moto?

 

http://allegro.pl/show_item.php?item=328180051

 

Na pierwszy rzut oka widać malowaną stopke boczną i centralną, ale może to nic nie znaczy?

 

Pozdrawiam

~LUKAS: Czytaj powyżej bo sie pomylilem i nie wyslalem odpowiedzi do Ciebie, heheh.

 

Rok produkcji 1997

Przebieg [w km] 39000

:icon_razz:

Kolego dobrze popatrz na zdjecia motocykla. To licznika, tam jest ok 22.000 mil. Gosc poprostu przeliczyl to na km i dlatego tyle napisal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego dobrze popatrz na zdjecia motocykla. To licznika, tam jest ok 22.000 mil. Gosc poprostu przeliczyl to na km i dlatego tyle napisal.

 

doskonale o tym wiemy , a mina nie ma związku przeliczeniami cyferek a raczej śmiesznej ilosci w 11 letnim motocyklu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doskonale o tym wiemy , a mina nie ma związku przeliczeniami cyferek a raczej śmiesznej ilosci w 11 letnim motocyklu.

 

 

Witam!

 

Jeżeli chodzi o przebieg, to jak najbardziej trzeba być ostrożnym w ocenie stanu licznika, ale tu nie ma reguły.

 

Kupiłem na wiosnę w 2007 roku Bandytę 600S z przebiegiem 15 000 km. Tak tak! 15 000.

Motocykl z 1998r.

Pewnie bym nie uwierzył, gdyby nie fakt że to moto od bliskiego znajomego mojego przyjaciela.

Z książką serwisową pieczętowaną co rok, lub półtora itp.

Chłopak robił na nim 1000 - 2000 rocznie.

 

Jednak sprowadzany moto jest zawsze obarczony podejrzeniami.

Dobrze by mu było sprawdzić stopień sprężania, miałbyś pojęcie jak byl eksploatowany.

 

pozdrawiam

meander

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...